Wat je even kwijt wil #55

Thanks, ook @Memento_mori ik heb idd gebeld naar een verloskunde praktijk en daar kan ik waarschijnlijk sneller terecht!

4 likes

Je moet van te voren gewoon even een jointje roken haha, dan schrik je echt van niks echt een life protip.

2 likes

Ik knalde net keihard tegen van 2 van die kinderen op die ook een paraplu droegen. Die dingen kunnen echt gevaarlijk zijn. Haat ook lui die in hele drukke winkelstraten met een eeenorme paraplu lopen of nog erger een ingeklapte paraplu maar die dan zo lang is en dan zitten ze steeds met dat scherpe ding te zwaaien. Doe dat lekker in een afgelegen bosgebied ofzo.

Ik hoor Feliz navidaz superhard door een gast z’n oren tetteren die 2 rijen voor me zit in de trein. En een vriendin stuurt me net een foto van haar kerstboom. Denk dat ik vandaag ook de boom ga optuigen. Krijg er al helemaal zin in :laughing:

14 likes

Ik luister zoveel de laatste dagen naar Kadootje van Brace en Jeffrey Heesen.

Ga zo oude liedjes van Brace luisteren en meezingen want de inner puber in mij blijft fan.

Had vroeger zelfs een poster van hem hangen in mijn kamer haha.

2 likes

Ik loop nu door de intratuin waar het al een kerst wonderland is, love it

9 likes

Ik vorige week tegen een collega die een fout had gemaakt: johhh we kunnen het oplossen, balen maar je bent ook maar mens he! Gaat niemand aan dood dus maak je niet zo druk. Nergens voor nodig!

Ik vandaag toen ik een fout van mezelf ontdekte: godvrdomm wat kut van je!!! Waarom doe je dat nou weer, de hele wereld stort in!!! Wat een ellende!! Vreselijk wat dom

🄲

18 likes

Dat is fijn!

Ben zo tering moe maar heb hartkloppingen van de koffie uuugh

1 like

Mijn bovenbuurvrouw moet al een week op een dixie buiten naar de wc. Wat kut. 🄲

5 likes

Pff vandaag weer een wat mindere dag op mijn werk. Ik had gesprek met een manager en het hele gesprek kwam eigenlijk van mij kant. En ook elke keer moet ik het gezeik aanhoren over mijn detacheringsbureau, over dat ze dit te veel uren vinden of veel geld vinden kosten. En dan wel achteraan zeggen van: 'maar daar kun jij allemaal niets aan doen en je word toch wel betaald" maar dat geef mij niet echt een welkom gevoel :joy:

1 like

Fijn dat je een heads up kreeg. Kun je nu rustig een nieuwe indentiteit kopen en emigreren naar Monaco

3 likes

Oh ik voel me echt een bitch. Ik vroeg of mn vader vanavond met mij naar de ikea wilde gaan, dat doen we wel vaker eens in de zoveel tijd en is altijd leuk en vooral als ik gewoon een paar kleine dingen wil. Wil mam ineens mee? Ja haaaaallo, dat veranderd dus echt alles he. Laat ons onze dingen hebben. En met mn vader EN moeder weg? Dat heb ik al zolang niet mee gedaan zonder zegmaar siblings erbij. Meh. Ik hoop dat mn vader daarna zegt, ja wij gaan nog wel een keer samen. Want wij kijken naar hele andere dingen, lopen een andere route en nee.

3 likes

Ik zat net in de auto en reed langs een drukke straat in het centrum en er was een vrouw die haar broek naar beneden aan het doen was terwijl ze aan het bukken/voorover buigen was, kon het niet zo goed zien in de spiegel maar leek alsof ze aan het poepen/pissen was, gewoon midden in de drukte?

Heftig, zal wel of heel dronken zijn of verward ofzo.

1 like

Deed ze niet gewoon haar regenbroek uit ofzo? haha

1 like

Omg mijn leidinggevende vertelde me dat ik een bonus krijg. Blijkbaar hebben meerdere collega’s mij voorgedragen omdat ze zo trots zijn op mijn prestaties en blij zijn met mijn werk in het team :pleading_face::smiling_face_with_three_hearts:. Volgende week maar zelfgebakken koekjes mee als bedankje! En vandaag ook even extra trots op mijzelf zijn ook! :biggrin:

106 likes

Nou volgens mij zag ik der blote bil

1 like

Lekker luchtig, even doortochten

Ik hoop dat het een vleeskleurige panty was :cry:

Had net een momentje van zen in de wasstraat. Echt heerlijk altijd. Mag van mij eindeloos duren

6 likes