Wat je even kwijt wil #55

Ik heb elke avond mijn lavalamp aan!!
Staat tussen de planten :+1:t2:

7 likes

Wat vet! Wil je het laten weten wanneer je een vette shop tegen komt? @Echo nu wil ik je lavalamp in actie zien.

2 likes

Ik vind mn kinderen hartstikke leuk maar ik slaap al een paar nachten slecht en ik wil zo graag een nachtje even goed slapen en uitslapen want mn batterij is leeg

1 like

Ik heb echt het gevoel dat iedereen stappen vooruit zet en ik stil sta of zelfs een koprol achterover maak.
Het is vast de levensfase, midden 20, waarin mensen “het leven” organiseren. Huisje, boompje, beestje. Carrière maken of een avontuur aangaan in het buitenland. En ik weet het allemaal niet en vind het niet, word er verdrietig van.
Denk er elke avond aan voor ik ga slapen en dat is nu dus. Wel zin om lekker te slapen haha.

12 likes

Jij bent een avontuur aangegaan in het buitenland!! Still jaloers

haha ja de kutste paar maanden van mijn leven wat ik volgens mij 4 jaar later nog altijd niet verwerkt heb :clown_face: soms lijkt het zelfs alsof ik het niet was, als ik over die tijd nadenk, kan me er echt bizar goed van dissociëren

Ik heb dat gedaan maar ik heb ‘het’ niet gevonden, het was ook geen leuke laatste avontuur vóór de volgende stap, het was wel een les maar geen leuke en ik heb er niks aan over gehouden

Overigens ben ik wel team falen ipv team niet proberen, dus niet jaloers zijn, maar gewoon doen. Kan geloof ik tot je 26e. Volgens mij studeer je bijna af? Je kan dus erna nog gaan.

Jammer dat je er nog steeds niet overheen bent :frowning: ik vind mezelf daar nu te oud voor eigenlijk

1 like

Ik vind het altijd zo huiselijk voelen als je 's avonds in de trein het eindstation bereikt en de conducteur dan zegt: dit is station groningen, eindpunt van deze trein, u kunt overstappen op blabla en voor de stadjers: welkom thuis. En dat die hele trein dan op een verlaten station leegstroomt.

Net zoals je naar een eiland gaat en er dan omgeroepen wordt: Welkom op Ameland en voor de eilanders, welkom thuis!

46 likes

Oh nee he, ik wil hier eigenlijk niet in geloven, maar mijn zondag-op-maandag-nacht was er dus ook zo eentje. En zie nu dat het toen volle maan werd. :full_moon_with_face: Ik ga het vanaf nu bijhouden in m’n menstruatie-app.

2 likes

Ik ben totaal niet met maanstanden en zo bezig maar heb er wel echt elke volle maan last van. Dus ondertussen geloof ik er maar in aangezien ik dan echt slecht tot niet slaap dat die mythe klopt. Ook omdat ik normaal altijd goed slaap.

4 likes

Luxe probleem coming in: ik ben sinds vandaag terug uit Curacao en ik ben stront chagrijnig. Ik wilde niet weg van Curacao, ik wil niet naar dit pisweer in NL, ik wil niet terug in het stramien.

7 likes

Heb honger maar geen idee wat voor kleins ik zal eten

Je kan ook iets groots eten

26 likes

Ik moet morgen met de trein naar mijn werk en ik heb er nu al geen zin in.

2 likes

Ohhh wat vies. Durf je ‘m op te zuigen of weg te halen met keukenpapier?

Het enige nadeel vind ik wel dat het 30/45 minuten duurt voordat hij opgewarmd is en het goed doet.

31 likes

Grrrr om een of andere reden liet netflix mij verkeerd verder kijken?
Ik keek squid game en ging van aflevering 3 naar 6 en snap er niks van waarom!
Ik had het pas door, de dag nadat ik 9 had gekeken :rage:

Ik ben met een vriendin in een hotel en ik slaap nog niet want ze snurkt zo hard en niks helpt. Dus ik lig nu met mijn kussen en deken in de badkamer om maar even het gesnurk minder te horen :+1:t2: Ik geef haar nog een paar minuten en dan leg ik mijn kussen op haar gezicht denk ik. Nooit weer dit. Note to self: altijd een eigen kamer nemen :weary:

6 likes

Ik ben ziek en was echt vergeten hoe rot dat is. Honderd keer wakker worden, overal pijn. Maaar gelukkig geen corona want de uitslag kwam om 3.15 haha.

Ik ben nu maar naar beneden gegaan om tv te kijken en hopelijk kan ik daarna weer slapen.

1 like

Hier nog 1! Ook negatief getest, maar hele opgezwollen keel en zit op 39,2 koorts. Weet mezelf gewoon geen houding meer te geven op bed of op de bank :angry:

1 like