Wat je even kwijt wil #55

Dat weet je toch niet op basis van die 3 seconden dat je langs ze loopt. Peuters hebben nogal een eigen willetje vaak en als ze een tantrum hebben hebben ze er denk ik weinig boodschap aan om ze uit te leggen hoeveel leuks er allemaal te zien is. Snap best dat je af en toe als ouder ook maar eieren voor je geld kiest om zelf een beetje sane te blijven. Hoe dan ook is het volgens mij allemaal al moeilijk genoeg om ouder te zijn zonder dat iedereen iets van je opvoeding vindt in het voorbijgaan.

27 likes

Lief van je, maar die hond van mij maakt zo’n kabaal als vreemde mensen haar benaderen, die hoor ik wel als ze gejat wordt.

2 likes

Maar I luv me some drama :pleading_face:

Ik zag dus vorig weekend een soort speciale houder waar de telefoon in kan op de buggy en dan hoeft dat kind het niet eens meer vast te houden! Ik vond het bizar. Misschien wel minder kans dat je telefoon kapot gaat.

5 likes

Nee ik had een hoge staart in hahaha

Voor de mensen die het topic gemist hebben of nog twijfelen: morgen is de laatste dag om je aan te melden voor Secret Santa!

6 likes

Ahhh ik ben lekker aan het koken voor mijn housewarming en heb er zoveel zin in! Al
Mijn vrienden bijmekaar in mijn fijne nieuwe huis en zoveel lekker eten! Ik ben de hele tijd aan het dansen :man_dancing:t2:

49 likes

Ik snap niet hoe ouders vroeger functioneerden met alleen om 18u 5 minuten tiktak en als je te laat was had je morgen weer een kans
Weet wel dat ik ook vaker dan nodig de vcr van de lion king in de videorecorder geduwd kreeg

9 likes

Ik moet opruimen, maar ik zit al 2 uur midden in de tering zooi op grond te tiktokken. Send help.

4 likes

Oe, Thanks voor de reminder. Ga nog even nadenken, maar dan weet ik dat ik snel moet zijn.

1 like

Hey zo zit ik ook maar ik moet zo wel opstaan want mijn telefoon is bijna leeg

3 likes

Ik ga zo met mijn vriend heel veel eten kopen zodat we vanavond en morgen uitgebreid kunnen koken, en daarnaast ga ik ook nog nieuwe dingen voor mijn huis koken. Jammer van mijn bankrekening maar al helemaal zin om vanavond in mijn gezellige huis te eten :smiling_face_with_three_hearts:

16 likes

Ik zit nog niet in de schermen-fase maar als ik ooit met mijn kind ergens ben en iemand tut tut me over dat hij op een telefoon mag kijken of iets anders mag doen wat Niet Verantwoord is krijgen ze mijn kind meteen mee naar huis, SUCCES

16 likes

Het ging hier laatst over Engelse drop en nu heb ik het net gekocht maar het valt echt tegen
Het is ook nog eens een zoete mix dus er zitten ook andere (niet-lekkere) dropjes in en de roze en blauwe snoepjes met spikkels die normaal bij Engelse drop zitten zitten er ook niet bij

Teleurstellend! Juist die roze en blauwe met spikkels zijn zo lekker.

3 likes

In tijden mijn haar weer eens gekleurd bij de kapper en naast dat ik nu helemaal herfstproof ben, was ik ook even vergeten hoeveel ik hier van kan genieten. Iemand is lekker met je haar bezig en ondertussen lekker slechte roddelblaadjes lezen met een kop koffie of thee. Het was echt even een rust momentje voor me haha.

16 likes

Gister mijn net gekochte Macbook opgestuurd voor de waterschade, kan wel huilen! Hopelijk valt de reparatieprijs mee en is deze zsm weer bij mij!

1 like

Heb je een inboedelverzekering? Dan zou je het daar aan op kunnen geven!

Het idee van koekjes soppen heb ik altijd nasty gevonden totdat ik Bastogne kocht. Ik weet niet wat voor drugs ze daarin stoppen maar die snelle dip in thee doet echt iets voor de smaak. :100:

7 likes

Heb ik zeker, krijg hier nog bericht over! Thanksss