Meh nondejusdespommesdeterre
Ik ben net thuis van een etentje met vriendinnen, echt zo blij dat dit soort dingen weer kunnen. We waren afgelopen jaar steeds met te veel mensen dan je thuis mocht ontvangen.
We kennen elkaar al ruim 25 jaar en ik vind het steeds zo bijzonder dat we nog steeds zo hecht zijn en al jaren elke twee maanden een etentje met zijn 7en hebben.
Ik moet echt slapen en minder spannende / enge films kijken. Of tiktol etc nu met halloween. Schrok me net kapot omdat ik dacht dat ik iemand in mijn ooghoek zag staan
Als dat persoon uit the ring zeg maar.
Maar was een opeenhoping van donkere sjaal en wit jasje en daaronder meer troep.
Het is half 2, ik heb twee uur geslapen en nu klaar wakker. Ben op funda aan het kijken naar appartementen en ik denk dat ik hier nooit weg kom maar daarnaast is rr ook zoveel moois!! Jeetje.
Ik heb echt een raar ritme gecreƫerd waarbij ik iedere dag wakker word rond 4/5 uur. Maar grote voordeel daarvan is dat ik nu wel 2x ontbijt. Namelijk nu maar straks ook nog eens samen met mijn vriend.
Om de dag maar positief te beginnen; ik ben al wakker voor dat de vpk langs is geweest. Dan maar lekker beginnen met de boodschappen bestellen!
Eens kijken of functioneren op 5,5 uur slaap beter gaat dan 3,5 jeetje.
Was er uiteindelijk achter gekomen dat mijn kaken gewoon gelokt zaten.
Zo maar sporten en daarna maar nog ff uurtje ofzo doen
Ik ben al wakker en ik denk dat ik zo in mijn pyama naar buiten ga om de zonsopskomst te zien, vindt ik rustgevend
Waarom wordt de grootte van mijn blaas in de nacht gereduceerd tot formaat druif?! Ik moet Ć”ltijd 3/4 x naar de wc. Overdag niet extreem vaak ofzo, gewoon normaal. Geen alcohol gedronken, geen thee, drink ook niet net voor naar bed gaan nog een liter water. Zo suf dit š„²
Omg deze kreeg ik net ook te zien.
Ik ook hahaha
Ik kan gewoon niet meer normaal naar de naam Jeroen kijken door dit forum
Gisteravond voor het eerst sinds eeuwen mijn verjaardag weer eens gevierd. Ben altijd bang dat mensen het dan vinden tegenvallen maar ik vond t iig heel geslaagd. Straks nog met familie lunchen bij een strandtent. En erna vast nog even thuis borrelen.
Maar deze Jeroen kan dan wel weer koken!
Ik ga vanavond uit en het feestje eindigt om 23:00. Gotta love coronaregels Stiekem vind ik het niet erg, lekker op tijd weer in mān bedje.
Ik had gisteravond de cabaretshow waarbij we op de eerste rij gezet waren en we zijn gespaard gebleven Precies de mensen naast ons (links en rechts) kregen wel vragen hahaha. Dank, universum
Cayennepeper peper is heel pittig. Nog pittiger dan paprikapoeder
Win!
Ik zat gisteren ook op de eerste rij precies in het midden, maar maar ook gespaard gebleven!