Wat je even kwijt wil #55

Ik ben echt op een rare leeftijd, gister vroeg iemand aan me of ik al kinderen had en vandaag wat ik studeerde. Ik kan deze existentiële crisis niet aan, ik weet ook objectief gezien niet hoe ik er nou uit zie, jong of oud voor mijn leeftijd, terwijl ik dat bij andere mensen altijd wel makkelijk zie.

52 likes

Het is nooit sad om je als een kleuter te verheugen op de Efteling!!!

11 likes

Ik had vannacht echt zo ontzettend slecht geslapen, kon niet inslapen, uiteindelijk van 1-3u geslapen, 3-5u klaarwakker en toen nog 1,5u geslapen tot de wekker. Echt, whyyy. :sob:

Vandaag van 8-17u gewerkt, 17-18u een overleg, van 18-18.30u op iPad in auto op parkeerplaats nog wat werk-administratie gedaan en toen van 18.30-22u vergadering met eten erbij.

:hot_face::hot_face::hot_face:

Net thuis twee borrels genomen en een halve zak chips leeg gevreten en nu hopen dat ik vannacht lekker slaap.

Ben vannacht uiteindelijk ik slaap gevallen met de soldaten-tactiek: op je rug liggen met het mantra “do not think - do not think”. Kan ook geluk zijn, eerder 2x 15min verspild door een slaapmeditatie en een slaaphypnose te proberen via Youtube.

6 likes

En nacht 2 dat ik wakker lig :sob: Altijd fijn met de volle maan proberen te slapen. Ik heb net 2 uur liggen draaien, ik ben er 4x al uit gegaan, nu maar kijken of ik met een podcast in slaap kan vallen.

1 like

Mijn ouders hadden een tonnetje onder het afdak staan, waar een egel in woonde. Blijkbaar was deze egel een beetje lui geworden; mijn moeder zette namelijk altijd voer naast het tonnetje. Dat beestje kwam er alleen uit om te eten en zijn behoefte te doen dus mijn ouders hadden het terras vol poep liggen!

Uiteindelijk bleek een grote rat dat eten ook op te eten :joy: sindsdien mag de egel weer op zoek naar eigen eten en is hij ook verdwenen uit zijn huisje.

9 likes

Ik word net wakker uit een hele vervelende droom. Het ging over mijn ex die ineens in mijn vorige huis was en weigerde te vertrekken en toen was ik het zat en hielp hem een handje. Werd ook echt helemaal boos wakker. :sweat_smile:

2 likes

Het werkte gisteren dus wel!

Vannacht heeeerlijk geslapen gelukkig!

10 likes

Werd gisteren midden in de nacht wakker om dat ik een scherp droog plekje in mijn keel had

Die verkoudheid mag nu wel ophouden hoor

Heb mezelf vannacht wakker gehoest om 3 uur en toen echt heel lang op de bank gezeten omdat ik niet meer kon slapen. Ik moest ZO hard hoesten het doet gewoon pijn. Ik loop stage en heb me gisteren al ziekgemeld, maar denk dat ik vandaag ook nog thuis moet blijven. Ik haat dat zoooooooo intens

1 like

Oh dat heb ik ook nog steeds als ik naar de Efteling ga :sweat_smile: veel plezier!

2 likes

Ik sta al een uur op mijn vertrek station te wachten tot mijn trein een keer gaat. (Storing) omdat ik geen zin heb om thuis te zijn🥲

Pfff gisterochtend is er opeens een stuk afgebroken van mijn onderste kies en sinds gisteravond zit mijn bovenste kies opeens los. Kan hem helemaal heen en weer bewegen😱 Hopen maar dat ik vandaag bij de tandarts terechtkan.

Misschien kun je bij de huisarts om codeïne tabletjes vragen. Helpen mij altijd enorm als ik aan het hoesten ben, anders blijf je van die gebroken nachten houden. Beterschap!

2 likes

Ze zijn hier in de straat aan het heien. Gaat nog 4 weken lang, de hele dag door (en begint al heel vroeg). Ga maar ergens oordopjes scoren want want een kut geluid. Ik word echt gek.

Ik ben uiteindelijk rond 4 uur in slaap gevallen. Wakker ging om 7 uur maar ben toen nog een half uur blijven liggen. Ik kon er niet uit komen :sweat_smile:

Yeah sex is cool but have you ever weer kunnen ademen nadat je neus compleet verstopt zat

43 likes

Mijn nieuwe tandarts is echt zo mijn type en hij had net veelste lang zijn vingers in mijn mond en er gingen gelijk allemaal ongepaste scenarios door mijn hoofd :no_mouth:

35 likes

Het is echt perfect weer om buiten in te werken. Lekker nat en modderig enzo. :unamused:

4 likes

Het is echt perfect weer voor mijn geplande saunadag.

8 likes

Oh leuk! Als het dan als dit is…

2 likes