Au-pair in USA
Ik heb vandaag eindelijk een trajectabo aangeschaft voor de trein en ik snap echt niet waarom ik dat niet eerder heb gedaan? Ik woon 3 min lopen van het station, heb een directe verbinding naar mijn werk die er even lang over doet als dat ik met de auto ga, en hoef van het station ook maar 5 min te lopen naar mijn werk toe. En mijn reiskosten dekken het abonnementen gewoon.
Ik durf alleen mijn auto nog niet weg te doen haha.
Heb je meerdere mensen die meekijken op je account? Misschien had iemand verkeerde aangeklikt en op jouw naam zitten kijken. Echt kut zeg!!!
Oh, dat programma was geniaal.
Nee
Ik vond het gek dat ik al bij 6 was maar ik dacht gewoon sja dat gaat soms hard
Ik ga ze nog wel terug kijken.
Haha true terwijl ze naar hun bus rennen gooien ze het pakket richting je deur.
Ik ben de laatste week echt zo druk met van alles en nog wat dat ik af en toe gewoon het forum vergeet. Heb soms ook echt lekker veel bij te lezen. Normaal gesproken was het echt maar 1 of 2 berichten en nu rond de 70 hier. wajow.
Hoop dat het snel weer wat rustiger gaat worden.
Nee? Slaan ze jouw huis gewoon over?
Wauw dat is wel hele slechte (niet bestaande) service… Jammer dat je niet altijd zelf de bezorgdienst kunt kiezen. Een fijne vaste bezorger hebben kan een hoop gedoe en frustratie schelen.
Ik ga uit eten en mijn gezelschap is te laat
En we hebben een tafel bij een box en de muziek staat best hard, mijn vader gaat 100% vragen of de muziek zachter mag
Eigenlijk vind ik het ook te hard, ik word echt mijn vader
Maar wel lekker eten zo, zin in
Mijn avondeten was niet te doen, zo vies
Ah dat is altijd zo balen. Wat had je voor vies?
Bloemkool met zoete aardappelfrietjes en een kroketburger. Heb het wel vaker gemaakt, maar het is nooit zo mislukt als nu
Het klinkt niet vies inderdaad. Balen!
Ooooh daar had ik het laatst nog over, genieten
Wie ben ik? Ik had boerenkool bedacht voor vanavond maar mijn vriend wil friet. Dus oké vooruit, nu eten we friet maar ik blijf aan mijn boerenkoolstamppot denken
Oh waar zie je dat? Het aantal x openen
Ik heb een Samsung
Instellingen - digitaal welzijn (haha) - en dan op die app klikken
Straks lekker kneuterig naar de grote kleine treinencompetitie kijken