Oh wat irritant! Zou het helpen als je de kleine dingen samen in een waszakje stopt?
Ik heb dat ook, zo irritant, had elke keer witte sokken met pluisjes
Was dat nu allemaal in een waszakje en dat scheelt zo veel! Ik heb het trouwens alleen met van die enkelsokjes, niet met gewone sokken of handdoeken ofzo.
Ik heb twee maanden vrij en wil een taalcursus in italie of spanje doen. Hoop alleen wel dat ik dan ook mensen ontmoet en dat die een beetje van mijn leeftijd zijnâŠ
Ben bang dat het dan in de droger niet goed droog wordt ofzo? Maar kan het wel proberen. Maar het zou mi niet mogen gebeuren, lijkt me een designfout XD
Ik heb echt een ongelofelijke kutdag gehad. Slecht nieuws gekregen en daarnaasg grote verwarring over iets belangrijks op mijn werk.
Lig nu wakker en ik kan er niet van slapen.
Wou kijken naar de nieuwe bonus voor volgende week, maar het is nog geen vrijdag. Het is pas woensdag đ„Č
Dit is een droogapparaat en deze eet geen sokken, die zouden nooit in die filter passen XD.
Lijkt wel of ik in een moesson beland ben.
Ik ben gestoken door een mug vannacht en hij zoemt nu nog steeds de hele dag langs
ik dacht dat we dit niet meer zouden doen in de herfst???
Vandaag is papier ophaal dag, dus ik wil zo lege dozen buiten zetten. Dat zal binnen no time een vies blubber doos zijn als het zo door blijft regenen 
Wat ben ik blij met mân bestelde regenjas op Vinted vorige week, die maandag binnenkwam en nog mooi is en past ook 

Ik heb zin in een berlinerbol. Echt een random craving, want ik eet die dingen nooit.
Zoân zin in het bezoekje aan de huisarts zometeen. En nog meer aan buiten werken in de regen.
Ik ga zo trouwen (heeeel kleinschalig, gewoon om het goed geregeld te hebben), maar heb echt geen zijn om uit bed te komen en me op te makenđ
Blij dat je het leuk vindt
Dat ik wat leuk vind?
Oops op de verkeerde comment gereageerd. Ik bedoelde het voor @LastYoungRenegade. Ben dus niet helemaal wakker
Maar haal die Berliner bol
Haha ga ik doen! Even wachten tot het droog is.
Ik heb gisteren moeten zeggen dat ik vandaag niet werk vanwege de situatie met mijn schoonvader. Ik werk in een rooster en mijn dienst moet er gewoon zijn, dus ja, geen andere keuze. Maar nu zit ik alleen maar voor me uit te staren terwijl we âwachtenâ en ik had dus prima wat werk kunnen verzetten. Maar goed, het kan ook ieder moment weer anders worden en nu moet ik dus ook een beslissing nemen over morgen. Ik vind dat zo moeilijk he, want mijn diensten worden overgenomen door freelancers en die wil ik ook niet benadelen door te zeggen âoh nee morgen ben ik er toch wel!â. Maar als ik dat dus zeg, dan kan het ook zijn, dat als hij vanavond overlijdt, dat ze op stel en sprong tĂłch weer mij moeten vervangen. Maar dit kan zo ook nog tot het weekend duren.
Oke echt niet het belangrijkste nu, maar pffffffff.
Ik ben ook iemand die zich om dit soort dingen druk maakt, maar het is echt heel begrijpelijk dat je nu niet wilt/kunt werken. Ook al is hij er nog, deze âwachtâ-dagen zijn gewoon super kut. Sterkte