Hahaha ik dacht echt ‘hoe is het mogelijk dat je weekend hebt op vrijdag’ en dus wtf is dat voor rare vraag.
Maar op vrijdagmiddag in een lekkere flow zitten is idd bijzonder.
Gefeliciteerd
Ik had verwacht dat mijn nichtje een populaire Nederlandse naam zou krijgen, maar het meisje heeft twee leuke Engelse namen gekregen.
En nu moet ik oppassen dat ik de ouders en kind niet ga bedolven onder cadeaus en thuisbezorg bonnen etc.
Dus het is niet Vlinder Regenboog geworden? Wat jammer
Maar het leuke aan tante zijn is, je mag ze verwennen maar je hoeft ze niet op te voeden (of hun gore rotzooi op te ruimen)
Ik dacht dat het kind zou gaan heten zoals zo’n klein zwart vogeltje met oranje snavel.
Volgens mij ben ik oud aan het worden, want ik ga er niet van uit dat je Calimero bedoelt
‘Cali’ for you…… Nee dan zou die baby nu al aan een Calimerocomplex lijden. En waarschijnlijk is mijn nichtje juist heel groot.
Zij zijn klein en ik ben groot en dat is niet eerlijk
Denk dat het tegenwoordig meer een wonder is als een hele coupe een kapje op heeft.
Eindelijk leuke dierenpantoffels in mijn maat (41/42) gevonden Mijne gingen vorig jaar na 3 jaar stuk aan het einde van de winter en kon nergens leuke vinden. Dus nu krijg ik neushoornpantoffels.
Butterfly Rainbow
ja bekt wel lekker
Bijnaam Buttje
Edit: Buttje is daadwerkelijk nog een Duits woord voor kind. Weer wat geleerd.
Eindelijk weekend! Ik kan niet wachten om vanavond You te bingen.
Buttje Bo
Ik wil kaartjes kopen voor een evenement in de ziggo dome, maar ik kan nergens een parkeerticket regelen. Met OV gaan is geen optie. Hmmm.
Zou het op de dag zelf nog lukken met een parkeerticket regelen?
Haha ja ik was ook sceptisch, maar dit was ook een vriendin dus ik vond het wel leuk om het dan een keertje te doen. Was opzich wel relaxt, weet nou niet of ik gelijk de goede energieen voel haha maar ik vind het sowieso wel chill als mensen me ontspannen aanraken dus ik lag daar gewoon half te dutten haha
Ik heb volgende week mn eerste ooit arbeidsvoorwaarde gesprek!!!
Vind het zo spannend, hoop dat ik het goed ga doen
Beetje jammer als je geld (gewoon maandelijks inkomen) van een bedrijf krijgt, maar daarvoor iets moet fixen. Alleen dat fixen lukt dus niet en zij reageren echt amper, waardoor ik het geld deze maand niet heb gehad en het van mezelf moet lenen (is inkomen). Heel vervelend dit, zo stressvol ook Stom Amerikaans belastingformulier en stomme site.
5000 euro en een villa van de baas vragen! You can do ittttt!