Wat je even kwijt wil #55

Misschien heb je nu het verkeerde nummer in je hoofd, even voor alle zekerheid ik bedoel dus deze:

image

9 likes

Ik heb al sinds woensdag deze in m’n hoofd, jij nu ook?

4 likes

Deze is nieuw voor mij. Maar deze breinbrand kan ik wel blussen met:

Het wordt na deze week weer verdomd lastig omschakelen naar vroeg naar bed en opstaan. Heb eigenlijk spijt van mijn geen lichtdoorlatende gordijnen nu ben ik al helemaal lastig mijn bed uit te krijgen.

3 likes

Laatste 5 minuutjes!!!

6 likes

Ik had vannacht echt een hele domme nachtmerrie maar lag daar echt nog een half uur van na te bibberen met een gevoel dat ik alles kwijt was en heb nu echt zo beetje weerstand om te gaan slapen omdat het zo naar was

2 likes

Ik ben net op stap geweest en lig nu dus “al” gedoucht in bed, ja, deze tijden mogen echt blijven van mij :tada:

En ik wil lipfillers, maar durf het niet omdat iedereen op mijn werk (collega’s en leerlingen) er 100% opmerkingen over gaat maken. En botox in m’n voorhoofd, dat ga ik sowieso doen.

6 likes

Mijn vriend is al de heel avond ongeveer elke cover van Phantom of the Opera aan het opzoeken. Dus ik besloot een poging te wagen het gezang op het eind uit mijn keel te krijgen. De katten hebben nu een trauma voor het leven :’)

2 likes

In het onderwijs zijn ze op dat gebied echt enorme zeikerds. Maar ook iemand die ging zeiken omdat ik tijdens een lesdag 1 gechipte nagel had, grow the fuck up. Ik heb wel belangrijkere dingen te doen dan mijn nagellak er dan afhalen.

Geen idee hoe snel zoiets een beetje gesettled is, anders het net in de kerstvakantie laten doen?

2 likes

Ik wil ook wel bijles geven!!

1 like

Bij mii was het blauwe na 3/4 dagen wel weg @boemboem dus vind dit wel een goede tip

1 like

Mijn huisgenoten noemden het ook zo

1 like

Lekkage is opgelost, nu moet het plafond drogen en daarna zal ik t opnieuw moeten schilderen…
Totdat t droog is maar even bivakkeren met matras op de grond in een andere slaapkamer…
Goed begin van een week vakantie :neutral_face:
Gelukkig dat het iig opgelost is

6 likes

Ik word de laayste tijd zo moe als ik wijn drink. Paar wijntjes en ik wil slapen. Is dit de naderde 30?

1 like

Ik had gedroomd dat ik bij een woning in Arnhem ging kijken en dat @Soy.peor langs kwam om even een goedkeuring te geven. Gelukkig werd het geen “Dumpen” advies.

5 likes

Had ik een pumpkin spice kaars mee als house warming gift?

1 like

10/10 dat zou wel geniaal geweest zijn en is zeer welkom. nee mijn collega’s waren er opeens en ze gingen glijden in een supermarkt? Geen idee waar deze droom over ging.

Ik ga vanavond naar een concert van de jeugd van tegenwoordig en ik kom er net achter dat er staat ‘dresscode: wit’, maar ik wilde eigenlijk mijn avomecajo-shirt aan en die is zwart :frowning_face:. Heb ook geen wit shirt maar kan wel iets van een vriendin lenen, maar ik wil gewoon zwart want dat is mijn identiteit

Grote dilemma’s weer

1 like

Kan je er geen wit (spijker)jasje oid overheen dragen? Dan kan je toch je shirt aan.

ik heb niks wits verder haha
kan alleen een shirt lenen

1 like

Ik heb me helemaal uit bed gesleept om naar zumba te gaan maar er is geen instructrice :frowning: nu ben ik er ook al dus turn it up

5 likes