Wat je even kwijt wil #55

Een van mijn ouders is vorige maand plots overleden zoals jullie hebben kunnen lezen denk ik, en dit is echt zoiets waar ik gewoon niet bij had stilgestaan. Het is allemaal al zó verschrikkelijk afschuwelijk zwaar en moeilijk en je leeft werkelijk in een roes en dan moet je indd ook nog rekening houden met dit soort zaken. Niemand staat daar bij stil denk ik. Al je accounts en dergelijke. Ik kan bijv. de mobiele telefoon gewoon nog niet aanzien, heb alle spullen die week direct opgeborgen als een robot om daar later pas naar te moeten kijken en bijv ons whatsappgesprek kan ik echt nog niet aanzien of ik ga echt kapot van binnen. Ik hoop niet dat het telefoonnummer ineens verdwijnt na een lange tijd. :pensive:

23 likes

Als je de mogelijkheid hebt, neem een heet water kraan. Zoveel thee de afgelopen dagen al gedronken :heart_eyes:

Ja dat is ook zo hoor. Was bij mijn vorige huurwoning ook wel anders

1 like

Ik kan dus online een melding maken en dan krijg ik volgende dag gelijk een bedrijf aan de lijn om een afspraak te maken voor reparatie! Had dus binnen twee weken een spiksplinternieuwe CV ketel plus ombouw terwijl mijn ouders in hun koophuis door de drukte geen afspraak kunnen krijgen. :sweat_smile:

Ik heb ook exact dit gehad met mijn macbook jaren geleden. Ook net 1 maandje oud pas. Wel volledig terug gekregen van inboedelverzekering dus dat zou je nog kunnen proberen :innocent:

Ah ja dit soort dingen hoor ik ook veel hoor. Denk dat ik geluk heb met de service hier, maar betaal alsnog teveel voor dit kleine oude appartement. :triumph:

1 like

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Stel je persoonlijke vraag #31

Grote kleine treinen competitie lijkt mij een heerlijk kneuterig programma. Ben daar nu wel aan toe

3 likes

Ik zit echt even in een negatieve flow vanavond nadat ik vandaag eigenlijk een best wel goede dag had op werk. Maar nu heb ik wat gedoe met een vriendin + een beetje vervelend nieuws gekregen en lig ik in bed terwijl ik eigenlijk nog graag een wandeling wil maken. Maar het gaat ook regenen en nu is de verleiding om te blijven liggen wel heel groot :grimacing:

2 likes

Snacks bestellen op thuisbezorgd terwijl je lekker onder je deken zit.

2 likes

Ja zet het abonnement om naar prepaid. Dan hoef je niet te betalen maar je bent nog wel gewoon gebruiker of hoe noem je dat.

Veel sterkte!

4 likes

Juist lekker om even te wandelen in de regen en alles even van je af te laten spoelen. En daarna lekker onder een dekentje!

2 likes

Ik vind het als ik in zo’n bui wel lekker om door de regen te wandelen, zo van dit maakt me toch niet meer uit want alles is toch kut vandaag!

1 like

Maar dat zingt ze dus ook echt hoor 🥲

7 likes

Wat zijn hartkloppingen toch irritant.

1 like

Nog 2 dagen en dan een weekje herfstvakantie. Ik ben echt op maar nog wel alles vandaag af weten te krijgen. :slight_smile:

5 likes

Ik weet nog missy Elliott bij cribs en toen had ze een heel groot schilderij wat haar hoofd was op het lichaam van Janet Jackson want zo wilde ze eruit zien ???

5 likes

Ik zou dit nog iets voor Gordon vinden en dan zijn hoofd op het lichaam van zo’n bekend beeldhouwwerk van michelangelo

3 likes

Ik liet net zo hard iets uit mijn handen vallen, gaf echt enorm veel kabaal

Sorry onderburen :cry:

Ze waren wel zuunig met de punten zeg

2 likes