Wat je even kwijt wil #55

Oh en ik heb net m’n winterjassen tevoorschijn gehaald! Die kunnen dus wel weer ff terug

Sinds wanneer zijn de like emoji’s veranderd, deze ( :thumbsup:) is echt zo shady hahahahaha

2 likes

Ik ging net een pakketje ophalen bij mijn buren en toen zei de buurvrouw “ik hoop dat je het niet erg vind, maar ik heb de bladeren uit je tuin geveegd vanmiddag.” Hoeeeeeee kun je denken dat ik dat erg vind, love you forever buurvrouw.

32 likes

Waarom zegt mijn sportmaatje nooit eens af :sleepy: Ik wil niiieieieieeieit.

7 likes

Moet eigenlijk in het biecht topic. Maar ik heb vandaag gewinkeld bij new yorker

20 likes

Ik heb een shirt van New yorker aan vandaag en heb er zeker 5 complimenten over gekregen :relieved:

Wat is er mis met New Yorker?? Ja niet alles is leuk, maar ik vind er nog wel eens wat hoor :joy:

2 likes

Ik zit lekker rustig op de wc en er komen hele tijd pfffft-geluiden uit me terwijl ik er niets voor doe en ze niet verwacht, waardoor ik nu al twee keer achterom heb gekeken, alsof daar een slang ligt te sissen of een kabouter zit te ruften.

He als jullie poep tussen haakjes willen schrijven, wil jullie auto-correct-aanvulling er dan ook poepmonster van maken? :joy:

(Poep) “poep” [poep]
Nee

7 likes

Oh dan zegt het mogelijk wat over mij danwel mijn vocabulaire. 🥸

3 likes

Net voor 100eu Nespresso besteld🥲 Maar wel altijd lekker.

3 likes

Vanavond bij de sportschool geweest om weer een abo af te sluiten na jaaaaren niets te hebben gedaan. Vind het wel vet eng om daar morgen binnen te lopen maar gelukkig ga ik met mijn vriend sporten.

8 likes

Ben vanavond begonnen met al mijn troep uit te zoeken met wat er weg kan en wat moet blijven maar jezus wat een graftakken werk. waarom koop (kocht) ik zoveel!? ok impulse shit maar jeezus doe even normaaaaal.

4 likes

Ik had eind september kleding besteld bij H&M maar het was gewoon nooit aangekomen en ik moest komende week Klarna betalen. Dus ik gisteren klagen en toen hebben ze m’n bestelling als vermist opgegeven en de betaling kwam te vervallen. En nu komt vandaag opeens dat pakket aan?? Nouja gratis kleding I guess :woman_shrugging:t3:

24 likes

Mijn vriend meldde dat hij aan het opbranden was van de koorts. Prima daar hebben we de thermometer voor uitgevonden. 36.5 graden.

Hij zei er zelf achteraan: jij bent denk ik echt ziek, ik stel me gewoon aan.

37 likes

Ik heb gisterenavond knoflook gesneden, ondertussen zo’n 8 keer mijn handen gewassen + gedoucht en mijn vingers ruiken nog naar knoflook? 🥲

5 likes

Ah ik heb dit ook vaak! Heb je een aluminium/ijzeren gootsteen? Dan moet je daar even met je handen/vingers langs wrijven. De geur is dan vrijwel direct weg.

5 likes

Vanavond start ik weer met 4 nachtdiensten :frowning: Ik zie er zo ontzettend tegenop ik huil al de hele avond, waarom heb ik nog geen nieuwe baan gevonden dit sloopt mij echt.

5 likes

Ik ben sinds 1 week ook weer lid na 2 jaar! En ben gelijk aan het overdrijven en ben alweer 5 x geweest in 7 dagen :relaxed:

4 likes

Ook als ik dat nu nog doe? Of moet dat gelijk na het koken?
Heb eigenlijk geen idee van welk materiaal ie is :joy:

1 like