Net toen ik dacht dat er niet iets zou zijn wat nog meer tijd zou innemen dan dit forum ontdekte ik tiktok. Jemig wat een tijdsverspilling
Daar kan je inderdaad echt gemakkelijk uren op blijven scrollen haha
Aah tof! Welke plekken ga je heen?
Ik ben vannacht ineens ziek geworden… En vanochtend nam ik een hap van m’n boterham en ik proefde gewoon NIKS. Dus straks maar een test gaan doen. En verder in bed liggen en proberen niet te denken aan de brandende zee-egel in mijn keel.
Same en ik voel me heel zielig zo alleen thuis. Heb m’n familie maar geappt dat ik ziek ben. Eigenlijk ben ik net zo dramatisch als een zieke man, heb gelijk het idee dat het heel ernstig is en beeldde me al in afgevoerd te worden door de ambulance
Ik heb net een jas gepast van Tommy Hilfiger tot ik erachter kwam dat ie online gewoon 50 euro goedkoper was, dus heb hem online besteld.
Ik kijk een serie en daar word een baby geboren zonder hersenen. Al betwijfel ik of dat echt de medische term is maar oke. En nu wil die moeder dus de organen doneren maar de omgeving is daar deels tegen omdat t niet hersendood verklaart kan worden. En ik denk alleen maar hoezo ben je daar tegen die baby krijgt geen leven, gaat toch dood, dan beter maar een paar andere babies helpen.
Iemand zei vandaag dat ik op een GroenLinkser lijk omdat ik een geruit overhemd draag. Ok…
Ik heb het gevoel dat niemand me begrijpt als ik zeg dat ik verdrietig ben omdat mijn vriend niet wil trouwen. En ik wil dat wel. Het lukt me gewoon niet om hier op een normale manier mee om te gaan en niet elke keer vol te schieten als dit benoemd word.
Willen jullie voor me duimen? Heb net een superleuk sollicitatiegesprek gehad bij een hele fijne nieuwssite, het past zo goed bij me <3
Belediging voor een GroenLinkser
Ah dat lijkt me wel een rotsituatie en al helemaal als niemand je lijkt te begrijpen. Had je vandaag weer zo’n situatie waarin dat naar voren kwam?
Ah ja heel rot. De niet willen trouwer ‘wint’ dan altijd doordat die partner zich er dan maar bij neer (moet) legt(gen) om niet te trouwen. Terwijl de partner die niet wil trouwen zich ook kan schikken naar degene die het wél heel graag wil maar dat is not done.
Pff ik loop net de keuken binnen in een zieke gaslucht, ben daar altijd zo voorzichtig mee maar net blijkbaar een gaspitje omgedraaid met schoonmaken en het niet in de gaten gehad.
Ja, de bruiloft van goede vrienden
Het was zo mooi en alles zag er zo mooi uit en dan komt het eventjes weer hard binnen dat ik zoiets nooit zelf ga meemaken. Mijn vriend gaat er dan over in discussie en dat wil ik niet. Hij ziet alleen de rationele kant ofzo. Geen idee.
Tja zo is het wel ja. En als je dan met je neus op de feiten gedrukt word dan is dat best pijnlijk.
Het is namelijk iets waar ik al m’n hele leven lang van droom. Trouwen met de man waar ik van hou. Zijn vrouw zijn. En dat gaat never niet gebeuren. Joe.
Ik heb net mijn baan opgezegd omdat ik gewoon echt niet meer gelukkig was door de gigantische werkdruk (24 uurs diensten, amper vrij door enorme tekort aan personeel). Ik heb nog geen nieuwe baan en dus voor het eerst in mijn leven geen enkel idee waar ik op werkvlak terecht ga komen maar het geeft me zoveel rust te weten dat ik over 2 maanden gewoon weer elke nacht zeker ben van mn slaap ipv 3 nachten per week dienst te hebben.
Oeh dat trek ik ook erg slecht, enge geurtjes! Gelukkig was het niet ernstig.
Ah lief dat je het vraagt, het gaat heel goed ben hier eigenlijk niet meer echt te vinden haha. Werk kost veel tijd en over 2 weken ga ik samenwonen met mijn vriend en daar heel druk mee bezig #verhuisstress
Ja heel jammer dat je partner zich niet naar jou wil schikken als het zo mooi en belangrijk voor jou is. Vind het heel rot voor je!