Wat je even kwijt wil #55

Haha bedankt voor dit inzicht, weer wat geleerd. Het is inderdaad iets uit een andere tijd. Wat dat betreft is gen Z wel goed bezig qua acceptatie.

1 like

Ik ben opeens zo ontzettend chagrijnig, echt zin om met dingen te smijten en heel onaardig tegen iedereen te doen. En ik zit op kantoor dus nu moet ik me ook nog eens inhouden en aardig blijven :face_with_symbols_over_mouth:

Je mag mij wel even verrot schelden hier? Misschien helpt dat!

Ik heb echt mega keuzestress over wat ik aan kan doen komend weekend naar ibiza :sob: ik vind 24 graden en afkoelend naar 17 ineens heel moeilijk. Ja luxeprobleem hoor I know.

5 likes

Haha ahh, maar dat is weer zielig voor jou! Straks word jij ook nog chagrijnig

Misschien vindt ze het wel leuk? Ieder zijn kink

Ik ga stuk er staat een man met een enquete over t station op t station.
En hij vraagt aan mensen van wilt u uw mening geven over t station.
Maar een jongen heeft niet door dat hij dat blad moet invullen dus begint een heel verhaal te lullen tegen hem waarom hij het een leuk station vind :joy:

29 likes

@Karl_Lagerfeld gespot op de markt in S.

Zat op een terrasje met mijn man en dochter. Ik werd heel enthousiast. De rest vond het minder interessant. :grin: (nee ik ben niet iemand die dan hard hè Karl gaat roepen. ) gewoon leuk om je zo te zien

Trots achter de kinderwagen met die paarse en je vriend

12 likes

Volgende keer " Omg kijk die kleine paarse hond!!" Roepen.

4 likes

Haha ik zat ver op een terras.

Maar ach, hier kennen ze me niet. Ik werd al aangekeken. Luidruchtige Hollanders

1 like

Dat lijkt me een urban myth, ik woon hier al sinds een paar jaar voor jij er was en ik heb maar een keer gehoord dat zoiets gebeurd is, en dat was ook echt groot in het nieuws dagenlang

6 likes

Mijn vriend voelt zich ziek en nu vergaat de wereld.

2 likes

Hahaha wat toevallig! We gingen voor de eerste keer lunchen vandaag :partying_face: beetje laat wel

2 likes

Ik heb griep en ben al drie dagen aan het hoesten en snotteren en heel veel aan het slapen. En nu is m’n vriend ook ineens ~ ziek ~. Hij is letterlijk zondag nog naar een feest geweest dat ik heb afgezegd en als ik vraag wat hij heeft zegt hij Ja, ik weet niet, gewoon een beetje meh allemaal. Hij wil ook perse bij mij zijn en niet naar zijn eigen huis maar ik ben m zo zat. :see_no_evil: Echt serieus iedere keer als ik ziek ben heeft hij ook iets en ik word er niet goed vannnnnnnn. :face_with_raised_eyebrow::persevere:

/rantoff

8 likes

Keihard niesen in zijn gezicht, is ‘ie zo weg. Heeft misschien consequenties voor je relatie, maar ach

Hij vroeg net of ik alsjeblieft wilde hoesten met m’n hand voor m’n gezicht. :roll_eyes: Ehhh jíj wilde hier zijn hè?

3 likes

Ja, nu vraagt hij erom. Jouw huis, als jij virusdeeltjes wilt verspreiden is dat jouw goed recht

Is hij nu ook bij alles wat hij zegt of doet aan het duidelijk maken dat hij zich echt ziek voelt? Ik hoop echt dat hij (mijn vriend) vroeg gaat slapen zodat ik dat geklaag niet heb vanavond, of ik gooi mijn telefoon aan de kant hehe.

1 like

Same hier, weet niet goed wat ik voor ‘s avonds mee moet nemen. Moet ik een jas mee? Ik heb geen goede jas voor dat weer. Is 1 lange broek genoeg? Ughhhh

En overdag is het 22/23 dan vind ik een lange broek net te warm en blote benen net te koud eigenlijk

1 like

Ik kan me niet tot werk zetten, voel me ook al een paar dagen echt niet lekker en ben heel erg toe aan vakantie in de zon. Herfstdip meets PMS.