Ik heb zin in een berlinerbol. Echt een random craving, want ik eet die dingen nooit.
Zoân zin in het bezoekje aan de huisarts zometeen. En nog meer aan buiten werken in de regen.
Ik ga zo trouwen (heeeel kleinschalig, gewoon om het goed geregeld te hebben), maar heb echt geen zijn om uit bed te komen en me op te makenđ
Blij dat je het leuk vindt
Dat ik wat leuk vind?
Oops op de verkeerde comment gereageerd. Ik bedoelde het voor @LastYoungRenegade. Ben dus niet helemaal wakker
Maar haal die Berliner bol
Haha ga ik doen! Even wachten tot het droog is.
Ik heb gisteren moeten zeggen dat ik vandaag niet werk vanwege de situatie met mijn schoonvader. Ik werk in een rooster en mijn dienst moet er gewoon zijn, dus ja, geen andere keuze. Maar nu zit ik alleen maar voor me uit te staren terwijl we âwachtenâ en ik had dus prima wat werk kunnen verzetten. Maar goed, het kan ook ieder moment weer anders worden en nu moet ik dus ook een beslissing nemen over morgen. Ik vind dat zo moeilijk he, want mijn diensten worden overgenomen door freelancers en die wil ik ook niet benadelen door te zeggen âoh nee morgen ben ik er toch wel!â. Maar als ik dat dus zeg, dan kan het ook zijn, dat als hij vanavond overlijdt, dat ze op stel en sprong tĂłch weer mij moeten vervangen. Maar dit kan zo ook nog tot het weekend duren.
Oke echt niet het belangrijkste nu, maar pffffffff.
Ik ben ook iemand die zich om dit soort dingen druk maakt, maar het is echt heel begrijpelijk dat je nu niet wilt/kunt werken. Ook al is hij er nog, deze âwachtâ-dagen zijn gewoon super kut. Sterkte
Ik snap dus echt niet hoe ik mijn retour zendingen kan zien bij h.&m. Zit echt al 2 weken te kijken, maar het laat gewoon mijn volledige bestelling zien. Pff, nou dan wacht ik wel met betalen tot ik een herinnering krijg.
Dankjewel. Ik heb net maar even de roostermaker gebeld en die zegt dat ik me absoluut niet druk hoef te maken. Ook niet over dat ik de uren die ik hiervoor moet gebruiken, straks misschien harder nodig heb. âDat regel ik welâ, zegt ie. En in het rooster zie ik ook dat hij mijn ontstane min-uren heeft weggepoetst.
Ik snap ook niet dat ik me hier druk om maak nu, want vorige week had ik nog zoiets van âoh nou, dat regelen ze wel, komt helemaal goedâ. Echt zo raar dat ik me dan nu ineens bedenk dat dit me vakantiedagen zou moeten kosten omdat we niet getrouwd zijn??? Totaal onbelangrijk ook in breder perspectief.
Ik ben al een week opzoek naar een thermofles maar kon hem maar niet vinden. Overal gezocht en dacht dat ik hem dan wel weggegooid zou hebben. Doe ik net de kast open en staat hij gewoon voor mân neus op de plank?? Hallo ogen doe is je best volgende keer met zoeken
Fijn dat het zo goed opgepakt is en de min-uren geregeld zijn! En helaas zijn onze gedachtes niet altijd rationeel, maar misschien is het ook wel een soort afleiding/zelf bescherming om je maar om dit soort niet-belangrijke dingen druk te maken?
Ik ben mân haar aan het uitgroeien zodat ik met een gezonde bos door het leven kan gaan na jaren van verven. Maar elke cm die erbij komt van saaie haarkleur weet ik zeker dat ik het een week vol ga houden om daarna toch terug te gaan naar witblond haar đ„Č
Gaat je betaling via Klarna? Dan kun je de betaling namelijk op pauze zetten. Zodra je retour verwerkt is krijg je dan bericht dat je kunt betalen.
I feel your struggles. Waarom is witblond haar zo mooi, ik mis het.
Ik moet die ook gaan nemen, want er zit iemand hier in dr telefoon te krijsen.
En zwaartedekens. Wie dat heeft uitgevonden, verdient een Nobelprijs
Zo net mijn nieuwe toetsenbord binnen gekregen, maar ik moet er nog wel even aan wennen hoor.
Omg ik heb vannacht gedroomd dat ik gecancelled werd door een vriendin en daardoor al mijn vrienden en familie kwijt was Ik ging op bezoek bij een vriendin en haar familie woont in Afghanistan en ze is daar heel betrokken bij en deelt veel op social media over de situatie daar. En toen wilde ik vragen of ze nog op vakantie was geweest, maar toen bedacht ik me tegelijkertijd: oh nee natuurlijk niet, want ze was heel druk met de hele situatie in Afghanistan. Maar toen kreeg ik zoân error waarin je twee dingen dingen door elkaar zegt en vroeg ik: Ben je nog op vakantie geweest in Afghanistan?
En toen werd ze zooooo boos en vond ze me zo ongelooflijk dom en niet nadenkend en vond ze me een vreselijk persoon dat ik dat vroeg. Maar het was een verspreking En toen probeerde ik sorry te zeggen en het uit te leggen en toen maakte ik het alleen maar erger en toen was ik ganceled. Omg echt een nachtmerrie.