Wat je even kwijt wil #55

Ik had net tranen in m’n ogen toen Linda haar prijs in ontvangst nam bij het Televisier gala

3 likes

Ik heb de gruwelijkste verkoudheid in jaren en ben 'm nu al beu

Kunnen jij en je verkoudheid zich misschien naar het TMI topic verplaatsen?

@Krabsalade hoe heb je dat gedaan? Ik heb vaker gelezen dat je scherp bent binnen je organisatie

Vooral veel mailen en de aandacht trekken van de juiste mensen die verder kunnen escaleren, en niet opgeven als je niet direct de reactie krijgt waar je op hoopt, vervelend blijven doen. :sweat_smile: Het heeft van zaterdag t/m vandaag geduurd en ben denk ik zo’n 15 mails verder, maar nu heeft iemand in de gaten hoe groot de omvang en de impact van het probleem is en worden er ineens mails met hoge urgentie gestuurd. :sunglasses:

Mijn collega’s zuchten al als ik er over praat, die zeggen echt: jezus, niet jouw probleem, niet jouw verantwoordelijkheid, laat toch gaan… Maar ik vind dat wel leuk, beetje rellen.

33 likes

Wow ik ga deze lifehack ook proberen.

1 like

Ik wilde net magnetron popcorn maken maar die is ineens aangebrand, nu ruikt mijn hele huis alsof het in de fik heeft gestaan en lig ik uit frustratie maar een snelle Jelle te vreten in bed want heb niks anders in huis. :triumph:

6 likes

@Foefjeisthuis @Totoro @Solee jullie maken elke week je hele huis schoon? Fuckk respect

5 likes

Hahahahaha neeeee, maar ik vind deze lifehack wel het proberen waard. Die op donderdag zodat je de rest van het weekend lui mag zijn doet ‘t hem gewoon voor mij.

Ik heb morgen een gesprek voor een stage en voor een bijbaan. Ben best wel nerveus maar heb er ook wel zin in!

3 likes

Ik ben zo moe en ik moet eigenlijk gewoon naar bed. Maar de bank zit ook zo lekker en eigenlijk ben ik te moe om van de bank af te komen.

6 likes

Jaa ik vind het echt super chill. Het enige wat ik moet op vrijdag na werk is stofzuigen omdat mijn werk nogal rommel geeft. Maar dat is dan zo gedaan. En op zondag doe ik altijd wel nog bed verschonen, maar de grote dingen zijn gedaan.

@Acquiesce ja ik doe dagelijks ook schoonmaak dingen maar 1x in de week even met een emmer sop etc overal langs

1 like

Ik probeer dat ook echt maar het lukt met gewoon noooooit, vind dat echt zo moeilijk. Ben zo jaloers op mensen die dat kunnen haha.

6 likes

Holy fuck ik werd net op de fiets gevolgd door een man die heel eng ging lachen (echt zo’n maniakale lach) en schreeuwen. Heb altijd geleerd dat als je gevolgd wordt je diegene moet aankijken maar dat was dus geen goed plan want toen flipte hij helemaal de pan uit. M’n PTSS gaat door het dak nu en ik probeerde de telefoonlijn om verwarde personen te melden. Maar daar moet je de postcode invoeren waar diegene woont, hoe moet ik dat nou weten :man_shrugging:t3: Heb toen maar de postcode waar het ongeveer gebeurde ingevoerd maar toen werd er opgehangen want de telefoonlijn was niet open :open_mouth: Wtf is dit joh.

10 likes

Hier kun je denk ik ook wel gewoon de politie voor bellen? Het niet spoed nummer?

4 likes

Als je er eenmaal een ritme in hebt dan wordt het ook makkelijker. Ik heb vaste dagen waarop ik dingen doe (tenzij ik die dag niet thuis ben). En als je eenmaal alles bij hebt dan is het zo gedaan

1 like

Ja misschien doe ik dat morgen even, maar ik weet niet, ik heb het idee dat het nooit goed afloopt voor verwarde personen als de politie gebeld wordt.

2 likes

Hmmm die schakelen ook vrij makkelijk met de crisisdienst GGZ hoor. Misschien is het wel een bekende van de politie. Als je gaat bellen zou ik het nu doen!

4 likes

Hier precies hetzelfde :handshake:🏻

1 like

Ik hoorde pas net op tv over die serie, blijkbaar leef ik onder een steen.

1 like

Story of my life dit. Echt elke avond hetzelfde verhaal :sob:

2 likes

Mijn vriend heeft zijn oude xbox en ps2 aan me geleend en nu speel ik al 3 uur Dragon Age 1, sos ik ben een nerd geworden

7 likes