Ik kan je volgende week vertellen of het zo fijn is als iedereen zegt XD
Thanks voor de tip van tweakers. Wat een gigantische kutzooi. Gaat echt zo veel geld kosten allemaal 
Ik heb me voorgenomen om voortaan op woensdagavonden schoon te maken. Vorige week gedaan en ik vond het vet chill dat ik in het weekend niks hoefde wat dat betreft. Maar nu is het weer woensdag en ik wil niet. đ„Č
Ik heb zojuist kleding van mijn overleden ouder afgegeven bij een kledingbank voor mensen in armoede die daar gratis kleding mogen uitzoeken.
Dat was al heel emotioneel op zich (hebben ook dingen en kleren bewaard als herinnering) , maar het idee dat mijn ouder ons daar vroeger ook mee naartoe nam omdat we ook arm waren en gratis kleding moesten hebben, brak echt mijn hart in nog kleinere stukken, ik weet zeker dat mijn ouder ook had gewild dat die kleding daar terecht zou komen. 
Haha ik liep net door de stad, tegenover de McDonaldâs, roept er ineens een kindje keihard:
DOEI MACCIE
I LOVE YOU MACCIE
Nee die zou er bij huilen
Ah er is hier een jongen verkleed als struik op t station. En hij zegt tegen iedereen âMaak je geen zorgen het is voor een halloween feestâ
Nou ga als struik
Hier is jullie wekelijkse reminder dat de Grote kleine treinencompetitie vanavond erop is
Hopelijk ga ik zo/straks in slaap vallen met paracetamol en valeriaan in de mik.
Heb geen zin in nog een nacht van 4,5 uur slaap.
Ik heb net gesport 

bel iemand om me te reanimeren plz
Moeten we een mentale gezondheidscheck uitvoeren?
Omg ben je gehackt?
Uhhhh ik zie een interessante vacature voorbij komen. Onder âwat bieden wijâ staat er: massages onder werktijd.
Ben ik gek? Ben ik dom? Is dit serieus wat ik denk dat het is?
De vacature heeft echt NIKS met masseren te makenđ
Ik heb net superlastminute iemand op date gevraagd voor vanavond en nu reageert ie niet en nu ben ik teleurgesteld. Noujaaaaa dan ga ik zo maar naar de film.
Ik heb ergens gewerkt waar je je kon inschrijven op stoelmassages! Superchill voor kantoorwerk
Dit hebben wij ook op het werk. Dan komt er een keer per maand iemand om je te masseren. Preventie van rug- en nekklachten 
@kleinmaargroot geniaal. Ik werk nu ook in een kantoor en hier heb ik nooit iemand over gehoorđ
Tijd om een balletje op te gooien
Het was zo fijn!! Ik deed het altijd einde vd middag, daarna lekker zen naar huis