Wat je even kwijt wil #55

“Ik ben echt links hoor maar rijke mensen betalen wel veel te veel belasting” :joy::thumbsup: en hij wilde graag later huizen kopen als investering hahaha (@grace !!!) verder heb ik hun gesprekken weggefilterd want ik wilde genieten van mijn eten

21 likes

Misschien kun je wat meer naar links gaan staan?

4 likes

Wel lekker

1 like

Heb je ze vast ontdooit voor de lunch :crazy_face:

2 likes

Je had moeten inbreken en moeten vragen of ze beiden wel een citoscore hadden van 550. Zo niet, dan zou het niks worden.

1 like

Wauw, waarom klinkt dit zo treurig :weary::sob:

Geen wonder dat er niet van de VVD afkomen, vergeet de nakomelingen steeds :woozy_face:

2 likes

Zo werd mij gister de tip gegeven dat mijn ouders me ook individueel een jubelton konden schenken, of ik dat wel wist, dus dan heb je niet een, maar twee ton belastingvrij!

Wow thanks.

15 likes

Dit inderdaad @kali . Ik heb gewoon echt geen zin om ziek te worden, ook al is het misschien niet meer dan een stevige verkoudheid.

Achteraf was het vooral alle handen die ik overal voelde wat ik niet meer gewend was :sweat_smile:

Er werd wel echt veel geschreeuwd, geduwd en gezweet met zeer weinig QR-controle dus de kans om een virus te ontvangen was zeer zeker wel aanwezig haha

1 like

Of naar rechts

1 like

Ugh verwijder per ongeluk mijn bericht. Maar dit is dus niet waar. Ouders, ook als ze gescheiden zijn, worden gezien als partners. De schenking aan een kind wordt bij elkaar opgeteld en mag niet meer dan een ton zijn.

2 likes

Tuurlijk dat klopt, maar je wilt niet een paar dagen thuiszitten als het niet hoeft.
Gelukkig ben ik niet ziek geworden, maar het blijft wel in je achterhoofd zitten. Je hebt toch niet alleen jezelf ermee

1 like

Als je gescheiden bent, ben je juist geen fiscaal partner meer

Al vanalles geprobeerd. Sleutel uit het contact, opnieuw starten, lichten, radio en airco uit etc. Bleef hangen. M’n broer komt de auto zo ophalen om er naar te kijken.

1 like

Klopt, deels omdat het niet sociaal geaccepteerd was om dan weg te blijven en deels omdat de gevolgen dan niet zo erg waren. Corona is ook geen griepje en de gevolgen daarvan zijn iets groter.
Ben ook niet perfect en ga ook makkelijker ergens heen dan een jaar terug, maar wel voorzichtiger dan in 2019. Zolang er in verhouding veel mensen op de IC belanden, vind ik nog niet alles fijn.

Maar wat iemand anders doet moet diegene zelf weten. Ik hou je niet tegen.

1 like

Ja het is nog niet zo makkelijk los te laten :sweat_smile:

1 like

Dat klopt, de toevoeging (fiscaal) klopt niet. Heb ik verwijderd! Gescheiden ouders worden wel als partner gezien voor de schenkbelasting.

Onder het kopje wie zijn partners voor de schenkbelasting.

1 like

Ergens op de wereld is er wel een 5 in de klok

Hier is het toevallig 13:15

6 likes

Haha ja to be fair ben ik na 1 keer uitgaan (eerste keer weer sinds corona) direct ziek geworden :sweat_smile: wel gewoon verkoudheidsvirus, heb me nog weer laten testen maar was negatief. Ik was pre corona echt bijna nooit ziek, maar ik merk dus wel dat m’n immuunsysteem weer ff moet wennen na 1,5 jaar sociale afstand. Maar goed, daar is niet echt onderuit te komen want als je je nu weer 5 maanden gaat opsluiten dan komt de klap later wel. Virussen blijven toch rondgaan!

1 like

Gelukkig maar. Anders zou het nog oneerlijker worden :scream:

Ik heb geloof ik wel een kwartier zitten prutsen om een ob tampon open te krijgen. Zeg dan gewoon meteen dat je ze moet openen als een danerolles in plaats van die onduidelijke pijltjes.

5 likes