Ik ging net testen (op corona want ik ben grieperig) en dat moet hier nu bij een nieuwe testlocatie ver buiten de stad (dat was irritant #1) en ik mocht niet eens gaan zitten? (irritant #2) Het was gewoon hallo wat is je naam, draai je om, hier is een stok in je neus (door iemand die stiekem achter je is gaan staan)
hij dacht; ik ram het er even door heen
Zo irritant dat het op zo’n slecht bereikbare plaatst zit! Nijmegen toch? Ik moet daar vanuit een dorp verderop ook helemaal heen.
Nee Den Bosch (heb idd ook in Nijmegen gewoond haha). Maar ja irritant idd, al snap ik het ook wel. De grote test/vaccinatielocatie zat hier eerst in een evenementenhal, maar daar mogen inmiddels natuurlijk weer gewoon evenementen worden gehouden.
Ik werd wakker met een jeukende arm. Even vergeten dat ik woensdag een tattoo heb laten zetten (die echt mega goed aan het genezen is vergeleken na het drama met de vorige)
Gadver ravioli met spaghetti erbij?
Why not al iets ophangen of wat lichtjes van zolder halen?
Nog geen 10% van de zaken is afgehandeld, gedupeerden moeten zichzelf aanmelden (omgekeerde wereld, echt) terwijl dat nu om logische redenen op grote schaal niet gebeurt, 30k is voor veel gedupeerden lang niet genoeg en het einde is nog lang niet in zicht. Het is echt verschrikkelijk
Edit: ik was duidelijk nog niet wakker haha, ik bedoelde gedupeerden dus
De komende weken gaat echt chaotisch worden doordat ik ingewerkt moet worden en het is best wel een grote organisatie etc. Dus ik dacht ik ga dit weekend nog even er goed van genieten, heb ik echt al super veel mail van mensen die ik nog niet eens ken ontvangen 🥲
Daarnaast is mijn werktelefoon echt mega groot, ik ben een iphone se gebruiker
Echt zo weer mijn geluk. we hebben achter het spoor een fietsenmaker zitten die alles zwart doet. Dus ik kreeg het geniale idee om mijn oude fiets (die al dik een jaar hier in de tuin staat) om naar hem te brengen, op te laten knappen zodat ik hem dan mee kan nemen naar de werk waar ik plek. Scheelt in OV fiets kosten, hoef ik geen swapfiets te nemen. Is hij sinds eind aug met vakantie tot 4-10.
(Nee hij heeft geen website of FB etc)
Ah fijn, gesport vandaag en een half uur gelopen nog extra.
Ik heb zin in een heel chill ontbijt, wat zal ik doen? Spar aan de overkant
Pannenkoeken!
huevos rancheros
Jajajja morgen pannenkoeken, nu wentelteefjes! Thanks!
Ik ben in de stad met mijn vader, shoppen. Al 4 jaar niet meer samen gedaan
Voor iedereen die z’n energie moet regelen, doe het inderdaad NU!! De maandprijs is 20 euro gestegen ten opzichte van gisteren, maar ik was zo dom om het verlengingsvoorstel van m’n huidige leverancier af te wachten.
Ik zit lekker op een terras een koffie te drinken, stukje pumpkin cheesecake erbij. Wel een jasje aan maar helemaal in mijn element
Ondanks mijn ongelikte beer status, heb ik toch schoongemaakt. Vind dat wel genoeg productiviteit voor vandaag
Ja de gasvoorraad is blijkbaar aardig leeg door de koude zomer ofzo. Dus vanaf 1 oktober was het blijkbaar ineens duur. Maar ik snap inderdaad ook niet hoe het op 1 dag meteen zoveel kan schelen. Maar als jij in april verlengd hebt zit je wel veilig denk.
Zo leuk! Ik moet altijd lachen als ik met mijn vader ga shoppen, die man past iets en als het goed zit is het: oké prima, ik ben geslaagd. Ik sta daar eerst een half uur te wikken en wegen welke kleur ik wil en of ik een ander model toch niet mooier vind staan. Hij wil altijd zo snel mogelijk door zodat we daarna kunnen borrelen