Wat je even kwijt wil #55

Ik heb echt een raar ritme gecreëerd waarbij ik iedere dag wakker word rond 4/5 uur. Maar grote voordeel daarvan is dat ik nu wel 2x ontbijt. Namelijk nu maar straks ook nog eens samen met mijn vriend.

afbeelding

49 likes

Om de dag maar positief te beginnen; ik ben al wakker voor dat de vpk langs is geweest. Dan maar lekker beginnen met de boodschappen bestellen!

Eens kijken of functioneren op 5,5 uur slaap beter gaat dan 3,5 jeetje. :joy:
Was er uiteindelijk achter gekomen dat mijn kaken gewoon gelokt zaten.
Zo maar sporten en daarna maar nog ff uurtje ofzo doen :sweat_smile:

1 like

Ik ben al wakker en ik denk dat ik zo in mijn pyama naar buiten ga om de zonsopskomst te zien, vindt ik rustgevend :relaxed:

10 likes

Waarom wordt de grootte van mijn blaas in de nacht gereduceerd tot formaat druif?! Ik moet áltijd 3/4 x naar de wc. Overdag niet extreem vaak ofzo, gewoon normaal. Geen alcohol gedronken, geen thee, drink ook niet net voor naar bed gaan nog een liter water. Zo suf dit 🥲

5 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Durf te vragen #5

Wat krijg ik nou weer in mijn tijdlijn? ‘Jeroenfood’ :rofl:

13 likes

Omg deze kreeg ik net ook te zien.

1 like

Ik ook hahaha

1 like

Ik kan gewoon niet meer normaal naar de naam Jeroen kijken door dit forum :sweat_smile:

6 likes

Valt nog mee dat je niet naar beneden hebt geroepen: “Dit krijg je er nou van als je geen glansspoelmiddel gebruikt!!” :crazy_face:

1 like

Gisteravond voor het eerst sinds eeuwen mijn verjaardag weer eens gevierd. Ben altijd bang dat mensen het dan vinden tegenvallen maar ik vond t iig heel geslaagd. Straks nog met familie lunchen bij een strandtent.:smiling_face_with_three_hearts: En erna vast nog even thuis borrelen.

21 likes

Maar deze Jeroen kan dan wel weer koken!

1 like

Ik ga vanavond uit en het feestje eindigt om 23:00. Gotta love coronaregels :partying_face: Stiekem vind ik het niet erg, lekker op tijd weer in m’n bedje.

25 likes

Ik had gisteravond de cabaretshow waarbij we op de eerste rij gezet waren en we zijn gespaard gebleven :partying_face: Precies de mensen naast ons (links en rechts) kregen wel vragen hahaha. Dank, universum

33 likes

Cayennepeper peper is heel pittig. Nog pittiger dan paprikapoeder

5 likes

Win!
Ik zat gisteren ook op de eerste rij precies in het midden, maar maar ook gespaard gebleven!

1 like

Ik ga dadelijk naar een maïsdoolhof want dat leek me wel zo’n lekker Amerikaanse herfstactiviteit. Heb alleen geen idee in hoeverre dit ook voor volwassenen bedoeld is want volgens mij is het gecombineerd met een soort speelboerderij. Hoop dat we er niet met een kwartier al doorheen zijn ofzo lol

17 likes

Ik ben gisteren na lang ontwijken gevallen voor Vinted… heel verleidelijk als je allemaal leuke leren laarsjes van rond de 15 euro bij je favorieten hebt staan die je eigenlijk niet nodig hebt en je überhaupt al schoenen genoeg hebt.

1 like

afbeelding

17 likes