Wtf…zorgen waarover? Als het over de huizencrisis, het gas duurder wordt of de stijgende coronacijfers dan heeft ze inderdaad wat om zorgen over te maken
Dat is fijn om te horen! Maar ik mis je wel in warwt Leuk dat je gaat samenwonen met je vriend!
Vriendin van mij maakte ook iedere week een foto van haar nieuwbouwvinexnachtmerrie. Zwetend whatsapp openen iedere keer.
Blijkbaar kon ze er gewoon heen?
Ja, vooral omdat ze ook iedere week een foto kon maken van een random ander huis in de straat. Niemand die het verschil ziet welke van haar is. Ik zie het nu het af is nog steeds niet.
Ik heb zin om onnodige dingen te kopen, zoals een egelhuisje
Edit
Kijk eens hoe schattig
Tis weer mandarijnen in de trein seizoen gvd
Ik dacht dat dit een schildpad was
Ik ben de aankoop van een nieuwe macbook al zo lang aan het uitstellen tot er een nieuwe pro komt, die vanavond dus wordt uitgebracht. Lees ik nu dat ze een prijs rond de 2400 verwachten. Haha dikke doei, dat is bijna 1000 euro duurder dan toen ik mijn huidige macbook pro kocht (2014).
Nee, alleen een egel die erin gephotoshopt is
Ik heb net een kinderboerderij waar we regelmatig komen aangesproken op de lelijke racistische blackface die zij gebruiken op de instagram.
En nu durf ik niet meer op mijn instagram te kijken…
Ik heb er nu ook een in mn brievenbus. Op naar deze site!
wow ik heb de bol cadeau gids even doorgenomen, maar er zit een verontrustende categorie in 'Voor grote en Kleine Fitboys en fitgirls.
Ook word een groot gedeelte van deze gids opgeslokt door foto’s van happy gamers
Degene die de pcr-test afnam bedankte me net voor het laten testen geen dank mevrouw, de binnenkant van mn neus is inmiddels van eelt, heb het over voor de maatschappij
Ik ben vanmorgen vergeten om eten uit de vriezer te halen en ik heb echt geen zin om nu nog te koken dus nu ben ik frikandellen aan het bakken en dat is vast niet genoeg dus maak ik zo vast nog een bakje muesli en andere rotzooi. Maar morgen ga ik echt koken hoor.
Eeltsokken voor de neus misschien een gat in de markt.
Hoe is dit onnodig?
Omdat ik een hond heb en mijn tuin is redelijk afgesloten
Aah jammer! Wij hadden een paar jaar lang een egel in de bosjes en ik vond het altijd zo gezellig om hem te zien scharrelen.
*Misschien kun je een egelpoortje maken in je schutting? (als je die hebt natuurlijk)
Ik ga mijn make-up eraf halen, wat vaat opruimen, lunch klaar leggen voor morgen en naar bed.
Moe-er dan moe.
De wond van mijn verstandskies doet nog steeds pijn en het moment dat ik weer chips kan eten lijkt wel erg ver weg zo