Ja, je hebt gelijk. Ik heb meteen voor morgenvroeg een afspraak ingepland!
Ik vind rondje binnenhof zo leuk
Oeps net bij mān schoonmoeder ketchup gegeten die 7 maanden over de datum was. Kan vast geen kwaad met zoveel suiker erin
Ik heb gurugossiper ontdekt en holy moley daar is men erg heftig.
Ja dan zijn het beutyblog- en Youtuberstopic echt een saaie brave bedoening.
Ik ben net met linkedin begonnen, maar ik zit nu echt in een ongemakkelijke stadium van weinig connecties hebben. Waarom is dat niet gewoon onzichtbaar.
Mijn vader heeft geen QR code en weet zn digid gegevens niet. Hij wil er gewoon heen maar ik vind dit echt super super kut.
Ik zat op de fiets in de stromende regen en hoorde opeens pieeeeep⦠pieeeeeepā¦
Het ging maar door en op een gegeven moment dacht ik ja shit ik ben iemand aan het bellen. Ik even stoppen om te kijken: ben ik een exdate van 6 jaar geleden aan het bellen wiens naam met een A begon
Via Whatsapp dus het ging ook eindeloos door⦠hij heeft ook echt een foto met zān vriendin als profielfoto
Heeft ie zān papiertje niet met vaccinaties erop? Dat accepteren ze wellicht wel? Shitty :((
Wanneer je in het restaurant waar je net dim sum hebt gegeten niet de vork en lepel voor nood hebt gebruikt maar alles met stokjes hebt gegeten
Ik wil een loflied schrijven over de tubble, wat een fantastisch ding
Mn vriend was op de bank in slaap gevallen, dus ik vraag aan de beste man of hij niet naar bed wilt. Hij zegt nee, maar ik kan anders niks doen in de woonkamer want meneer slaapt.
Hij werd he-le-maal boos dat hij in zijn bed in de slaapkamer moest slapen en ik nooit naar hem luister . Hij was echt heeeeeeel onredelijk boos, dus ik denk dat ik morgen wel een excuses krijg van hem.
Laat mij gewoon in alle rust lekker in de woonkamer zitten en een filmpje kijken incl snacccks.
Ugh, blijkbaar heb ik de kat een halfuur te vroeg insuline gegeven
Oooh nee wat erg! Ik zie nu ook echt voor me dat die gast zo naar zijn telefoon aan het kijken was
Ik ben met mijn moeder op citytrip en ik vind het eigenlijk helemaal niet zo leuk, we verschillen zo erg. Alles waar ik wil eten vind zij niet leuk en andersom ook. En ze heeft overal commentaar op.
Ja waarschijnlijk
Neem aan dat ie wel snapt dat het een foutje was.
Ja en het mocht gelukkig!!
Wat fijn!!!
Super goed van je!!