Wat je even kwijt wil #55

Ik moet werken maar ben verkouden :frowning: en kan het geld zo goed gebruiken. Straks bellen hoe en wat

1 like

Eens in de zoveel tijd droom ik weleens over mijn ex en ik word elke keer bozer wakker :joy: Zie steeds beter in wat voor middelmatig mannetje het eigenlijk was.

4 likes

Van Ewout toch? Ik heb het ook gezien en kreeg er ook een gemengd gevoel bij, beetje apart ofzo.

Huh, maar als je afgemeld bent van linkedin kunnen ze het toch weer niet zien?

Ik zit in een café te werken omdat ik me thuis niet kan concentreren, maar eigenlijk heb ik gewoon geen fuck te doen. Voel me wel helemaal een millenial zo. En het is hier kouddd.

1 like

en het wordt alleen erger. Ik wil niet ziek worden :weary:

1 like

Holy shit ik voel me echt een oud wijf maar het kind van Yes R is vandaag TWAALF geworden. Hoe dan, in mijn hoofd is dat kind 5 ofzo. Ik ging altijd zo goed op het liedje ‘me boy’ :joy: kind is gewoon al een tiener

6 likes

Huh Yes-R was toch zelf 12 ofzo??

32 likes

Twee jaar was ik niet ziek maar het leven begint weer normaal te worden en wie is er verkouden? Ik (en mijn vriend en een vriendin). :expressionless:

1 like

Ik heb bedacht dat ik een tacx wil (apparaat om thuis op te fietsen), alleen past dat écht niet in mijn huis. Dus nu ben ik op zoek naar een grotere huurwoning om officieel in te gaan samenwonen :+1:

19 likes

Ik heb ooit als kind een boterham met hagelslag gegeten voor ik naar de tandarts ging, en toen vroeg die of ik pindarotsjes op had.
Ik ga vanmiddag weer en heb net een boterham met vlokken op, even kijken of ik ondertussen al beter kan poetsen

2 likes

Ze zijn hier de komende 6/7 weken bezig met de buitenkant van wat panden van de woningbouw (waaronder het pand waar ik woon). Dus er staat nu zo’n bouwvakkershuisje op een parkeerplaats. Maar ze hadden ook een dixi op nog een andere parkeerplaats gezet?! Terwijl hier al veel te weinig parkeerplekken zijn. Dus ik dat bedrijf gebeld met de vraag of die dixi niet ergens anders kon, dus niet op een parkeerplek. Dat huisje kan nergens anders, dat snap ik maar het oppervlak van een dixi is 1,20 bij 1,20 ofzo: move it pleaseee.

En nu kijk ik net en is hij al verplaatst haha. Nu voel ik me enerzijds een zure boomer en anderzijds een succesvolle volwassene?

20 likes

Ik: “Ben ik wel een goede moeder? Doe ik m’n lief niet tekort? Zet ik me genoeg in op m’n werk?”
M’n menstruatie app: “Je PMS begint vandaag”
Ik:“ooooo
”

19 likes

Er staat een nieuw seizoen van station 19 op videoland, yeeeeheesssssss

3 likes

Gisteren een macbook overgekocht, water overheen gevallen #MEEEEEEEEHHHHHHHHH

2 likes

En bedankt :grin:

5 likes

Krijg je geen spijt van! En gewone biscuitjes zijn ook heel lekker op brood. Of ontbijtkoek!

1 like

Ik ben al potverdomme een half jaar met Ikea’s klantenservice in de weer omdat ik maar betaalverzoeken blijf ontvangen van een geannuleerde bestelling en nu stellen ze voor dat ik het dan zelf betaal en dan krijg ik het weer terug. OOK EEN HALF JAAR LATER ZEKER??? Helemaal klaar mee.

2 likes

Elke dag begint (thank god) toch wat beter te worden met werk. Ik denk wel een half jaartje max, maar dat is het mooie van detachering :sweat_smile: Ik moet nu gewoon denken van: ik pak hier ervaring mee en kan daarna weer verder.

6 likes

Love it als dit de oplossing is van een bedrijf. Vattenfall heeft me dit ook wel eens geflikt. Eerst aankondigen dat ze opeens 300 euro af gaan schrijven ipv 90. Ik bellen, was ‘geregeld’. Je raadt het, alsnog 300 euro afgeschreven. Dus ik heb het gestorneerd, krijg ik alsnog een betaalverzoek voor 300 euro want dat was handiger en gingen ze het met mijn jaarafrekening verrekenen? How about no?

1 like