Wat je even kwijt wil #55

Ik twijfelde al of ik moest zeggen dat dat hier ook elke avond het geval is haha. Het is 2 maanden uit met mijn ex en dat was degene die mij altijd aanspoorde om naar bed te gaan. Ben benieuwd of ik hier nog in ga veranderen, als ik dan ook nog elke avond het aanrecht ga opruimen dan herken ik mezelf helemaal niet meer terug :sweat_smile:

Ik woon in een studio :flushed:

Haha maar nee vind het alleen maar stoer dat het jullie lukt het dagelijks bij te houden en ook regelmatig grotere schoonmaak te doen. Typisch zo’n ding dat als ik het lees denk ‘oh ja dat is ook zoveel handiger, ga ik ook echt doen!!’ maar wat me gewoon echt echt niet lukt bij te houden

8 likes

Wakker van een droom dat mijn vriend vreemdging. Hoe stom ook ben ik er rcht even verdrietig van!?

Ik ben gewoon helemaal teneer geslagen… Hij heeft zijn excuses aangeboden maar daaruit volgde ook weer een discussie omdat ik aangaf het echt oneerlijk te vinden en hij vertelde dat mijn burnout maar een smoesje is voor mijn gedrag.
Dus gisteren lag ik de hele dag in bed, mijn eigen dag te verpesten. Ga ik vandaag niet meer doen, ik ga dit weekend naar mijn ouders, hij naar zijn broer om ‘na te denken’. En dan gaan we het gesprek hebben of we nog wel bij elkaar horen. Hij staat er wel voor open om mee te gaan naar mijn psycholoog.

Sorry dat ik niet direct op iedereen heb gereageerd. Voel me moe en zo geprikkeld over alles.

19 likes

Ik denk dat je bij jezelf te rade moet gaan of je nog in deze relatie wilt investeren. En zo ja, onder welke voorwaarden. Gewoon goed jouw kaders afbakenen, zodat het gelijk duidelijk is wanneer hij over jouw grenzen gaat

Maar het is een enorme kutsituatie. Hopelijk kan je een beetje uitrusten.

10 likes

Ik vind een studio bijhouden een grotere klus dan een appartement! Omdat alles zo op elkaar gepropt staat maakt het lastiger schoon en is.her gewoon veel meer werk.

1 like

Doe ik ook niet, maar het scheelt dat het me totaaaaaal niet boeit dat andere mensen dat wel doen. Kan ook op zoiets niet jaloers zijn @Spaarlamp . Hoe kun je jaloers zijn om iemands schoonmaakschema in huis. Who caaaaares.

1 like

Dit inderdaad! En ik vind het ook veel makkelijker om kamers af te werken in plaats van een groot geheel.
In mijn studio kwam mijn moeder ook eens per maand schoonmaken/opruimen omdat ik gewoon niet meer wist waar ik moest beginnen.

2 likes

Het nieuwe nummer van Adele :heart:

1 like

Op sommige sneakers voel ik me net een marsmannetje, daar zit zo’n enorme hoge zool met whatever er allemaal inzit - onder. Het voelt alsof ik een soort van omhoog en omlaag veer als ik gewoon loop. Als ik dan weer een keer allstars aan heb voelt het alsof ik letterlijk op sokken over straat loop.

2 likes

In de categorie rare complimenten; ik heb een prachtige bloeddruk

36 likes

Ah ik was nog diep in slaap en toen werd er aangebeld :weary: en mijn bel is echt terror. Zo kut wakker worden.

1 like

Meh de nieuwe nike air max 1 in samenwerking met Patta zien er zo vet uit maar ik ben niet door de loting gekomen :unamused: en op Vinted staan ze nu al voor idiote prijzen

2 likes

Ik ben heel die loting gewoon vergeten. Niet dat ik er doorheen was gekomen.

Mijn hoofd toen ik net wakker was: Ben je gelukkig? En waar komt je geluk vandaan? :sweat_smile: Geen zin in dergelijke gedachten als ik net wakker ben, joh. Doe dat maar ergens eind van de ochtend.

1 like

Hou een lijstje bij het hele jaar voor als je iets 7 maanden van te voren al te binnenschiet, you’re welcome!

2 likes

Is echt zo, ik gooi alles gewoon op zolder of in de gangkast
Maar 1 kamer is zo snel vol en zooierig, dat is echt lastiger

1 like

‘s Avonds voordat je in slaap valt zijn ze ook niet fijn, dus idd wel ff specifieke tijd benoemen waarop ze wel mogen :joy:

Is stoffig.

6 likes

Toen het intro hoorde, dacht ik even dat ik naar een Guus Meeuwis liedje luisterde

Maar wat een melancholische zeiknummer, wat we van haar gewend zijn

9 likes