Wat je even kwijt wil #55

ga zelf de les geven! :dancer: gewoon doen alsof jij de instructrice bent

3 likes

Altijd als ik naar de kapper ben geweest ben ik zo gemotiveerd m’n haar niet meer elke dag te wassen, fohnborstel gebruiken enzovoorts. Ga ik misschien 2 dagen volhouden weet ik nu al.

2 likes

Oh vervelend zeg. Heb je een kruik? Of zo’n kersenpittenzak? Warmte helpt vaak.

2 likes

In het café hoor ik iemand miepen over het slechte grammatica van zijn mbo leerlingen. Die heeft gelukkig nooit mijn opstellen gelezen :face_with_hand_over_mouth:

Even aankijken en anders naar een fysiotherapeut of een hele goede masseur

1 like

Ik was net even in een meubelzaak en op een gegeven moment komt er een medewerker toe met de vraag of ze me kon helpen. En daarna zei ze dat ze afgelopen week de hele winkel hadden gestyled, dus of ik niet met alles door de winkel heen wilde lopen.

1. ik had vlak van tevoren even twee accessoires opgepakt, maar weer netjes terug gezet. Voor mij liep wel een gezin met kind dat alles aan het verplaatsen was.

2. uhm het is gewoon je werk om de winkel te verzorgen. Ik heb zelf ook in een winkel gewerkt en ik snap dat het vervelend voelt als je er veel werk in hebt gestoken. Ik ging er vanuit dat ze minimaal 1 x per dag de hele winkel zouden bijhouden.

Jezus ik vond de opmerking echt klantonvriendelijk.

36 likes

We gingen na het babyzwemmen even ontbijten in de stad. Kwamen binnen met telefoon in de aanslag maar de eigenaar zag ons en riep gelijk “Ik weet dat jullie een code hebben. Thee en een latte?” Misschien komen we iets te vaak :grimacing:.

19 likes

Kut dresscode he, ik ga volgende week naar concert van de jeugd en heb ook niet echt wat wits.

1 like

Ik zie mijn vriend straks 3 weken niet omdat hij ziek(?) is, ik wil niet weer ziek worden dus hij blijft maar mooi/helaas 120 km verderop. Maar ik zei dus ja ooit komt er hopelijk een dag dat we elkaar nooit meer een dag hoeven te missen en toen zei hij: als het in deze lijn doortrekt als nu dan voorzie ik daar ook geen problemen mee.

Omg zijn nou zojuist heel luchtig de eerste plannen voor samenwonen toch gemaakt? Ik moet sowieso nog een jaar in mijn eigen woonplaats blijven ivm een traject wat ik volg. Ik vind het sowieso wel een heel spannend idee want ik moet dan 120 km verderop gaan wonen maar heb wel altijd gezegd dat ik dan zijn kant op verhuis.

9 likes

Jezelf goed in de pijnstilling marineren, paracetamol en een NSAID combineren en dan de maximale dagelijkse dosering aanhouden. Dat is een veilige dosering en dan slaap je ook beter.

3 likes

Ik zou dan juist alles gaan verplaatsen en wegzetten :joy: wat een zeur

4 likes

Die ga ik voortaan ook gebruiken

17 likes

Ik heb net een pet opgestuurd en ik dacht dat dat met gemak door een brievenbus kon maar heb het echt gepropt. Voel me er een beetje schuldig over haha, hoop dat het goed aankomt.

Ik ga zo shoppen :partying_face: Ik heb mezelf lekker ruim budget gegeven dat is vaak wel een voorteken dat ik met iets als 1 paar sokken van €2 thuis kom ipv tassen vol kleding en schoenen :joy:

37 likes

:smiling_face_with_three_hearts: Uitgeslapen, een tosti op en vanmiddag wandelen met een leuk mens.

6 likes

Een pizzarette terug in de doos stoppen is net een soort van IQ test man. Dat past allemaal niet meer, volgens mij is het piepschuim gegroeid.

14 likes

Heb echt loon nodig, maandag, kom snel
:weary::weary::weary:

6 likes

Hahaha we hebben het met zo’n videoles gedaan, was wel leuk!

2 likes

Ik ga morgen verhuizen aaaaaaaaah spannend. Voor het eerst in een andere stad wonen en ook niet om de hoek voor Nederlandse begrippen (170 km.) ben zo benieuwd en zenuwachtig maar ook heel veel zin in :slight_smile:

20 likes

Same ben echt de dagen aan het uitzingen.

1 like