Gister was ik vrij heb ik de heel dag niets uitgevoerd, vandaag is mijn vriend vrij en nu hoop ik dat hij gaat schoonmaken.
Ik vind de vrijheid van het alleen wonen persoonlijk veel zwaarder wegen, dus ik zou blijven zitten waar ik zit.
Ja helemaal eens. Ik zou echt niet meer met een huisgenoot willen wonen nu ik al zo lang lekker alleen woon.
Tenzij je roommate die de huur gaat betalen een kat is; nee! Ik ga echt nooit meer vrijwillig voor huisgenoten kiezen.
Ik ben zo wanhopig op zoek naar concentratie vandaag dat ik dit heb aangezet:
Zit ik naar de regen te luisteren terwijl hier gewoon de zon schijnt.
Door alle drukte helemaal vergeten dat ik ongesteld moest worden (verklaart mijn emotionele staat deze week wel hahaha) maar heb geen tampons meer en ik merk dat ik overdag maandverband gewoon helemaal niet meer gewend ben, het voel zelfs een beetje raar
Ze stelt wat dat betreft niet teleur nee. Echt heel saai
Speaking with trees of Spies? ik vind ze beide goed, de eerste wel ok, maar āSpiesā echt te gek. Weer eens een keer iets anders, vond r de laatste paar albums toch wat aan de veilige kant.
Wat is er met mij aan de hand? Ik vond net de sukkelige buurman die ik normaal vermijd ineens even aantrekkelijk.
Ik heb net een reiki behandeling gedaan, jaja
Ik heb geeeen idee wat ik vandaag heb. Drie kwartier gefietst, een rondje gelopen, financiĆ«n gedaan, mān douche kalkvrij (voor zover mogelijk) gemaakt, nu met muziek op opruimen. De eerste kerstfilm die ik gisteren gekeken heb denk ik. Vanavond nummer 2.
Heb deze week al best wat spullen verkocht via marktplaats. Echt heel fijn om er van af te zijn en om andere mensen weer blij te maken. Chillll. Gelukkig ook geen enkele keer gehad dat iemand niet kwam opdagen of ineens wilde afdingen
Dan zou ik echt alleen blijven wonen.
Mijn beste vriend belde rond half 1 op voor een spontane lunch en we zijn daarna maar alvast met de vrijmibo begonnen. Ik moest vanmiddag eigenlijk nog werken maar dat zien we maandag wel weer. Wel een leuk begin van het weekend.
Ik was via onefit (dus gelukkig goedkoperš
) naar zoān cryotherapiesessie waarbij je 3 minuten in een ruimte van -110 staat.
Mān lichaam ging in shock ofzo en ik ging heel raar hyperventileren (alsof je tegen de wind in fietst/loopt en opeens niet op adem kan komen) en ging er al na 1.5e minuut uit. Nu wil ik nog een keer om alsnog de full experience te hebben haha
Naar he? Ik ben nu weer oke maar was echt even in de war. Zo gek
Zo, weekend. Zat laatste uur van werk eindelijk weer eens in een lekkere flow.
Hoe is dat mogelijk op vrijdag?
Mān vaste persoon voor mān wenkbrauwen kon niet dus dacht ga gewoon bij de nieuwe en nu zijn ze zo zoveel mooier Ik was alleen vergeten dat ik zou gaan en moest erna nog boodschappen doen en naar de action dus dat was wat minder
Ik ben zojuist voor de eerste keer tante geworden van een nichtje. Leuk begin van mijn herfstvakantie.