Wat je even kwijt wil #55

3 jaar oud, still relevant @monkeyslut

14 likes

Ik twijfel of ik alle 22 seizoenen van Midsomer Murders ga kijken of gewoon maar bij seizoen 10 begin ofzo. 22 seizoenen is misschien wel een beetje veel

6 likes

Insta doet het bij mij nog altijd niet goed, laadt bepaalde stories of foto’s niet. Niet op wifi en niet op 5g :unamused:. Meer mensen nog last van?

6 likes

Wow sorry hoor, maar vind deze uitspraken echt racistisch. Blonde mensen mogen er ook gewoon zijn.

8 likes

Ja same… zal wel een nawee zijn van gisteren.

3 likes

Hey, ik kop ‘m alleen ff in. Want die opmerking komt er sowieso aan. Wat kunnen blonde mensen mij verrothoeren.

3 likes

Alle 22 sowieso kijken!

1 like

Heel veel sterkte :kissing_heart:

1 like

Jaa denk dat ik dat maar gewoon ga doen! Heb ze eigenlijk allemaal al gezien, alleen 22 niet maar denk dat het wel leuk is om bij 1 te beginnen. Sowieso, de oude Barnaby :heart:

6 likes

Ik vind het zo bijzonder dat dat een klein dorpje is met elke dag een moord. Je zou toch denken dat de helft van dat dorp dood is en de andere helft in de gevangenis.

16 likes

Haha echt he :joy:

2 likes

Poëzie

3 likes

Vind wel dat de beste/meest creepy afleveringen in de 1e aantal seizoenen zitten!

1 like

Ik heb echt een kut week en ik haat alles en iedereen, maar de overburen hebben een hond die steeds zwemt met een zwemvestje aan en als ik dat zie is alles weer goed :pleading_face:

53 likes

Ik moet zo sporten maar het is toch veel te koud om onder mijn dekentje vandaan te komen…

1 like

What the hell ik ging net opeens bijna van m’n stokkie toen ik gewoon in m’n soep stond de roeren

Ik ben uiteindelijk wel aan Branaby 2.0 gewend geraakt, maar hij haalt het niet bij de OG

2 likes

Omg nee…geen misbaksel!

Gewoon alles kijken!

Ja en ze hebben laatst iemand met lichtbruin haar aangenomen dus het is niet zo dat ze niks aan hun diversiteit doen.

6 likes