Ahh, zo lief 
Bedankt voor de rectificatie!!
Ik heb zoân mega hoofdpijn 
Waar werk jij, zeg alsjeblieft bij mij om de hoek 
Kruik? Douchen? Kamer donker maken? 

Over veel passen en twee dingen meenemen hoef je je echt niet bezwaard te voelen hoor! De meeste mensen passen heel veel en nemen dan één of twee dingen mee.
Echt respect voor mensen die de hele dag een mondmasker moeten dragen ivm werk ofzo. Mag âm bijna af want bijna vliegveld af maar ik ga slecht. Echt heel heet, hoofdpijn, moeizaam ademen
. Kom ook van een hete plek af, heeft niet geholpen.
Paar maanden geleden is mijn ene oma overleden en nu ligt de ander met een gebroken heup in het ziekenhuis. Allebei in de 90.
Ze wordt niet geopereerd en volgens mijn tante gaat zal ze ook in het ziekenhuis overlijden. Maar dat kan dagen, weken of maanden duren. Weet niet zo goed hoe ik me nu voel.
Dus mn vriend had een paraplu mee genomen. En die hebben we even neer gezet bij t station om onze fiets boven in zon stalling te zetten. 3x raden waar die paraplu nog steeds is 
Ik zit het programma chansons te bingen en ben nu bij de aflevering JOIE DE VIVRE en het is oprecht best leuk voor als je ziek op de bank hangt. En ik kom er nu pas achter dat die andere man dus van de snollebollekes is
Einde dagboekbericht
De hele middag in de regen staan tennissen, nu extra genieten van mn pyjama en dekentje.
Nou ik denk wel dat iemand heel gelukkig was dat hij / zij jullie paraplu vond 

Ben op verjaardag van schoonmoeder. Mien God, mag ik al weg 
Heb gister niet eens zoveel gedronken maar toch is de koppijn al de hele dag aanwezig (en nog steeds)⊠ik lig ook al de hele dag extreem lui te zijn in bed maar verveel me inmiddels. Iemand kijktips?
En tiger elise is ook nog op ibiez!!!
Ik kijk nu een speciale mes op tafel uitzending, wat een chaos. Herman vindt het hilarisch
Ahhw lief dankje!
(Oh en de paraplu hing er nog)
Ik kijk de Duggarâs, 19 kids and counting en het is zo verlavend echt ultiem aapjes kijken.
Fuuuuuck ik had net dat mân toilet volliep in plaats van gewoon doorspoelde (het liep gelukkig wel weer weg) maar shit ik ben dus bang dat er ergens een leiding (dreigend) verstopt zit?! Hier heb ik zo geen zin in om mee te dealen, dus ik heb al bedacht dat het een probleem van morgen-mij wordt, maar ugh.
De laatste paar dagen hoor ik âa avonds zo vaak harde knallen en net was er een zĂł dichtbij. Schrok me echt de teringâŠ
Een paar huizen verderop wordt een feestje gegeven. En ik hoor alleen die zware dreunen van de bass en ik vind het echt chill en rustgevend