Ik ben al begonnen met stage (ik begin om half 10) omdat ik zo vreselijk veel te doen heb vandaag. Echt een ramp
Goedemorgen
Ik zet weleens mijn bril op om beter te kunnen horen
E ik doe aan swipen op het scherm van mijn macbook air.
Nou poging tot instructeur bij Rocycle worden is al mislukt. Moest een opdracht doen om toegelaten te worden bij de audities. Ben niet door
Oh en ik heb waarschijnlijk ook een deel van mān scriptie niet gehaald dus ik mag volgende week waarschijnlijk mān eindpresentatie niet doen. Maar dat hoor ik maandag of dinsdag officieel.
Leuk begin van het weekend wel
Na mijn post van gister nu maar een testje gedaan(zwangerschapstest). Ik was nog niet helemaal wakker en zag een streep verschijnen mijn hart die sloeg ervan op hol ! totdat ik besefte dat er bij een zwangerschap 2 streepjes moeten komen. Niet zwanger volgens de test maar alsnog geloof ik het pas als ik ongesteld ben. Wat een mindfuck is dit als je nooit overtijd bent zeg
Ik krijg zoveel spam in mijn mail de laatste weken. Zo irritant
Wat jammer van Rocycle! En dan ben je dus nog niet eens op auditie geweest? Pfff
En idd ook kut van dat deel van je scriptie. Heb je je herkansing wel weer snel of duurt het allemaal nu veel langer?
__
Ik heb echt geen motivatie voor deze dag
Ah wat kut allemaal. Wat voor opdracht was het bij de ro? En wat is er mis met je scriptie?
& @Luzarl
Ja helaas! Moest een filmpje opnemen van mezelf, maar was blijkbaar niet goed genoeg. Moest laten zien dat je kon aftellen op muziek enzo. Heb ik opzich wel vaker gedaan want heb ook gewoon een certificaat om gewoon spinning te geven. Maar blijkbaar niet wat zij zochten.
En scriptieherkansing is half januari. Niet echt het einde van de wereld want ik moet ook nog herkansingen doen, maar wel vervelend dat ik het niet kan afsluiten nu gelijk. Ik heb waarschijnlijk mān afstudeerproducten wel gehaald, maar een deel van mān onderzoeksverslag niet.
Gisteren stond ik als vrijwilliger (onbezoldigd) op een filmfestival aan de ingang van een cinemazaal en terwijl ik ticketjes controleerde kwam er een man de zaal uit met 5 euro die hij had gevonden. Wat moet ik daar nu mee? Die mensen waren al via een andere deur de zaal uit, dus ik heb op mn laatste dag toch nog 5 euro verdiend
Iedereen heeft wel eens zoān week! Voel je niet schuldig en enjoy je vakantie volgende week!
ik ben megabrak en ik heb zometeen mijn eerste bila als leidinggevende oeps
soms weet ik echt niet hoe volwassen zijn werkt
en! ik heb elektrische dekens ontdekt en ze zijn echt fantastisch!
ik gebruik de mijne als stoelverwarming voor tijdens het werken <3
Misschien voor de zekerheid een test doen die je eerder dan 2 weken kan doen?
Verbaast me dat er nog verwacht wordt dat mensen in het OV een mondkapje moeten dragen terwijl conducteurs en beveiliging die je vervoersbewijs komt checken het 8 vd 10 keer onder hun neus of zelfs onder hun kin dragen. Ofja, verbaast me meer dat mensen die een goed voorbeeld zouden moeten geven en zelfs boetes ervoor kunnen uitschrijven, het niet doen.
Het was dus 81 euro. Echt heeeeel nice. Dat pallette van James Charles was nog 10 euro
Wejoooooooo, die winkel zit alleen in Amsterdam toch?
Dat palette is zo goed, echt ƩƩn van mijn favorieten. Je kan er alles mee!
Ik was eigenlijk van plan om te proberen kaarten te scoren voor Coldplay in Brusselā¦. Maar toen zag ik er Berlijn tussen staan en toen dacht ik meteen, dat is veeeel leuker. Als verrassing voor mān moeder kaarten gescoord, met een tripje naar Berlijn, mān zus gaat ook mee. Top begin van de dag!!