Wat je even kwijt wil #55

Okee fack it heb ook het James Charles palette besteld
Dank je voor de tip :two_hearts:

2 likes

Ik had hier laatst ergens gepost over dat ik had gevraagd of ik mijn beste vriendin mee mocht nemen als +1 naar een werkfeestje. Nou, dat mocht dus, superfijn, maar nog beter: de directie heeft er nu nog een extra bericht uitgedaan naar alle medewerkers dat je +1 iedereen mag zijn die belangrijk voor je is. YES :muscle:

91 likes

Yeaaaaah !!! Veel plezier ermee alvast

1 like

Nee hoor je kan testen vanaf de dag dat je ongesteld moest worden. Die twee weken is gebaseerd op je ovulatie.

5 likes

Als je nu al overtijd bent, kan je testen. Je zou over 3 dagen weer kunnen testen en als je dan zwanger bent zou de test in 90% van de gevallen ten minste licht positief moeten zijn. Als je blijft twijfelen kan je ook een bloedtest doen via de huisarts, het zwangerschapshormoon is eerder in een hogere concentratie opspoorbaar in bloed.

Jeetje wat heftig allemaal. Ik duim voor een goede uitslag voor je vader!

1 like

Hee zijn er nu ineens andere emoji-reacties?

1 like

Zo irritant. Ging vanochtend naar de huisarts voor het plaatsen van een spiraal. Lukte het haar niet. Nu moet ik daarvoor naar de gynaecoloog maar die wachttijd is 3 maanden :unamused::unamused::unamused:

2 likes

Ik krijg iets in Word niet gefixt, ik haat Word.

2 likes

ik ben nu 1,5 dag overtijd volgens de app. Als ik morgen avond nog niet ongesteld ben haal ik zondag een vroege test en anders maandag langs de huisarts. Maar zover zal het toch niet komen :neutral_face:. bedankt

3 maanden is wel erg lang zeg! kan een andere huisarts dit niet proberen?

1 like

Supergoed dat je het wel hebt geprobeerd bij Rocycle!!

4 likes

Voor iemand met een kind van een jaar zou je denken dat ik beter op de hoogte zou zijn

Excuus voor de extra stress!

3 likes

Heb je toevallig laatst je vaccinatie gehad? Je cyclus kan van de vaccinatie een tijdje van slag zijn.

2 likes

In de kantine hangt informatie over iets. En er staat trickers om iets te gaan doen. Bedoelen ze nou gewoon triggers? Of ben ik nou raar.
Verder moeten wij ideeën bedenken om Q4 een geweldig groot succes te maken. Nou joe.

1 like

Sommige verloskundigenpraktijken plaatsen ook spiraaltjes. Misschien kun je daar eerder terecht.

3 likes

Ik heb vandaag weer eens foundation op en zie er echt goed uit. Toch maar weer wat vaker doen en toevoegen aan mijn make-up routine.

3 likes

Nee dat kan het helaas niet zijn :relaxed:

Heb je ook al sneller internet?

2 likes

Je krijgt vrijwel altijd bij de starbucks een hartje of een smiley op je beker getekend. Als ik dan een keer een beker met alleen heel droog mijn naam krijg raak ik bijna teleurgesteld :broken_heart:

5 likes