Wat je even kwijt wil #55

Ben al de hele dag strontchagerijnig. En ook nog eens zonder reden. Ik probeer vandaag maar de hele wereld te mijden

Niet alles paste erdoor. Uiteindelijk meeste wel opgezogen en het is nu opgeruimd. Maar veel rot stukken moeten oprapen. Het was echt veel omdat best een grote vaas was.

1 like

Was tijdens het douchen zo in gedachten dat ik me helemaal heb ingezeept met scheerschuim ipv douchegel :joy:

9 likes

Ben nog geen 3 weken bezig dus nog maar net inderdaad. Test misschien over een tijdje wel weer of het beter gaat maar ben voorlopig sowieso wel genezen haha.

2 likes

Wat is citrosan toch ontzettend vies! :sneezing_face:

4 likes

Brr ik proef dit bericht

4 likes

Ik kijk LulaRich, over LulaRoe, dat pyramideschema-bedrijf met lelijke leggings. :woozy_face:

6 likes

Ik ging gister iets ruilen bij de bijenkorf voor een andere maat maar zie nu opeens dat ze het hele aankoopbedrag à 135 euro teruggestort hebben op mijn rekening. Denk per ongeluk als retour aangeslagen ipv ruil. Ik weet niet of ik een goed genoeg mens ben om dit recht te zetten

22 likes

Soms geeft het universum je een :sparkles:cadeautje :sparkles: en dan moet je t maar accepteren

15 likes

Net wakker na nachtdienst, veel te vroeg maargoed. Nu wil ik de borrelnoten die ik beneden heb liggen opvreten in bed. Eten in bed is echt de leven

2 likes

Ik kocht deze ramen bij de AH,
en dacht hoe heet kan het zijn. En aan de andere kant dacht ik: aan de verpakking te zien is het volgens mij echt heet.

OMG het was echt zó heet. Heb er suiker overheen gestrooid maar het bleef heet. Het was wel super lekker dus zette door maar moest toch stoppen.

Dus als iemand echt hete ramen zoekt, koop deze

Samenvatting


5 likes

Oh wow ben trots op mijzelf, ben nu al een tijdje elke week aan het afstoffen en schoonmaken. Dus veel valt er niet t roden heb net dus de hele boven verdieping inclusief badkamer gedaan en was met een klein half uurtje al klaar!

Nu lekker met mijn benen omhoog op de bank en misschien straks dan nog de beneden verdieping doen.

6 likes

Zijn dit ook niet de noodles die ze in al die spicy noodles challenges eten

3 likes

Haha oooh is dat zo? Zou me zeker niks verbazen :scream:

1 like

Mijn moeder heeft net een krantenartikel over pokemonkaarten gelezen, haalt ze nu alle oude pokemonkaarten van stal

@ZusjevanJoost Ik zie Koreaans op de verpakking. Korea doet niet aan lafjes. Als het pittig is volgens Koreaanse maatstaven, dan is het moordend heet voor de Hollanders

6 likes

Ik heb ruim twee weken geleden bloemen uit een kas gekregen en ze staan nog. Niet lang meer maar ik ben verbaast.

2 likes

Ja dat is te merken! Ik kan goed heet eten hoor, maar dit ging te ver haha.

2 likes

:coat:

1 like

:joy::joy:

3 likes

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Wat je even kwijt wil #55 (Deel 13).