Wat je even kwijt wil #55

Volgensmij wel ja! Het is tot 31 okt zag ik. Stiekem wil ik vandaag weer om nog wat extra dingen te halen. Ik bedoel, als ik vandaag nog meer nieuwe kwasten haal en een mascara en leuke lipsticks…. dan ben ik misschien 150 kwijt geweest in totaal voor hele nieuwe collectie.

Maar indd in Ams dus. Echt super lieve jongen hielp me dus. Ze hebben sommige dingen niet in de sale, maar ik zei tegen hem dat ik allesssss uit de sale wilde. Ik wilde ook een natuurlijk klein oogschaduwpallettje maar die waren allemaal al op. Maar verder is er nog super veel. Ik zeg gaan

OHJA OP DE WEBSITE GELDT DE KORTING OOK!!!

@Daelyss ik kan niet wachten om me zo op te gaan maken

6 likes

ik ben gelijk weer nerveus :flushed:… ik dacht dat je kon testen nadat je overtijd was. ik heb nu 2 normale testen gedaan beiden negatief.

2 likes

Je hebt hier ook kussentjes voor! Zijn volgens mij van STOOV

2 likes

Jeetje wat sick!!!

Je hebt dus ook stoel dekentjes van Stoov, die echt zo een zitvlak hebben en dan een beetje ingesneden zodat je de rest over je rugleuning kan doen. By far één van mijn betere aankopen geweest dit jaar.

Volgens mij is een normale 2 weken nadat je ongesteld had moeten worden

Deze kan eerder
En nog een top voor de zekerheid, het werkt het best met ochtendurine omdat dat meer geconcentreerd is ofzo

5 likes

Okee fack it heb ook het James Charles palette besteld
Dank je voor de tip :two_hearts:

2 likes

Ik had hier laatst ergens gepost over dat ik had gevraagd of ik mijn beste vriendin mee mocht nemen als +1 naar een werkfeestje. Nou, dat mocht dus, superfijn, maar nog beter: de directie heeft er nu nog een extra bericht uitgedaan naar alle medewerkers dat je +1 iedereen mag zijn die belangrijk voor je is. YES :muscle:

91 likes

Yeaaaaah !!! Veel plezier ermee alvast

1 like

Nee hoor je kan testen vanaf de dag dat je ongesteld moest worden. Die twee weken is gebaseerd op je ovulatie.

5 likes

Als je nu al overtijd bent, kan je testen. Je zou over 3 dagen weer kunnen testen en als je dan zwanger bent zou de test in 90% van de gevallen ten minste licht positief moeten zijn. Als je blijft twijfelen kan je ook een bloedtest doen via de huisarts, het zwangerschapshormoon is eerder in een hogere concentratie opspoorbaar in bloed.

Jeetje wat heftig allemaal. Ik duim voor een goede uitslag voor je vader!

1 like

Hee zijn er nu ineens andere emoji-reacties?

1 like

Zo irritant. Ging vanochtend naar de huisarts voor het plaatsen van een spiraal. Lukte het haar niet. Nu moet ik daarvoor naar de gynaecoloog maar die wachttijd is 3 maanden :unamused::unamused::unamused:

2 likes

Ik krijg iets in Word niet gefixt, ik haat Word.

2 likes

ik ben nu 1,5 dag overtijd volgens de app. Als ik morgen avond nog niet ongesteld ben haal ik zondag een vroege test en anders maandag langs de huisarts. Maar zover zal het toch niet komen :neutral_face:. bedankt

3 maanden is wel erg lang zeg! kan een andere huisarts dit niet proberen?

1 like

Supergoed dat je het wel hebt geprobeerd bij Rocycle!!

4 likes

Voor iemand met een kind van een jaar zou je denken dat ik beter op de hoogte zou zijn

Excuus voor de extra stress!

3 likes

Heb je toevallig laatst je vaccinatie gehad? Je cyclus kan van de vaccinatie een tijdje van slag zijn.

2 likes