Huh, mijn school is overgeslagen hoor
Sterkte en succes!
Ik ben wel benieuwd hoe het gaat ervaren
Haha samesies. Mijn aanwinsten van dit jaar zijn een rugzak en een tent. Ga nog weer terug voor groenten. Heb je een foto van je boom?
Cinnastix en milkshake van de Domino’s hier 20 meter verderop zijn onderweg Yeah
Dit had ik kunnen posten
Mijn eten is ook onderweg, ik was even vergeten hoe erg katers kunnen zijn.
Dankje! Zal mijn ervaring nog wel delen. (Ik bereid me voor op het ergste, want helaas moet ik het doen met transprk, de methode met de langste en vervelendste hersteltijd. Voor de andere 2 methodes waren m’n hoornvlies te dun + oogvorm niet geschikt).
Veel plezier en echt twee weken geen mensen gezien toen die net uitkwam.
Ik heb dit een klein jaar geleden gedaan. Zelfde methode. De week, bij mij waren het vijf dagen, daarna is inderdaad niet heel gezellig maar ergens vond ik het ook meevallen. Ik had me voorbereid op pijn, en dat heb ik eigenlijk helemaal niet gehad. Je druppelt je wel een ongeluk die eerste dagen, maar dan heb je tenminste iets te doen, haha.
Ben zo blij met mijn leven zonder bril nu. Geen druppels meer op je bril als het regent, makkelijk een zonnebril opzetten, zwemmen is veel leuker. Dat is die paar dagen ongemak echt wel waard geweest.
Succes morgen!
Ik had gisteren een feestje. Het stopte om 00.00 en ik lag om 1.00 in bed. Geweldig! Ik wil nooit meer terug naar beginnen om 00.00 en eindigen om 5.00
Ik snap niet dat mensen zo onnadenkend zijn dat ze denken dit te kunnen zeggen. Bij mij vroeg een buurman een paar jaar geleden ook ‘Je bent toch in verwachting?’ Eh nee. Hoop dat het je lukt dat rotgevoel los te laten .
Ja hier hetzelfde! Feestje tot 11, in bed om half 2 en vandaag een hele chille dag gehad met sporten/opruimen/boodschappen en klusjes die al veel te lang bleven liggen. Hoef het eigenlijk niet meer anders!
Wie heeft ook die tijden bedacht? Want het heeft eigenlijk gewoon geen voordelen
Ik was ziek in m’n vakantie en nu moet ik morgen weer beginnen en voelt het niet alsof ik echt vakantie heb gehad En ik heb net de fout gemaakt om m’n mailbox te openen
Je kunt dat als het goed is doorgeven aan je werkgever en dan behoud je recht op die vakantiedagen. Dus dan kun je misschien binnenkort nog een paar dagen vrij nemen?
Wtf waarom doen mensen dat?? Echt serieus wat stom! Hoe reageerde ze dan toen je zei dat het niet zo was?
Ik dacht even eeeh… oké
Lief dat je ernaar vraagt! Het viel uiteindelijk heel erg mee, het voelde heel vertrouwd. Ik heb een zo’n fithorloge met hartslagmeter en mijn gemiddelde hartslag was gisteren 95 bpm! Normaal gesproken is het rond de 70. Ik was echt in de stress, terwijl het juist heel gezellig was.
Ja, dat klopt precies. Die buurman schaamde zich volgens mij ook geen seconde voor die opmerking. Heb ook geen sorry gehoord. Terwijl het zo’n beladen onderwerp kan zijn, zelfs al los van wat voor gevoel het je kan geven over je uiterlijk. Wie weet had ik wel problemen met zwanger worden. Gelukkig is dat niet zo (voor zover ik weet) maar dan is het nog extra pijnlijk. Die buurman is eind 50 en ik heb het idee dat die generatie die nu 50/60 jaar is ontzettend gefocust is op slank zijn en afvallen. Sterkte
Echt probeer je het alsjeblieft niet aan te trekken, die vrouw zit zo fout. Of… Misschien moet je wel gewoon gaan huilen in haar bijzijn? Misschien dat ze dan eens snapt dat dit soort opmerkingen echt not done zijn.