Ik ben wat haarkleur inspiratie aan het opdoen, maar al die voorbeelden hebben altijd van die gemaakte golfjes in hun haar en ja dan zien highlights en kleurverschillen er altijd heel anders uit dan op mijn stijle haar
Heb je ook al met ParkBee en dat soort dingen gekeken? Ik kon toen vrij last-minute nog daarmee parkeren in de garage van een hotel bij de Arena ergens daar, was 5 minuten lopen ofzo, ideaal.
Manifesteren werkt kennelijk echt want ik heb super goed nieuws gekregen en nog iets anders leuks te horen gekregen
dus ik lig nu als een content maar wel uitgeteld vogeltje op de bank met een glimlach en ga vanavond lekker vroeg slapen voor de verandering
en ik heb een weekje vakantie
Ik ben woensdag een mac lippenstift die ik net 3 dagen had kwijtgeraakt 🥲
Altijd voor vrijheid kiezen! Met huisgenoten moet je echt geluk hebben en zelfs wanneer het prima klikt moet je altijd rekening houden met elkaar en dat is echt niet chill, vooral wanneer je altijd alleen gewoond hebt.
Één enkele nachtdienst gewerkt en de hele dag super vermoeid.
Dit terwijl ik alleen maar nachtdiensten werk en meest in blokjes van 3 of 4. Dan totaal geen last van moeheid oid
Geen idee. Ik was daarvoor echt gaar en wilde stoppen. En toen was het er opeens.
Ik heb zo veel knoflook op. Sorry iedereen voor mijn walm.
Kwam net thuis heeft mijn vriend het hele schoonhuis schoongemaakt, zelfs de berg strijkwas ligt in de kast. Zou bijna in LOA gaan geloven.
Goede tip. Daarmee kan ik inderdaad wel een parkeerplek reserveren!
Haha the snuggie voelt echt alsof het pas 2 jaar geleden hip was. Nu voel ik me oud
Door jullie verhalen wel mijn oude sweater die ik in Australië heb gekocht toen het daar ineens stervenskoud was weer na 3 jaar ofzo uit de kast getrokken. Warm en good memories, win win.
Gratis ‘besparingstip’: een hond die bovenop je ligt is ook lekker warm (wel duur in ander onderhoud haha)
Zomaar 2 van de beste albums ooit abusen
Dit wordt m’n nieuwe motto met alle croptops en cropped jeans en 1.86m
Ik heb net aflevering 1 gezien en weet eindelijk waar ik hem op vind lijken (nee niet een konijn) maar Domien Verschuren!
Ik ga morgen een nachtje naar een hotel en ik zie dat m’n ex daar nu ook is. De ex waarmee ik samen woonde en het mee uit heb gemaakt, omdat ik verliefd werd op m’n huidige vriend
er liep een man op de snelweg en toen heb ik 112 gebeld, hoop dat er niks ergs is gebeurd
Ik kwam er net achter toen ik thuis kwam dat ik één wenkbrauw wel heb bijgetekend en de andere niet, vond mezelf er al zo funky uitzien.
Haha ik pakte de nachtbus met twee jochies die erg in paniek waren dat de bus te laat was, want dan zouden ze ruzie krijgen met hun moeder dat ze te laat thuis waren. Zei een “mevrouw, bent u niet blij dat de bus er is?”. Dus ik zei noem me ajb geen mevrouw, ik ben 25 lol. Toen zei hij “ok wat wilt u dan, meisje?” En nee dat ook niet!!! Dus ik zei spreek me maar gewoon niet aan maar ja wel goeie vraag!
Edit; en ik droeg niet eens skinny jeans!