Wat je even kwijt wil #55

Ja dat laatste! Ik heb nu maar vooral jurkjes en een spijkerjasje voor savonds.

1 like

Ik probeer voor morgen iets te plannen met drie vriendinnen maar steeds moet ik weer het gesprek erover beginnen en komen we niet tot een plan. Heb het nu al 3x gevraagd en opties aangedragen. Ik weet nu dus ook niet of we in de middag of avond afspreken en vind dat heel irritant

Ik heb dat ook!! Zet dat aub op facebook ofzo maar ik heb Linkedin voor werk en werkgerelateerde dingen (en ook stiekem om te kijken wat de mensen uit mijn jeugd allemaal doen).

2 likes

Mijn moeder is zo’n figuur, wil ze weten wat ik voor Sinterklaas en kerst wil, dus ik kom met m’n waslijst (want materialistisch kind) zegt ze ja bestel je dat zelf dan even stuur maar tikkie :joy::sob:

5 likes

Ik kwam er dus net achter dat er kwallenlavalampen bestaan.

Gaat op de verlanglijst

25 likes

Dat doet mijn moeder ook. Of als ze het een keer zelf koopt dan appt ze ooh ik heb dit voor je verjaardag/sint/ kerst gekocht, het was zoveel en heb het daar en daar gekocht. Nee leuk om een cadeau van je te krijgen :joy:

De enige voor wie het echt een verrassing is wat ik krijg is mijn vader. Die heeft alleen het geld van de rekening zien verdwijnen.

7 likes

Zat laatst ook te denken om een lavalamp aan te schaffen. Waarom heeft niet iedereen een lavalamp? Die dingen zijn zo cool haha. :joy:
Waar zag je deze?

2 likes

Hhahaha never forget dat @Karl_Lagerfeld een keer bij mij in de winkel kwam, ik haar niet herkende en zij ineens “stroopwafel” zei want dat was hier ooit afgesproken als codewoord. :joy::joy:

33 likes

Bol.

Ik ben al een paar weken op lavalampenjacht maar hoop stiekem een geschikte te vinden in de kringloop. Kan mij niet voorstellen dat men in Nederland op dit moment in groten getale nog die foute dingen ergens hebben staan.

Doende goed! Lunchen met een hele kinderkamer mee vond ik ook altijd leuk. Mijn dochter is nog steeds dol op terrasjes en uit eten.
Zo zag ze op de markt sushi vandaag.
“We kunnen ook hier blijven en daar eten!”

Goed idee kind. Nu volgepropt aan het uitbuiken in ons huisje.

@Spaarlamp hahaha :flushed:
Volgens mij kom je nu met veenmol ook wel weg.

9 likes

Ik was vanavond eindelijk bij de Mall of the Netherlands in Leidschendam en ik vond het echt heeeeeel mooi. Echt een aanrader. Lekker modern en ruimtelijk

12 likes

Ik heb deze tekst een keer letterlijk van @Lula gelezen of ben ik gek?

4 likes

Ik lach mezelf even uit. Ik kocht optimel, want geen suiker dus ‘gezond’. Ik proef het: bah, zuur. Pleur er een hoop suiker in
 mjammie lekker! O ja, nu heeft optimel weinig zin :joy:

1 like

Nouja



5 likes

Ik vind dat zo lekker

Oh kan ook wel, maar zou echt zweren dat jullie allebei dezelfde grap maakte tegen trench en ze het beide keren niet doorhad haha

Edit: niet gek

6 likes

Ik heb al sinds gisteren en vandaag de hele dag af en toe een vervelende steek in mijn buik precies onder mijn navel. Vooral tijdens het plassen doet het daar echt pijn en als ik rechtop zit. Blaasontsteking zal het wel niet zijn maar met googelen kom ik ook niet echt verder wat het kan zijn.

Hopelijk stopt het gewoon want vervelend is het wel.

Nou, dit was ook wel lang geleden hoor! Misschien wel 9/10 jaar geleden. Kan me voorstellen dat de grap in dat tijdsbestek wel eens vaker is gemaakt :grinning_face_with_smiling_eyes:

4 likes

Het klinkt buiten heel herfstig. :heart::fallen_leaf:

oh gelukkig maar!