Gisteravond voor het eerst sinds eeuwen mijn verjaardag weer eens gevierd. Ben altijd bang dat mensen het dan vinden tegenvallen maar ik vond t iig heel geslaagd. Straks nog met familie lunchen bij een strandtent. En erna vast nog even thuis borrelen.
Maar deze Jeroen kan dan wel weer koken!
Ik ga vanavond uit en het feestje eindigt om 23:00. Gotta love coronaregels Stiekem vind ik het niet erg, lekker op tijd weer in mān bedje.
Ik had gisteravond de cabaretshow waarbij we op de eerste rij gezet waren en we zijn gespaard gebleven Precies de mensen naast ons (links en rechts) kregen wel vragen hahaha. Dank, universum
Cayennepeper peper is heel pittig. Nog pittiger dan paprikapoeder
Win!
Ik zat gisteren ook op de eerste rij precies in het midden, maar maar ook gespaard gebleven!
Ik ga dadelijk naar een maĆÆsdoolhof want dat leek me wel zoān lekker Amerikaanse herfstactiviteit. Heb alleen geen idee in hoeverre dit ook voor volwassenen bedoeld is want volgens mij is het gecombineerd met een soort speelboerderij. Hoop dat we er niet met een kwartier al doorheen zijn ofzo lol
Ik ben gisteren na lang ontwijken gevallen voor Vinted⦠heel verleidelijk als je allemaal leuke leren laarsjes van rond de 15 euro bij je favorieten hebt staan die je eigenlijk niet nodig hebt en je überhaupt al schoenen genoeg hebt.
Ik ākenā er twee bij Utrecht in de buurt waar vrienden wel eens heen zijn geweest, die waren enthousiast! Lijk mij ook een leuke activiteit haha, veel plezier!
De laatste keer dat ik in een maisdoolhof was heeft het ons echt 1,5 uur gekost ofzo om eruit te komen en niet eens alle bordjes gevonden die je moest vinden was serieus leuk!
Youāll never know
Ik zou haar (of haar gezin) lekker mee uit eten nemen of zorgen voor lekkere ontbijtjes op zondag, bos bloemen meenemen etc. Lief dat je iets wilt overmaken, maar als ze aangeeft dat ze dat niet wil zou ik het vooral in gebaren laten zien.
En @Twijfelkont kijk dat biedt hoop haha! Die bij Utrecht zijn geloof ik al dicht, blijkbaar wisselt het nogal wanneer ze de maĆÆs oogsten? Maar ik ben heel benieuwd, lijkt me inderdaad echt wel leuk!
Haha ah zo toevallig! Gelukkig
Een collega vertelde gisteren dat als ze vanaf haar auto naar het werk loopt/terugloopt er, ongeacht welke tijd het is, ze langs een huis loopt waar de gordijnen altijd open zijn en de bewoonster Ć”ltijd op de bank ligt. En toen dacht ik; jij loopt langs mijn huis, je omschrijft mij gewoon. š„²
Ik ben die LulaRoe docu op amazon aan āt kijken. Amerikanen hebben echt geeeeen smaak
Vind het zo akward om te moeten reageren op woningen, lijkt wel eens soort verkapte sollicitatie brief
Dat was al algemeen bekend toch?
Hahaha zƩker. Maar dit is echt nog wel next level fugly.