Helemaal vergeten hoe lekker de chocolade met cornflakes is van rittersport
Dus ik net een uur gefietst voor een to good too go box. Is die box er niet… ‘Terug gestuurd naar afzender’
Oke daaaan. Morgen blijf ik de hele dag op bed liggen ik ben helemaal klaaaar met deze week.
Kut kut kut kutzooi. Weer een klaagpost hierover maarja dit is echt een big topic momenteel in m’n leven. Totaal niet verrassend maar lees net in een artikel dat vanaf volgende week in Brabant 5-10% van de niet-coronapatienten in het zkh een afzegging kan verwachten. Ik sta eind november gepland voor de operatie, en misschien ben ik diegene niet die aan afzegging krijgt (ik hoop écht van niet) maar ik ben zo bang dat ik nog langer moet wachten op m’n operatie ik wil gewoon verdomme op die OK liggen en daarna verder door kunnen met m’n leven want dat staat hierdoor echt on hold. Ik word hier zo mega verdrietig van
Gvd ik ben helemaal verkouden geworden vandaag. Ook al is het geen corona (wordt morgen getest) dan nog erger ik me er kapot aan dat ik ergens een virus op heb gelopen en niet snap hoe. Blijkbaar heb ik nog steeds niet geleerd om met m’n handen van m’n gezicht af te blijven of zo.
Er is net een nieuwsbericht over de impact van de lockdown op het VO. Zal voor het MBO niet veel anders zijn - misschien zelfs erger. Achterstanden lopen tot een jaar op. Zeker voor Nederlands. Misschien niet gek dat ze (nog) niet op niveau zitten? Ik kan het vanaf een afstand niet goed beoordelen hoor, maar fouten leveren mij (en leerlingen) vaak veel meer informatie op dan een foutloos stuk. Ik denk/hoop dat ik alleen al met die houding een klein verschil maak, eerlijk gezegd. Geen enkel onderwijsconcept is uiteindelijk zaligmakend denk ik.
ik duim megahard voor je dat de operatie gewoon door kan gaan!
Ik ook. Zou morgen eindelijk uiteten gaan. Eerst nog even testen.
Van mij is waarschijnlijk van mn kind maar vind het wel verdacht. Tijdlang niks en na 2 dagen treinen en op werklocatie zijn opeens verkouden.
Ik heb heel veel zin in een latte of mocha ofzo maar mag niet naar buiten en op ubereats is het tien!! euro
Dusja
Irritant zeg! Bedacht me dat het precies 2 jaar geleden is dat ik voor het laatst verkouden was
Ik ben inderdaad een paar dagen geleden met het ov geweest, vervolgens in 2 musea rondgelopen (waarvan 1 vol met kinderen) en uit eten geweest…
Ik mail met iemand voor werk en 't gaat over Amsterdam. Dus dan zeg ik 'kun je even naar ‘t voorbeeld van Amsterdam kijken’ en dan mailt 'ie terug ‘ja ik heb bij 020 gekeken’. Echt elke keer als 't over Amsterdam gaat zegt 'ie 020, typisch haha
Om eerlijk te zijn is het Nederlandse onderwijssysteem steeds slechter geworden en daarvoor zal ik nooit een individuele docent aankijken. Maar ik vind het wel te bizar voor woorden dat zelfs best veel moedertaalsprekers de beroepsonderwijsschoolbanken induiken met een taalniveau dat groep 8 basisschool is.
Lieve twijfelkont ik ga hard voor je duimen. Het blijft te gek voor Woerden dat operaties steeds niet door kunnen gaan omdat egoïstische mensen geen vaccinatie willen.
Nevermind past perfect en ben er een snack in.
Ik ben ff in dit topic aan t teruglezen en zie irritatie over de wachtrijen voor kaarten voor opposites en vval. I feel you! Ik zat vandaag stipt om 12u paraat voor kaarten voor een voetbalwedstrijd, maar dat systeem was een groot drama gvd. Dus ik ben nog steeds mateloos geïrriteerd dat ik geen kaarten heb.
En morgen ga ik mezelf weer opnieuw deze frustratie aandoen, alleen dan voor schoenen
@anon50301661 ga je ook voor de blauwe waves?
Neeee, liep weer een muis langs. Is toch twee maanden goed gegaan. Zal blij zijn als ik verhuisd ben over vier maanden, die beesten hier in huis zal ik iig niet missen.
Ik ben voor mijn werk gevraagd om deel te nemen aan een programma voor toekomstige carrièrevrouwen waarbij wekelijks afspraken zijn, veelal online. Toen ik akkoord ging met inschrijving was aangegeven dat de wekelijkse belasting twee uren zou zijn. Ik heb 1 meeting gemist omdat dit op locatie was, voor mij in totaal vier uur reizen+2 uur meeting (ik zit middenin mijn afstuderen dus dit heb ik er nu niet voor over). En nu heb ik aangegeven dat ik de volgende meeting op locatie ook niet bijwoon vanwege reistijd en nu heb ik te horen gekregen dat ze overweegt om mij uit het programma te zetten omdat mijn input niet voldoende is.
Maandag heb ik een vervolgafspraak met haar en dan wil ze horen hoe ik verder wil. Ik vind het zo zonde van mijn tijd om die vier uur te reizen terwijl de meeting online kan, dus ik houd voet bij stuk. Dan regel ik mijn eigen carrière wel😆
Ik ben nu, dankzij de kringloop topic, helemaal in een novelty teapot rabbithole beland
Deze passen wel bij je forumnaam.
Ik ga voor halloween verkleed als kat en had vandaag mijn hele make-up al geoefend. Ook de haarband met oortjes al in mijn haar gedaan. Was volgens mij goed gelukt, want mijn kat keek mij heel raar aan. Hij bleef ook maar kijken met hele grote ogen, hij hield me helemaal in de gaten haha