Wat je even kwijt wil #55

Noscapect!

1 like

Eerste klas in de trein zitten is echt beter.
En ik had allemaal eten ingepakt om tijdens de lange reis te eten maar geen trek maar straks geen tijd.

2 likes

Het gaat maandag regenen en dat is niet zo vaak dus ik heb er echt zo’n zin in. Ik hoef nergens heen dus ik ga lekker knus thuis zitten en ik heb thee gekocht en misschien ga ik een taart bakken ofzo.

Lekker de herfst romantiseren :smiling_face_with_three_hearts:

17 likes

Ik kreeg van iemand de tip Hot Coldrex, super zoet dus ik denk dat er een kilo suiker in zit. maar het helpt wel!

1 like

Ik heb al een uur lang sinterklaasliedjes in mijn hoofd :sweat:

Hot coldrex is gewoon paracetamol met vitamine c toegevoegd. Dus dat zou je ook zelf kunnen maken door een paracetamol op te lossen in een vitamine c bruistablet ofzo (mocht je dat willen, maar ik geloof zelf eigenlijk niet dat dit helpt tegen iets. Je kunt denk ik beter een paracetamol eten + een sinaasappel ofzo haha)

(Heb als tiener bij een drogist gewerkt en zoveel dure middeltjes zijn eigenlijk gewoon geldklopperij)

10 likes

Thanks, dat is wel een stuk goedkoper ja :joy: misschien komt de oppepper dan van de paracetamol gewoon.

1 like

Ik ga vandaag voor het eerst in twee jaar weer vliegen :airplane: , in m’n eentje, best spannend. Op naar Spanje! Lekker 4 dagen als Herman in de zon op het terras vertoeven

60 likes

Ik heb eens na weken hoesten en slecht slapen contact opgenomen met de huisarts en codeïne gekregen. Dat is echt topspul. Ben nu ook al 2 nachten op rij wakker geworden door het hoesten en niet van plan weer weken te wachten met aanvragen haha. Beterschap!

Heerlijk :smiley:, veel plezier!

2 likes

Thanks! Heb nu wel hoestdrank met codeine erin gekocht maar die heeft dus ook niet echt gewerkt…wellicht kan ik het ook eens navragen bij de huisarts. Jij ook beterschap, hopelijk ben je er snel vanaf

@crazyplantlady goede opmerking, ik trap er te vaak toch in maar zijn dure grapjes zo steeds want je betaalt echt veel ja! Ga vandaag maar weer verder met gemberthee en honing en hopen dat dat verlichting geeft

2 likes

Oh vervelend! Misschien is de dosering codeïne daarin nog te laag. Ik kan mij herinneren dat ik voorzichtig om moest gaan met wanneer auto te rijden toen ik codeïne nam, omdat het je ook wat versuft. Ik nam toen alleen een pilletje voor het slapengaan dus toen mocht ik de dag erna volgens mij nog wel autorijden.
Edit: altijd handig om de gebruiksaanwijzing te lezen dus haha

1 like

Ik vind op cursus zitten altijd zo onwijs zwaar. Jammer dat het niet meer digitaal is.
Moest zo onwijs poepen dat ik mag even de klas ben uitgelopen.

Ik ben zon warhoofd de laatste tijd. Ik kreeg net een appje van mn vriend en dacht “Huh wie is dat”

21 likes

Ohhhh wat heb ik geen zin vandaag!!!
De helft van m’n collega’s heeft herfstvakantie hier dus des te minder gemotiveerd

Ik heb btw aangifte gedaan ook al had ik geen omzet en heb besloten om de marvel films op volgorde te gaan kijken. Voel me helemaal een succesful adult.

Verder ga ik wel een comfort alpaca haken ook al heb ik er nog 2 in elkaar te zetten.

4 likes

Nou het is maandag hoor, wakker geworden door een lekkage boven m’n bed en nu al de hele ochtend in de weer met de beheerder en de loodgieter om een afspraak te maken :angry:

Mijn oom is heel ziek maar hij mag eindelijk weer chemo vandaag. Ik hoop zo dat het goedkomt maar dit is al winst!

24 likes

Gvd ik heb voor het eerst sinds ik 15 was een baan naast m’n studie en hoe doen mensen dit. Ik werk misschien maar 20-30u per week maar het is echt druk en zwaar :sob: misschien moet dit in het first world problems topic eerder

5 likes

Ik vind 20/30 naast een studie echt wel veel?

22 likes