Hallo foto’s aub!
Nou wordt morgen ochtend gebeld door ee bedrijf om de lekkage op te lossen (hopelijk).
Matras is droog, dekbed heb ik indedroger gedaan en is ook net droog, met een extra deken erbij en het matras in een andere kamer hopelijk zo te slapen.
Heb de hele avond alleen maar kunnen huilen, omdat dit de druppel was. Loop al weken op mm tenen om elke dag weer op te staan en de dag door te komen en net op t moment dat ik de dag eigenlijk niet meer trok gebeurt dit
Ah wat ontzettend rot voor je. Knuffel.
Wat naar zeg Hopelijk slaap je lekker zo
Vind het echt heel kut voor je, maar moest hier wel een beetje om lachen
Okeoke heb zoooo veel:
- oogschaduwpalette
- foundation + concealer
- matterende poeder
- 2 kwasten
- poederpalette
- fixingspray/allesspray
- kitje voor wenkies (met pomade, kwastje, gel, potlood en highlightstick)
Nu mag je raden hoeveel dit kostte
Volgens mij is er na de update van whatsapp wat veranderd in de kleur van mijn tekstballontjes I CAN’T HANDLE IT
Momenteel aan het werk en de nacht lijkt eindeloos lang…… nog 3 nachtdiensten te gaan.
Omg heeft iemand de LulaRich docuserie al gezien? Nu al zin om dit vanavond te kijken
Heb ik een dag vrij, ben ik nu al wakker. Komen ze vandaag al om 7.30 rolluiken installeren en komt de loodgieter voor de radiatoren.
Wil verdomme uitslapen
Dit zei mijn vriend ook al, maar ik zie het echt niet
Word er echt schijtziek van dat ik helemaal leeg loop. Pun intended.
Mijn darmen vonden dat ik wakker moest worden
Zooo shit, ik ga vandaag op mini vakantie met vriendinnen maar eentje heeft griep en is niet op tijd opgeknapt dus nu kan ze niet mee
Ik heb na vandaag een weekje vakantie, maar ik zou het liefste vandaag al vrij nemen. Ik heb echt geen zin, maar ik ben de hele week al niet super productief en daar voel ik me schuldig over. Hopelijk kan ik dat gevoel na vandaag een beetje loslaten.
Ik gok rond de €150
Zet ik koffie voor de werklui, moeten ze het niet
Wat is dat nou weer, die leven normaal op koffie
Ik ging speciaal wat eerder weg van huis, omdat ik nog moest tanken. Kom ik op mijn werk, is er nog niemand 🥲
Ja leuk, was ik pas geleden voor het eerst! Supermooie plek. Veel plezier
0 zin om in dit weer zo naar de teststraat te fietsen maar het is niet anders.