Wat je even kwijt wil #55

Ik heb net zonder besef m’n laatste kruidnoot naar binnen gewerkt en dat is kut want ik wil altijd extra genieten van de laatste en dat is me nu afgenomen

11 likes

Deze lijkt me zo lekker hè. Zeekraal is sowieso ondergewaardeerd (net als lamsoor), alleen jammer dat het zo duur is voor weinig.

4 likes

Shit. Kan je buikgriep krijgen van zwembadwater inslikken? Vast wel? :sweat_smile: ik heb net veel chloorwater binnen gekregen en ben nu misselijk

Ik zag net iemand bij mijn buurjongen naar binnengaan door de deur door de brievenbus open te maken met een stok?? Hij deed het ook heel snel en gooide de stok daarna weg en er lagen gewoon meerdere stokken???

Hij pakte de stok ook van de stappel met stokken voor de deur???

1 like

Buikgriep??? Je hebt net chloorwater ingeslikt. Kan me voorstellen dat je maag daardoor van streek is, maar buikgriep snap ik even niet XD

8 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Durf te vragen #5

Niet gehaald! Was gelukkig geen examen van mijn studie dus geen man overboord maar wel zuur.
Zit nu lekker aan een biertje en ga zo nog lekker serie kijken in bed, al met al een hele goede dag.

4 likes

Lekker kees&c.o aan het bingewatchen

3 likes

Over 3 weken voor het eerst vliegen :airplane:#hoewasjullie1stekeer?

Geweldig, toen mochten mijn zus en ik bij de landing in de cockpit zitten achter de piloot :sunglasses:

Maar goed, dat was wel in ‘95.

9 likes

Haha geweldig! Denk dat dat er voor mij niet in zit 🥲.

1 like

Haahahahaha zag iemand net die Lucky over de poopsisters :joy::joy:

2 likes

Hoe vond je hem? :blush:

3 likes

Ja haha ik zag m ook :joy::joy:

2 likes

HELP. Ik sta tussen snollebolleke fans op t station. Ik wil best graag dood nu.

11 likes

Ik vond het echt een mooie film! Heel indrukwekkend om in de bioscoop te zien, met mooie muziek. Echt een aanrader!

2 likes

Ik had vandaag een afdelingsuitje met collega’s die ik dus 2 jaar niet heb gezien. Twee ervan gaan binnen nu en drie maanden weg en heb net een potje zitten janken. Die waren een beetje mijn vangnet en heb zoveel gemist in al deze tijd.

1 like

Mijn hond gromde donderdag naar me en dat heeft ie voorheen nooit gedaan en nu voelt het een beetje alsof je dan ruzie hebt gehad met iemand en je weet niet zo goed waar je staat nu en die eerste keer dat je elkaar dan weer ziet is een beetje awkward

26 likes

Er was een vriendin van mijn vriend eten vanavond en een van de eerste dingen die ze aan me vroeg: was je lid?

:cry: :cry: :cry:

1 like

Ik moet werken :sob: gelukkig voorlopig laatste werkweek van 6 dagen want fml

2 likes