Wat je even kwijt wil #55

Ben zo benieuwd hoe het bevalt!

1 like

Ik heb de sims 3 weer herontdekt en het is rustig op het werk. Dus ik ga de hele avond simsen :smiling_face_with_three_hearts:

10 likes

Ik eet een moddervette pizza met gehakt en extra veel kaas en drink whiskey-cola terwijl ik Lana’s nieuwe album luister.
Love that for me :heart_eyes: :heart_eyes:

12 likes

Jaa ik ook, succes en geef je een update @Luzarl?

1 like

Ik deed het ook nooit maar nu ik de 30 een aantal jaar gepasseerd ben is het er toch van gekomen, en het is echt heerlijk soms. Geniet meer van m’n avonden als ik eind middag/begin avond gewoon even een half uurtje m’n ogen sluit. Doe het niet vaak, maar als ik de behoefte heb doe ik t gewoon lekker.

2 likes

We gaan vanavond naar de oktoberfeesten :blue_heart::metal: was uitverkocht, enja geen oppas. Maar toen opeens wel oppas en via fb nog kaarten kunnen overkopen . :pretzel::beers:

11 likes

Viel net facefirst vanaf de trap, bovenste tree. Schrok me helemaal de tering, mn hand doet superzeer en m’n lippen zijn allebei 2x zo groot maar goed het had zoveel slechter kunnen gaan Jezus

6 likes

Zeker!! Ik zit er nu en het is heel rustig hahaha dus even afwachten

1 like

Zijn hier beelden van.

1 like

Janken, na die dramatische kosten van afgelopen maand start deze maand serieus dat mijn auto niet start (?)
Pechhulp is onderweg, ben echt benieuwd wat het is, vorige maand 210 betaald voor apk en onderhoudsbeurt.

Omg er was zulke erge file vanochtend. Ik zou met de ferry naar een national park gaan maar in plaats van 1,5 uur rijden werd het opeens bijna 3 uur. We zouden er 45 minuten van te voren zijn maar we hebben nu gewoon die hele boot gemist.

Er was gelukkig nog 1 plek later vandaag maar dat is om 12:30 en we moeten om 4 uur al weer terug :sob:

Ik rijd sinds kort wat vaker in de auto van mijn vriend en ik vind het zo verbazingwekkend hoe anders er daardoor naar me gekeken wordt. Als een soort van ā€˜status’ ding ofzo, ik ben me daar eerder niet bewust van geweest. Ik rijd zelf in een klein, stokoud autootje met meerdere deuken en ja, niet mooi om te zien verder (love mijn auto overigens haha!) en mijn vriend heeft net een nieuwe leaseauto via zijn werk en dat is zo’n dikke bak en echt wel een luxe auto en mooi om te zien. Echt zo veel (positieve) opmerkingen gehad van collega’s, klanten via werk, familie, als ik in die auto aan kom rijden. Voel me er een beetje gek over omdat ik van mezelf (volgens mij) niet erg materialistisch ben maar dit me ineens zo opvalt.

11 likes

Ik heb het laatst bijgegd met een vriendin en nu was ze van de week even langs gekomen en hebben we weer afgesproken binnenkort om lekker te kleuren/knutselen samen. Plus volgende week een afspraak met een vriend gemaakt om samen te gamen. Zelda en chill. Echt zin inā¤ļø zag eerst heel erg op tegen afspreken maar ik merk steeds meer dat ik er behoefte aan heb. (Misschien om even niet in huis te zijn)

27 likes

Ik kan niet meer tegen drank dus sta nu in mijn eentje een discofeestje te houden inclusief discolamp die ik uit de berging heb gehaald.

16 likes

Ik heb vandaag zelf teriyaki saus in elkaar geflanst en het is 10x beter dan die zooi uit zon flesje.

9 likes

Ik wil even zeggen dat ik het leuk voor je vindt dat je allemaal positieve dingen meemaakt. Wat een wending je situatie nu teweeg brengt (ik hoop dat ik het goed verwoord).

3 likes

Nawh lief, sinds de knoop door is voel ik (en hij ook) me een stuk relaxter. Ondanks alle stress met oog op het huis en een nieuw plekje vinden. Dat is allemaal wel even spannend en eng. Maar komen we wel door. Had het echt al jaren eerder moeten doen. Misschien als het dadelijk echt zover is dat ik in mn eentje ben dat het even wennen gaat worden en stil. Maar dat is denk ik zo gewend.

11 likes

Mijn God ik moet zoiets spannends doen voor werk volgende week, ben echt in jaren niet zo gestresst geweest

Je hebt katten dus echt stil stil zal t niet zijn haha

2 likes

Elke stap die je nu maakt is er weer eentje meer. Ik snap dat het ook spanning meebrengt, maar zo te horen heb je lieve mensen om je heen en leuke :wink: