Wat je even kwijt wil #55

In de kantine hangt informatie over iets. En er staat trickers om iets te gaan doen. Bedoelen ze nou gewoon triggers? Of ben ik nou raar.
Verder moeten wij ideeën bedenken om Q4 een geweldig groot succes te maken. Nou joe.

1 like

Sommige verloskundigenpraktijken plaatsen ook spiraaltjes. Misschien kun je daar eerder terecht.

3 likes

Ik heb vandaag weer eens foundation op en zie er echt goed uit. Toch maar weer wat vaker doen en toevoegen aan mijn make-up routine.

3 likes

Nee dat kan het helaas niet zijn :relaxed:

Heb je ook al sneller internet?

2 likes

Je krijgt vrijwel altijd bij de starbucks een hartje of een smiley op je beker getekend. Als ik dan een keer een beker met alleen heel droog mijn naam krijg raak ik bijna teleurgesteld :broken_heart:

5 likes

Ik ben zó gelukkig en blij. Wist niet dat ik dit in me had :sweat_smile:

17 likes

(onbewuste) stress kan je menstruatie ook flink door de war schudden! No worries, het komt goed :blush:

2 likes

Ik twijfelde ook aan mezelf eerst, maar ik heb een oude print screen naast een nieuwe gelegd. Ik heb een iPhone! Misschien dat dat ook nog uit maakt

stress heb ik inderdaad wel, dat zou het wel kunnen zijn. :slight_smile: Ik ben een paniek kip met dit soort dingen helemaal omdat ik altijd zo regelmatig ongesteld ben en geen anticonceptie gebruik behalve condooms.

Was het de eerste keer in een langere tijd dat je weer seks had? Dan is mijn menstruatie soms ook later, ook met condoom wat ik vreemd vind want er is niet echt iets achtergebleven waar m’n lijf op kan reageren (tenminste in m’n beperkte beleving).

Ik heb dadelijk het laatste college van een vak, en ik ben er helemaal emotioneel door ofzo. Haha huh, dit heb ik echt nog nooit eerder gehad bij andere vakken

7 likes

Ik heb vanavond mn eerste dienst bij de boodschappenservice en ik ben me echt mentaal aan het voorbereiden op 60 km fietsen

36 likes

Ja volgens mij dus ook! Als je een bericht beantwoord dan zijn de letters ineens dikgedrukt in een donkerder lettertype. Zo lelijk. En de vorm van de ballon lijkt ook anders, maar miss verbeeld ik me dat. Of heb jij het over andere dingen?

Kan je niet naar een verloskundige praktijk? Ik kwam er via dit forum achter dat je daar ook een spiraal kan laten plaatsen. Die hebben vast wel sneller plek! En je hebt meer opties denk ik om een plek te vinden. (je hoeft niet zwanger te zijn geweest oid om daar naar toe te kunnen en het kan zonder een verwijzing van de huisarts )

Edit: spuitelf zie ik. Wat @Memento_mori zegt

1 like

Op een e-bike of op een normale fiets? Wat een afstand :sob: volgens mij blijft het wel droog, dat scheelt. Veel succes!

Ik mis de huil smiley wel echt heel erg

26 likes

e-bike! het is een dienst van 6 uur en ze zeggen gemiddeld 10 km per uur dus wie weet wel meer (of minder)

5 likes

Mijn vader is 62 en heeft zich de afgelopen tijd omgeschoold naar de ICT. Hij heeft laatst gesolliciteerd en kan daar elk moment uitslag van krijgen, ik ben ZO zenuwachtig voor m en ik vind het zo stoer dat hij op deze leeftijd nog omschoolt en gaat solliciteren.

117 likes

niet echt overdreven lang :slight_smile: , de kans is klein 2x testen en condoom gebruikt het komt vast goed :relaxed:

1 like