Wat je even kwijt wil #55

Ik was vanavond eindelijk bij de Mall of the Netherlands in Leidschendam en ik vond het echt heeeeeel mooi. Echt een aanrader. Lekker modern en ruimtelijk

12 likes

Ik heb deze tekst een keer letterlijk van @Lula gelezen of ben ik gek?

4 likes

Ik lach mezelf even uit. Ik kocht optimel, want geen suiker dus ‘gezond’. Ik proef het: bah, zuur. Pleur er een hoop suiker in… mjammie lekker! O ja, nu heeft optimel weinig zin :joy:

1 like

Nouja……

5 likes

Ik vind dat zo lekker

Oh kan ook wel, maar zou echt zweren dat jullie allebei dezelfde grap maakte tegen trench en ze het beide keren niet doorhad haha

Edit: niet gek

6 likes

Ik heb al sinds gisteren en vandaag de hele dag af en toe een vervelende steek in mijn buik precies onder mijn navel. Vooral tijdens het plassen doet het daar echt pijn en als ik rechtop zit. Blaasontsteking zal het wel niet zijn maar met googelen kom ik ook niet echt verder wat het kan zijn.

Hopelijk stopt het gewoon want vervelend is het wel.

Nou, dit was ook wel lang geleden hoor! Misschien wel 9/10 jaar geleden. Kan me voorstellen dat de grap in dat tijdsbestek wel eens vaker is gemaakt :grinning_face_with_smiling_eyes:

4 likes

Het klinkt buiten heel herfstig. :heart::fallen_leaf:

oh gelukkig maar!

Ik heb elke avond mijn lavalamp aan!!
Staat tussen de planten :+1:t2:

7 likes

Wat vet! Wil je het laten weten wanneer je een vette shop tegen komt? @Echo nu wil ik je lavalamp in actie zien.

2 likes

Ik vind mn kinderen hartstikke leuk maar ik slaap al een paar nachten slecht en ik wil zo graag een nachtje even goed slapen en uitslapen want mn batterij is leeg

1 like

Ik heb echt het gevoel dat iedereen stappen vooruit zet en ik stil sta of zelfs een koprol achterover maak.
Het is vast de levensfase, midden 20, waarin mensen “het leven” organiseren. Huisje, boompje, beestje. Carrière maken of een avontuur aangaan in het buitenland. En ik weet het allemaal niet en vind het niet, word er verdrietig van.
Denk er elke avond aan voor ik ga slapen en dat is nu dus. Wel zin om lekker te slapen haha.

12 likes

Jij bent een avontuur aangegaan in het buitenland!! Still jaloers

haha ja de kutste paar maanden van mijn leven wat ik volgens mij 4 jaar later nog altijd niet verwerkt heb :clown_face: soms lijkt het zelfs alsof ik het niet was, als ik over die tijd nadenk, kan me er echt bizar goed van dissociëren

Ik heb dat gedaan maar ik heb ‘het’ niet gevonden, het was ook geen leuke laatste avontuur vóór de volgende stap, het was wel een les maar geen leuke en ik heb er niks aan over gehouden

Overigens ben ik wel team falen ipv team niet proberen, dus niet jaloers zijn, maar gewoon doen. Kan geloof ik tot je 26e. Volgens mij studeer je bijna af? Je kan dus erna nog gaan.

Jammer dat je er nog steeds niet overheen bent :frowning: ik vind mezelf daar nu te oud voor eigenlijk

1 like

Ik vind het altijd zo huiselijk voelen als je 's avonds in de trein het eindstation bereikt en de conducteur dan zegt: dit is station groningen, eindpunt van deze trein, u kunt overstappen op blabla en voor de stadjers: welkom thuis. En dat die hele trein dan op een verlaten station leegstroomt.

Net zoals je naar een eiland gaat en er dan omgeroepen wordt: Welkom op Ameland en voor de eilanders, welkom thuis!

46 likes

Oh nee he, ik wil hier eigenlijk niet in geloven, maar mijn zondag-op-maandag-nacht was er dus ook zo eentje. En zie nu dat het toen volle maan werd. :full_moon_with_face: Ik ga het vanaf nu bijhouden in m’n menstruatie-app.

2 likes

Ik ben totaal niet met maanstanden en zo bezig maar heb er wel echt elke volle maan last van. Dus ondertussen geloof ik er maar in aangezien ik dan echt slecht tot niet slaap dat die mythe klopt. Ook omdat ik normaal altijd goed slaap.

4 likes