Wat je even kwijt wil #55

Hahaha oeps gaat lekker met mij

2 likes

Koop iets leuks voor jezelf

4 likes

De pakketbezorger hier zegt altijd dingen als alsjeblieft meissie maar ik voel me echt steeds ongemakkelijker als hij voor de deur staat. Hij doet te aardig ofzo. :’)

Ik dacht echt: yo doe rustig toen dit op instagram voorbij kwam

41 likes

Bij de fysio flink aangepakt met cups én tape, mijn rug is echt een slagveld :joy::sob:

4 likes

Naar een duurzame bank overstappen, dan is 't gratis (ASN) :+1:

1 like

Waar kan je storten dan bij asn? Zij hebben zelf op de site dat dat niet kan

3 likes

Bij GWK, of is dat alleen voor buitenlandse valuta?

2 likes

Oh geen idee, ik wist niet dat dat uberhaupt kon! Goeie

Ik ging twijfelen maar 't kan nog bij GWK!

1 like

Volgens ome Bol krijg ik morgen de BakAtlas. Ik dacht dat die pas de 28ste verstuurd werd…niet dat ik klaag

2 likes

Bleeeh ik ben opeens helemaal onzeker/verdrietig. Geen idee waarom. Kan ook niet sporten vanavond want het zit vol. Ga zo maar een verse soep halen en dan hopelijk mijn frustratie kwijtraken in het schoonmaken van mijn huis… heb altijd de neiging om onder mijn deken te kruipen met pizza maar dat maakt het ook nooit beter

3 likes

Het is stipt 16.00 en iemand trekt zijn biertje open in de trein.
Biertje stond al 20 minuten klaar :joy:

26 likes

Wel punctueel

5 likes

Dat vond ik ook.

1 like

Met bepaalde discussies moet ik er soms extra op letten dat ik niet mijn eigen mening erdoorheen druk. Vooral omdat ik op sommige dagen beroepshalve de hele dag bezig ben met debatteren en argumenteren.

Net ook ging het weer over vaccineren en corona. En dan is het soms zo lastig om wijselijk je mond te houden. Ben net denk ik toch over een grens gegaan. Heb niemand persoonlijk verbaal aangevallen maar had iets minder pittig mogen reageren. Maar ja ook docenten zijn soms ook mensen die gevoelens hebben en meer doen dan instrueren en anderen helpen vaardigheden op te doen en te leren.

9 likes

Vaccinaties en Corona is ook niet het makkelijkste onderwerp. Niet zozeer omdat niemand de ballen van snapt, maar meer omdat het met zoveel emotie gepaard gaat. Wat niet gek is, we zitten er nog middenin

Voortaan maar debatteren over de Europese Monetaire Unie. Daar snapt niemand wat van

2 likes

Het was niet het onderwerp van het debat maar ik geef les aan bepaalde opleidingen waar de eerder genoemde zaken vaak wel onderwerp van discussie zijn / een centralere rol innemen. En ik wil bepaalde zaken ook niet uit de weg gaan (bijv. homoseksualiteit). Maar ik moet soms wel meer rekening gaan houden met mijn positie en het feit dat ik beter gebekt ben door mijn achtergrond etc. Ik kan een stormram zijn terwijl ik pretendeer een takje te zijn.

3 likes

O, ik dacht dat het verplicht debatteren was. Nee, als docent lijkt het mij inderdaad lastig om soms wijselijk je mond te houden of niemand bij de enkels af te zagen

1 like

Ahh zo herkenbaar, voelt altijd even chill maar daarna voel je je extra kut.

1 like