Ik droomde vannacht dat mijn vriend het uitmaakte, en was toen ik wakker werd ook helemaal van slag
Zó toe aan deze vrije dag, ik lig al 3u op de bank reality shit te kijken en ben van plan dit nog even vol te houden.
Heb zin in donderdag. Dan mag ik 250 euro verbrassen met een personal stylist.
Maar het duurt zo lang
Ben benieuwd laat je weten hoe de ervaring was?
Ik zet de buit bij show je laatste aankopen. Ik voel mij echt nu een klein kind dat wacht op Sinterklaas
Ugh ik heb met een vriendin afgesproken en dacht dat we gewoon ergens zouden gaan lunchen/koffie drinken en nu zegt ze dat ze haar tweede prik morgen pas krijgt. Echt irritant dit.
Vandaag is echt alles kut op m’n werk. Ben blij als het 5 is en ik weekend heb!
Deze week eindelijk naar een theatervoorstelling gegaan die ruim anderhalf jaar was uitgesteld, viel de voorstelling echt enorm tegen. Haha, beetje jammer.
Nee, dan ook niet inderdaad. Net als gesprekken over liefdes van vroeger, die moeten ook niet vlak voor bedtijd.
Iew, zag die persoon niet dat het stuk ei daar heen vloog? Whaha
Ik moet hier bijna van kokhalzen omg sending you all the best
Die geodriehoek heb je verbrand neem ik aan?
Ik vind het sowieso altijd bijzonder asociaal als mensen iets eten tijdens een overleg. Je hoort ze smakken, ze praten veel met volle mond. Doe niet?
Er zijn in m’n studio 2 mannen om iets te fixen. Zegt de ene: Ik schijt zo in munne box. De ander: Als je het maar niet in de bus doet.
🥲🥲🥲
Nou ik vind het wel fijn om m’n huis schoon te houden. Dat lukt me nu onvoldoende. Dus als iemand een effectieve manier heeft gevonden om dat wel te doen kan ik daar best jaloers op zijn.
Goed zo!!! Ik vind het altijd zo knap als iemand werk van iets wilt maken als er onrecht is en altijd eerlijk is ook tegen mensen met hogere functies. Kan zo niet tegen collega’s die over iets klagen maar het nooit officieel melden.
Omg nee
Respect voor jou, ik zit hier al te kokhalzen
Maar ff serieus, denk ook aan de schaamte van de ander als je dat stukje moet pakken. ‘Oeps ik verloor wat’. Ik zou ook doen alsof ik het niet zag hoor.