Wat je even kwijt wil #55

Iedere keer als dit nummer in een playlist voorbij komt, doe ik mijn Fitness Marshall moves uit ellende maar in gedachte :sweat_smile:

2 likes

Godverdomme. Ik had zojuist iets in mijn winkelwagen gedaan bij Fonq. Ruim 100 euro korting. Wil ik naar de kassa om af te rekenen, is de korting blijkbaar ineens niet meer geldig. Net te laat dus. Bagger dit.

Haha wat. Alsof je een gratis kredietverstrekker bent ofzo. Prima als je een lening bij me afsluit, maar dan wel tegen 10% rente :wave: Dan is het vast niet meer zo’n topoplossing

1 like

Stuur mail naar klantendienst.

Ja, ik heb net gebeld. En ze hebben het nagekeken, maar volgens hun is dit al 4 dagen geleden veranderd. Ik weet heel zeker dat het echt net veranderde. Zie nu net dat een andere korting op iets van mijn verlanglijstje ook ineens niet meer geldig is (wat ik zojuist pas op mijn verlanglijstje had gezet). Dus er zijn echt dingen net doorgevoerd. Heel stom.

1 like

Ik heb net een vakantie geboekt (Valencia) terwijl ik dacht dat ik niet meer kon gaan en nu ben ik heeeeelemaal hyper. En ik ga volgende week al omg. Heb nog nooit zo last minute iets geboekt.

68 likes

Volgende week pas?! Dat zou @Karl_Lagerfeld vroegboekkorting noemen.

Maar leuke stad, veel plezier!

39 likes

Haha ik moest ook aan Karl denken gister!! Ik kan deze stress al niet aan hoor, weet niet hoe je dat doet @Karl_Lagerfeld

1 like

Dank u voor het verwoorden van mijn gedachten :joy::joy:

Ja ik ben ook totaal niet chill daaronder hoor :joy::joy:

2 likes

Ik heb een advent kalender gekregen van mn vriend en we hebben hem al bijna helemaal uitgepajt. Merry xmas

12 likes

Voordeel van huren: CV kapoet, verhuurder contact monteur en het is gefixt! Hatseflats ik hoef helemaal geen koophuis komt goed uit want je kan er ook geeneen krijgen :joy:

19 likes

Hahahah ik ben begonnen met the vampire diaries, was wat aan het googelen en kom op een soort nederlands vampierenforum.
Allemaal mensen posten daar, deze vraagt of hij misschien een vampier is :rofl:

18 likes

Lol nog een vet serieuze reactie er op

1 like

Ja joh even casual vertellen hoe je bloed van een donor moet drinken. Is normaal voor die mensen op dat forum, ze leggen ook contact met elkaar om dat te doen blijkbaar, bloed te drinken.

Hallo Elias, eet knoflook. Als je doodgaat ben je een vampier. Gegroet, KTT

10 likes

Vamponiempje

Hallo, ik ben nieuw hier. Ik hoorde laatst van iemand dat je ook kan veranderen in een vampier als je je laat vaccineren tegen Corona. Is dit waar? Zo ja, voor welk vaccin moet ik dan gaan?

Luv you Edward

8 likes

Ik heb vandaag uiensoep gemaakt en een half uur zitten janken tijdens het snijden, maar so worth it want het is zo lekkerrrrrr.

10 likes

Moest eerst lachen om die eerste post, totdat ik het serieuze antwoord van die man las. Echt wtf :flushed:

Ohhhhhh love it, echt m’n lievelings :heart_eyes: geniet ervan!!