Ik heb echt précies hetzelfde nu: en dan tot 21:00. Hele dag naar de gallemiezen
Ja ik tot 18.00 dus helemaal zonde. Zaterdag is nog erger. 11.30 tot 16.00 zonder pauze. Ben ook de enige waarbij ze dat flikt
@PizzaFunghi Ja dit lijkt mij idd ook gewoon de beste oplossing haha. Ik merk gewoon dat we het allebei om de een of andere reden niet bol kunnen werken. Nu denk ik ook wel dat we gewoon lui zijn soms, maar ja we werken ook gewoon ontzettend veel dus daardoor kan ik het dan weer voor mezelf rechtvaardigen haha
@inezweski hahahaha ja ik denk dat ik waarschijnlijk ook iets anders ga doen als ze er is, vind het altijd zooo ongemakkelijk als iemand dan keihard aan het ploeteren is en ik zit op mijn reet ofzo
@SpeedOfSound Nee idd! Het komt er ook echt op neer dat ik nauwelijks meer tijd over hou om gewoon even te rusten, dus nu neem ik die tijd gewoon wel en is mijn huis een zwijnenstal erdoor haha. Mijn gesprek ging goed! Ze komt voortaan op maandag elke twee weken drie uur lang schoonmaken. Ze leek wel een beetje geschokt door de rommel en zei dat ze niet kon wachten om te beginnen Jij ook veel succes op vrijdag! het valt vast mee!
@Max Nou dit ook echt idd! Als ik onverwachts mensen langs krijg schaam ik me soms echt dood voor de teringzooi, ik hoop gewoon echt dat dit minder een ding gaat zijn nu. Het zou echt fijn zijn als ik gewoon mensen kan uitnodigen zonder eerst 3 uur lang te moeten opruimen en schoonmaken haha.
@kleinmaargroot De website heet letterlijk ikzoekeenschoonmaakster.nl hahahaha dus ik ben helaas niet heel creatief geweest
@Leverworst Ik ben echt benieuwd hoe het gaat zijn, maar ik denk dat het waarschijnlijk echt het beste cadeau is wat je jezelf kunt geven haha.
@anon91169173 Dat is ook ontzettend waar! Ik ben het gewoon zat om in de rommel te leven, dan maar op deze manier haha.
De overheid:
Hoger onderwijs: steeds meer eisen stellen en doorstroming moeilijker maken. Dit pakt nadelig uit voor mensen met een migratieachtergrond en/of eerstegeneratiestudenten, waardoor zij minder gauw geneigd zijn om het maximale uit zichzelf te halen.
Middelbaar beroepsonderwijs: beperkingen opheffen, waardoor je nu tig studenten op het verkeerde niveau hebt. Deze studenten hebben vaak totaal geen goed beeld van hun daadwerkelijke capaciteiten en doen aan extreme zelfoverschatting.
En dan zit ik met de gebakken peren. Studenten die op niveau 2 horen te zitten (op basis van hun capaciteiten/(taal)achterstand) en nu op niveau 4 zitten en nog onzekerder worden en een grotere achterstand opbouwen.
Het is echt water naar de zee dragen en niet te doen.
En ik heb ontzettende koppijn en mijn ongesteldheid blijft uit. Ontzettend irritant.
Ik kreeg laatst ook post van een makelaar dat die best ons huis wilde verkopen. Ja grapjas dit huis heb je 3 jaar geleden aan ons verkocht.
Ik ben echt in tijden alleen thuis en vind het zo fijn. Jammer dat ik zo echt wel moet gaan opruimen.
Een collega heeft allllltijd wel iets, dan heeft ze hoofdpijn, dan kiespijn, dan buikpijn, rugpijn, you name it en ze heeft er pijn en dan zit ze ook de hele tijd te zuchten en te steunen. Hou gewoon oppppppp of blijf thuis.
Gister pepernoten met witte chocolade gekocht. Vind het niet te eten bah 🥲
wow ik word hier echt onpasselijk van
Ik ben m’n plafond aan het verven (met zo’n lange roller aan een stok) en jezus wat een kutwerk is dat Ik ga zoveel spierpijn hebben morgen (had ik vanochtend al nadat ik het gisteren 2 uurtjes gedaan had). Vriendin die zou komen helpen appte gisteren al dat ze ziek op bed ligt, balen voor haar natuurlijk maar stiekem ook een beetje voor mij. Maar, de woonkamer is al voor tweederde klaar jeuj
Mocht je het nog niet hebben: zet een badmuts oid op! Hoef je straks tenminste geen dikke klodders verf uit je haar te halen. Of je moet heel netjes werken, maar ikzelf zit altijd wel helemaal onder
Ah thanks voor de tip ik geloof dat ik erg netjes werk want heb nog geen enkele spat verf op me gekregen hehe
De restafval containers van 60L in mijn wijk worden vervangen voor PMD containers en er blijven voor restafval alleen nog 30 liter containers over. Die van 60 liter zat al zo vaak verstopt omdat mensen te volle zakken erin proppen, dat gaat toch niet werken met 30L containers?? Wie heeft dit nou weer bedacht
Ik zou sowieso bellen, vragen kan altijd. Zal inderdaad per verzekeringsmaatschappij verschillen en er zal miss een eigen risico aanzitten. Maar ik vrees wel dat dit alleen maar erger zal worden ipv beter als ik dit lees
Het gaat niet goed met me, al maanden niet maar de afgelopen 2 maanden is het erger geworden. Ik ben sinds september aan een nieuwe opleiding begonnen en ik had er zo’n onwijs veel zin in… Maar de angsten, paniekaanvallen en depressie zijn erger geworden en daardoor is mijn opleiding op een laag pitje komen te staan. Nu krijg ik over 2 weken eindelijk intensieve EMDR therapie, dus ik hoop dat het daardoor een stuk beter met me gaat. Maar ik voel me zo enorm slecht, dat ik mezelf teveel vergelijk met andere mensen van mijn leeftijd en mezelf een mislukking voel… Normaal deel ik dit soort dingen nooit, maar het zit me zo onwijs hoog dat ik het van me af moet schrijven en kwijt moet.
Heb m’n herfstvakantie net ingeluid met een frappé en een stuk strawberry cheesecake terwijl ik lekker mensen kon kijken vanaf het Starbucks balkon.
Hopelijk ga ik niet ziek worden want voel opeens de bekende beginnende keelpijn opkomen (die ik absoluut niet heb gemist, al zo lang niet verkouden geweest…)
Dat heb ik dus al twee dagen na het verfen en voorstrijken van het plafond.
Had net zo’n soep uit zak gegeten. Nou dat was echt niet lekker
Ik volg een seminar over slapen.
kan je zeggen, ik word er moe van
Heb vandeweek zo’n verse geschilde ananas gehaald bij de appie en omg wat is dat toch underrated