Wat je even kwijt wil #55

Oeh, ik zie dat ze de Engels drop van Bassett’s (Allsorts) hebben. Dat is de allerlekkerste.

1 like

Ik en een vriendinnetje hadden bedacht om hostel (of all movies ffs) te kijken. Die moeder kwam later in de kamer snackies brengen en dacht echt wtf kijkt dat jong. En wij huilen om die film, want kei bloederig en traumatisch (en op een of andere manier niet de film gewoon uitzetten ofzo) . Die avond sliep zij bij dr vader in bed en haar moeder kwam bij mij liggen, zo bang waren we :cry:

1 like

Er kwamen net allemaal brandweerwagens met sirenes langs en onze pussy-ass golden retriever floef ging helemaal meehuilen als een wolf. En sorry maar het was zo hilarisch en cute

15 likes

Wat heftig. Ook als je geen ptss hebt schrik je je hier de tering van. Wat een nare rotmensen.

1 like

Ik kom net van avonddienst en dacht redelijk vroeg thuis te zijn omdat het een locatie dicht bij mijn huis is, maar toen lette ik niet op in de bus en stapte wat haltes te laat uit :slightly_smiling_face::upside_down_face: en toen was mijn ov leeg. Gelukkig een lieve buschauffeur die zei dat ik mocht meerijden toen ik het uitlegde maar nu wel een half uur later dan gedacht thuis

Ik ga op zondag altijd altijd veel te laat naar bed, en ga dan ook aan de wijn omdat ik het weekend gewoon geen gedag kan zeggen.
Ik moet morgen om 6 uur op. Pff.

2 likes

Vind het erg jammer dat ik geen beste vriendin(nen) heb. Heb wel wat kenissen maar niet iemand die mij door en door kent, mis het wel.

19 likes

Dit hadden wij ook. Zijn zelfs nog aan de deur geweest om het zelf even te komen checken :woozy_face:

1 like

Ugh, ik haat het als ik in mijn hoofd blijf zitten en dan ook een soort van vastloop in plaats van dingen uit te spreken. Zeker als ik met anderen ben die het dan niet snappen, maar ik het niet uit kan leggen. :expressionless: Ik raak daar gefrustreerd van en de anderen dan ook. Heb nu wel gemerkt dat het erger is als ik drink.

1 like

Mijn nek en schouders zitten volgens mij zo erg vast. Voelt helemaal niet lekker

Ik heb zo een mammografie en ben zó zenuwachtig :disappointed:

23 likes

Ik wilde al tegen je zeggen: maar 37m3 kan niet?!?! Maar ik check nu zelf en ik had 43m3 haha. Maar ik heb niks van ze gehoord, maar ik ben ook helemaal alleen zonder kind of partner dus daar zit wellicht wel wat verschil in.

1 like

Ik had het ook zo erg gister!
Werk je zo thuis? Ff een warme kruik op de plekken houden, doet ook wonderen. Kon daarna veel vrijer bewegen

1 like

Ik moet niet meer om 9:10 iets afspreken als ik die dag vrij heb. Echt te vroeg. :sleeping:

Ik heb amper geslapen vannacht. Eerst kon ik niet in slaap vallen en tot 3 uur wakker gelegen. En tot mijn wekker om 7 uur ging elke keer wakker geworden. :sob:

Er is niets ergs te zien!!! :dancer::dancer::partying_face:

85 likes

Gisteren op mijn verjaardag een superleuke vakantie naar Amerika geboekt voor volgende maand al, zin innnnn. Nu lekker shoppen voor outdoorkleding :joy:

52 likes

Wat gaaf! Waar ga je ongeveer heen?

2 likes

Ik had dat ook en uiteindelijk moet ik nog €20 bijbetalen, snap er echt geen reet van.

Ik zag vandaag een rode eekhoorn :chipmunk: en moet straks nog mijn goede fiets verder naar mijn nieuwe huis fietsen. Wel handig nog een extra fietsenstalling in de binnenstad van Utrecht.

En snel naar de supermarkt om boodschappen te halen en morgen maar een specerijen inslaan zodat ik geen excuus meer heb om lui te zijn mbt eten. :blush:

8 likes