Wat je even kwijt wil #55

Gecondoleerd :sparkling_heart: . En wat onwijs naar dat je zo de foto binnen krijgt :cry:

2 likes

Ik sta echt te trillen op m’n benen op werk. Ze heeft allerlei wanen (schizofrenie) en haat mij en m’n moeder, maar wtf dit had ik niet verwacht.
Heb gezegd dat ze niet normaal is en dat het een keuze is of je gaat kijken in de kist of niet.
Ze was aan het typen, maar heb haar geblokkeerd… Wordt nog leuk op de begrafenis.

1 like

Hahaha wat betekent die?

Ja precies, ik ontwijk de kist ook altijd, dit is echt niet ok. Hopelijk doet je tante gewoon normaal zodat jullie een mooi afscheid kunnen hebben van opa.

Meh er gaan van vrienden van me door een kut tijd heen. En ik voel me zo nutteloos. Ik kan wel een luisterend oor zijn enzo . Maar dat lost niet veel op haha.

5 likes

Ik moest even inloggen voor mijn pensioenregeling van mijn nieuwe werk en eerste wat je in beeld krijgt is: u gaat op 01-08-2064 met pensioen. Fijn, zet het alvast in mijn agenda!!!

48 likes

Misschien dan wel een pensioenenoji inclusief wandelstok :sweat_smile: @Soy.peor door een luisterde oor te zijn en ze het gevoel te geven dat ze altijd bij je terecht kunnen voor steun doe je al heel veel.

3 likes

Uiteraard! DM staat altijd open :slightly_smiling_face:

Heb het weer overleefd :crazy_face:

Eindelijk een datum voor mijn operatie! Nog 2,5 week wachten

29 likes

Het is best wel druk op mijn (parttime) werk, en net vroeg een collega of ik 1 taak voor zijn afdeling al had gedaan. Ik heb op het moment 10 taken staan en zou die van hem vandaag oppakken, maar nu heb ik hem verschoven naar donderdag omdat ik petty ben.

9 likes

We hadden wat problemen in ons appartement en mijn vriend heeft een schadevergdoeing van 8K onderhandeld :exploding_head:. Ik sta helemaal perplex zo erg was het nou ook weer niet

45 likes

Ik heb €50 contant door een MP verkoop maar ik heb geen idee wat ik met dat contante moet doen. De boodschappen doen we vanaf een gezamelijke rekening, shoppen doe ik online en storten is bij a onmogelijk gezien alle banken met kantoren zo ongeveer dicht zijn. Lekker onhandig eigenlijk

1 like

Je kunt bij sommige geldautomaten ook geld storten. Op de site van je bank kun je vinden waar precies

1 like

Ik las net ā€˜Kerstconcerten Toppers geannuleerd vanwege Corona’. Ik neem aan dat Soldaat van Oranje wel doorgaat.

2 likes

Mijn zusje heeft dit besteld via diamondpaintingplanet.com :joy:

6 likes

Daar moet je vaak ook nog voor betalen. Echt triest.

5 likes

Ja dit wilde ik ook zeggen idd. Want geld storten bij een automaat kost je minimaal 1 euro en dat vind ik echt kut.
Ik heb 60 euro cash en ga denk ik ook boodschappen ervan doen

1 like

Dikke faal net, ging voor het eerst in meer dan een jaar weer met de bus in mijn woonplaats. Wil ik inchecken, zie ik niet zo’n incheckpaal. Wijst de buschauffeur naar de paar achter mij. Echt ik kon wel door de grond zakken. Ik zag hem echt niet, want ik was op zoek naar een opvallende witte paard, maar ze zijn nu dus antraciet schijnbaar

5 likes

67 likes

HAHAHAHAHAHAHHAAA

5 likes