Update: het was dus super gezellig en ik had me niet zo druk hoeven te maken haha
Ik heb dit ook, niet op HAN gezeten, pas was er een bandje met âlegal actions are currently being filed against youâ oid ik was bang man.
Ik heb dit ook, heel irritant! Al een paar jaar komt het zo nu en dan weer terug en volgens mijn provider kunnen ze er niks aan doen. De eerste keer had ik het telefoontje gemist en had ik het (Nederlandse) nummer teruggebeld, toen kreeg ik een nietsvermoedende oude man aan de telefoon die er niks van begreep
Ik heb hier ook last van in periodes en op dit moment is het ook weer best erg. Kreeg toevallig vanochtend zelfs voor het eerst een spam-appje!
Iemand appte dat we elkaar (zogenaamd) al een tijdje niet gesproken hadden en dat hij benieuwd was naar de covid-regels in Nederland omdat hij erover dacht binnenkort hierheen te reizen. Vervolgens werd er verwezen naar een linkje. Het appje ging vergezeld met een foto van een of andere âsexyâ vrouw, maar de profielfoto was van een man. Gerapporteerd en geblokt maar vet irritant.
Kan alleen bedenken dat mijn nummer ooit is buitgemaakt bij een hack. Of ze hebben het omdat ik ooit een .com website had en bij de registratie moest een telefoonnummer worden opgegeven
Ik wacht op de uitslag van mijn her en het is echt zenuwslopend haha
Een vriendin appt om dit weekend wat te doen maar dit is eigenlijk mijn enige vrije weekend voor de komende 4 weken. Het is niet dat ik niet met haar wil afpsreken maar het is zo zo druk al. En als ik besluit dit weekend me time te hebben en haar aan te geven dat ik niet kan, dan kan ik pas weer over 5 wekenđ
alleen even koffie drinken geen optie?
Hm ja daar twijfel ik dus nu zo over
nee is ook een antwoord he! het klinkt alsof je heel erg toe bent aan je me-time, dus maak daar dan ook vooral gebruik van nu het kan. kun je die vriendin niet een andere dag of een ander weekend zien?
Lief dat jullie zo meedenken. Ja ik wilde eigenlijk direct dan volgend weekend voorstellen (we werken allebei 5 dagen overdag) maar dan moet ik een andere verjaardag weer daarvoor afzeggen
Ik herinner me ineens dat ik super verontwaardigd was toen ik er als kind achter kwam dat je na je middelbare school meestal niet meteen gewoon kan gaan werken. Hoezo moet je dan nog meer leren?! Vind ik erg grappig om nu te bedenken terwijl ik vrijwillig aan mijn 8e jaar studeren bezig ben
De laatste tijd heb ik hier zelf ook heel erg mee gestruggled, maar ik ben er wel achter gekomen dat ik moet kijken naar wat IK wil ipv wie ik het meest tevreden wil houden. Dat klinkt alleen zo veel makkelijker dan dat het is. Maar doe vooral wat voor JOU goed voelt en waar JIJ zin in hebt.
(je kan iets met haar afspreken ook nog even open laten staan natuurlijk en haar een berichtje sturen als het jou beter uitkomt)
Het lastigste vind ik dan dat ik de vriendschap ook niet wil âverpestenâ
Ik snap dit wel, je wil ook wel investeren in vriendschappen. En als ze bij je thuis langs komt? (Mocht ze dat willen, en jij). Hoef je zelf niet helemaal naar buiten, ergens naartoe reizen. Kunnen jullie samen even bankhangen ofzo.
Lief van je. Ik denk inderdaad dat het beter is als ik me er heel even overheen zet en de rest van de dag ga chillen
Nemen jouw collegaâs je agenda niet (deels) van je over bij afwezigheid?
Ik sta net een halfuurtje geleden op het punt de deur uit te gaan voor een nachtje weg, dikke vette pijnscheut in mân schouder. Lig nu op de bank af te wachten of het minder wordt, kotsmisselijk. Duimen dat ik vanavond of morgen ochtend nog kan gaan.
Ik ga zo bij buurtbewoners uit mijn hofje eten, maar ik ken ze nog niet(allemaal). We hebben het via een app groep gepland dus ben heel benieuwd!
Vandaag was de uitreiking van mijn masterbul en ik ben blijkbaar âmet veel genoegenâ geslaagd?! Heb een gemiddelde boven de 7,5. Ik wist helemaal niet dat daar een aparte term voor was, maar dat het zo onverwachts benoemd werd maakt het wel extra leuk
Dit weekend allerlei dingen gepland. Vanavond naar de film Dune in de bioscoop. Echt zo lang niet meer naar de bios geweest terwijl ik heel vaak ging. Echt zin in!