Wat je even kwijt wil #55

Ik weet niet of mn salsa partner daar zo blij mee is.

1 like

Dan leidt hij maar een keertje niet. En zolang je niet op zijn voeten staat…

Fuckkkkkkkk ik vind dit net in mijn bestek la. Geen idee hoe dat dat daar komt?!

Dit is dus maandverband

2 likes

Ik zit op handen en knieën mijn vloer te schrobben en heb nog nooit zo hard gewenst dat ik Pippi Langkous was
afbeelding

Ik kom er net trouwens achter dat er wieltjes onder die borstels zaten. My whole life is a lie :joy:

26 likes

Vervelend als je van iets te weinig binnen krijgt en het bedrijf wilt bellen maar dat ze geen telefoonnummer hebben op de site :triumph:

Ik mag toch een her maken! Inzage gaat waarschijnlijk niet lukken omdat ik heel kort de tijd heb maar ga ik zeker bekijken.

Verder heb ik een balletje opgegooid bij iets heel tofs dus als jullie allemaal voor me zouden willen duimen zou ik dat waarderen! :smiley:

21 likes

Ik las net een artikel over dat scam legging merk lularoe en de oprichtster is een tweeling, ze heet DeAnne. En haar tweelingzus heet Dianne.

:face_with_monocle:

11 likes

Ik heb hem net gebruikt, wat een top ding! 10/10. Niks nat van waar de jas overheen zat. Look verzopen kat is verleden tijd

Dat is het idee van een regenjas, toch? :grin:

Haha zeker ja, maar heb al zo vaak gehad dat regenjassen toch niet waterdicht waren :unamused: zat je weer met natte plekken op je trui of shirt

1 like

Fijn dat deze dan doet wat ie moet doen! Vandaag ook wel hard nodig, pfff.

1 like

Wat is het voor 1? Ik zoek ook nog een goede

De Rains belt jacket!

2 likes

Ik vind het woord ‘woningvoorraad’ zo raar, alsof er ergens in een magazijn allemaal huizen en appartementen staan die je kan aanschaffen. :joy:

Net aan volwassen studenten gevraagd om feedback, had soms het gevoel alsof ik ze uit onzekerheid qua taalgebruik kleineerde of ze steeds het gevoel gaf heb niet serieus te nemen, maar dat bleek niet het geval te zijn. :slight_smile:

2 likes

Mijn salaris is vanwege een storing nog steeds niet gestort en nu heb ik nog 15euro op mijn rekening staan. Heb gelukkig nog wel een voorraadje basics in huis om te koken, maar er mag verder niets gebeuren vandaag waar ik veel geld voor nodig heb want mijn spaarrekening is van NIBC-direct, die alles doet behalve direct je spaargeld overmaken. Heb echt geen zin om mensen te gaan contacten voor hulp, heb überhaupt geen zin in mensen vandaag🥴

Ik ga hier zo stuk om

11 likes

Ik had dit ook! Echt irritant want ik was expres naar die supermarkt gereden.

1 like

Eindelijk 5 uur, hoef ik mijn tranen niet meer in te houden, omdat ik misschien onverwachts door werk gebeld kan worden.

6 likes

Ho ho “metaformine moffel”.

1 like

Ik vond het ook echt fantastisch, dus dank voor degene die hem maandag deelde haha