Is ook veel! Ik werk momenteel 7 dagen in de week (ja madness( en ik moet ‘s avonds echt vroeg naar bed anders word ik gek. Maar gelukkig vind ik al mijn banen heel leuk… vind je het wel leuk?
Pas goed op jezelf. Doordat ik een hbo studie deed en 40hr bleef werken ben ik in een burn-out beland. Dus het is echt niet gek om het zwaar te vinden!!
nouuu the audacity van een winkelmedewerker bij de bijenkorf net, ik kwam olaplex halen en zag er wat verwilderd (lees: haar tijdje niet gewassen, droogshampoo, kon vanochtend kam niet vinden dus snel scheiding netjes gedaan en verder gelaten, verder lowkey verregend en mijn haar gaat golven van regen dusja) uit zegt die chick gewoon “wat heb je met je haar gedaan” dus ik beetje uitleggen en dat het ook geblondeerd was zegt ze “ja je moet die dode stukjes wel echt afknippen” dus ja she’s not wrong dus ik praatte een beetje mee en ik loop die winkel uit en nu denk ik echt ??? wtf? stel je voor m’n haar zag er altijd zo uit was dat echt gewoon gemeen, bemoei je lekker met jezelf zeg
Ik werk ook 20 uur naast m’n studie en vind het echt aan de hoge kant, helemaal omdat ik ook onregelmatig werk (avond, weekend en doordeweeks). Daarnaast werk ik standaard meer dan m’n 20-urige contract dus heb nu ook wel zoiets dat ik echt m’n grenzen moet gaan aangeven voordat m’n mentale welzijn eronder gaat lijden. Vind het echt niet gek dat je het zwaar vindt!!!
Voor je studie staat meestal 40 uur, nu besteed niet elke student dat aan diens studie maar ik vond het feit dat je nooit echt klaar was met studeren (je kon altijd meer lezen enzo) ook pittig. Als je daarboven op nog 20/30 uur werkt is dat echt zwaar, dus goed op jezelf letten!
@jasmijntheetje en is de verhuizing helemaal goed gegaan?
Waarom is de eerste dag dat ik me echt beter voel weer een regenachtige dag. Wil weer terug in bed
‘Maar’ 20-30?? Hallo 30 u werken is bijna fulltime en dat op een voltijd studie. Denk dat er bijna niemand is die dat easy peasy vindt.
Undercut zo maar blonderen en kijken of ik het oranje oid kan krijgen
Ik heb echt een heftige kater, en moet zo werken
@kleinmeisje @Stofdoek @Nysmn haha het voelt als best weinig. @Stofdoek Ik voel je wel dat het onregelmatige het erger laat voelen haha. Soms moet ik overdag werken, dan naar les, dan nog thuis werken
@Luzarl omg de hele week naast je studie! Waar doe je het van. Ik vind mijn baan wel echt heel leuk hoor! En ook heel relevant voor mijn studie. Het voelt daarom ook niet per se als 30u als ik 30u werk.
Gisteren water over mijn laptop gevallen. Mijn beeld begon te storen en viel op een gegeven moment zelfs uit. Ik was al online aan het zoeken naar een nieuwe. Maar hij doet het vandaag weer… mijn 10 jaar oude Macbook Pro. Never letting me down
Ik had eerst een bijbaantje waar ik ong 500 euro mee verdiende maar ik loop nu stage 4 dagen voor 250 euro dus ik moet die andere 250 euro wel opvangen dus daar werk ik nog voor!
Ja maar die herkende ik wel
Wat is de grote gele supermarkt toch netjes. Ik zei alleen maar hey er hangt al 2 weken een verlopen kortingskaartje voor de Oreo’s met chocolade (die ik toevallig ook op de band had liggen) en toen kreeg ik mijn doosje gratis. Ik wilde alleen maar dat dat stomme kaartje eens weg werd gehaald.
In mijn beleving is dat dan sowieso iets met een leren jasje
Ik ben veeeel te gevoelig voor die jaar abo’s die je tegenwoordig hebt. Ik heb er helemaal geen geld voor, maar heb al zo’n select ding genomen van de Bol (why Kleinmeisje?!) en neig nu ook naar premium van AH (want sneller spaaracties vol krijgen…). En hee, Zalando heeft nu ook zoiets! Waarom ben ik hier zo gevoelig voor? Ga weg.
Vergeet de rode lippenstift niet. Die hoort toch permanent in onze tas te zitten voor een spontane day-to-night make-over.
Donderdag ga ik maanden later mijn 2de prik eens halen. Vraag me echt af of dit nog veel nut heeft zo 5 maanden later bijna maar oke. (Had al 2x eerder afspraak maar toen kreeg ik corona en laatst was ik verkouden)
een cocktailjurkje waar je ook nog comf de hele dag in kan werken zonder dat die rits in je rug prikt, en dat je dan in de lift naar beneden je cardigan uitdoet en je haar los en dan
Ja en dan ballerina’s voor overdag die je in zo’n schoenenzakje kan doen