Wat je even kwijt wil #55

Ik praat met iemand via bumble. Hij vraagt wat ik voor werk doe, dus ik vertel mijn functie en had ook al eerder verteld dat ik nog studeer. Zegt hij ‘oh mag jij jezelf al - insert functie (bijvoorbeeld: bioloog) - noemen dan?’

Ehhhh ik denk dat ik zelf wel weet hoe ik mijn eigen functie aan moet duiden of niet? :sweat_smile: ben al gelijk helemaal petty en klaar met datingapps voor vandaag

10 likes

Sporten terwijl je een scheet inhoud is echt een uitdaging.

19 likes

Mijn vriend is echt heel saai vanavond dus ben hem maar allerlei nudes aan het sturen en dan hoop ik dat ie dan eens wakker wordt voor ik ga slapen

6 likes

Ik had hier zo vaak last van toen ik nog yogalessen deed. Of dat mijn buik helemaal tekeer gaat :pensive:

3 likes

Uh oke wtf haha. Niet echt een aanrader voor een baby dit toch?!

16 likes

Lol ik zat net met de afstandsbediening voor de TV te richten op de lamp die hier staat op de grond omdat ik hem uit wil zetten!!? Ik klik op het uitknopje van die afstandsbediening en na 5 keer besef ik me wtf ik aan het doen ben. Dat licht werkt niet eens met een afstandsbediening ofzo, gewoon een koordje waar ik aan moet trekken.

10 likes

Ik ga nu expres in mijn nieuwe mooie ondergoed lezen in bed met een kopje tijm thee, even de zelfliefde laten stromen hoor. Fuck alle mannen.

34 likes

Ik zie het probleem niet. Is een veelgebruikt Hollands woord

3 likes

Ik heb ooit na heel lang zoeken mijn telefoon teruggevonden in de zak van mijn badjas, Voor een sleutel geen logische plek, maar wie weet? :rofl:

In een broek in de wasmand?

Ugh ik ben de laatste week ofzo de hele tijd al onrustig en chagrijnig of boos en dat was sowieso al irritant maar inmiddels moet ik echt dingen gaan doen voor m’n studie en het lukt gewoon niet omdat ik boos ben? Maar ik heb geen flauw idee waarom of waarop dus weet ook niet zo goed wat ik er aan moet doen :upside_down_face:

2 likes

@Gato

Ik moest direct aan jou denken nav je post in het biechttopic :joy:

5 likes

Het ruikt in Valencia overal heel bloemig maar ook een beetje eau de cologne fris achtig. Eerst dacht ik, missch een soort plant of boom maar ik rook het ook sterk binnen. En nu weet ik niet of het me verbeeld ofzo @monkeyslut herkenbaar? (Plz hoop van wel)

4 likes

Allemaal leuk en aardig dat een vriend van m’n vriend (die ik ook wel ken) hier een paar dagen logeert maar ik kan nu niet slapen omdat ik me zorgen maak om m’n ochtendroutine. :sob: Die vriend slaapt namelijk in de woonkamer en dan wordt hij dus wakker als ik koffie ga zetten. Los van dat het sowieso awkward is als ik rondloop in de kamer waar hij slaapt. (Ze zijn nu in de stad wat drinken en nog niet thuis.)

Pff ik verlang bijna terug naar voorjaar 2020 toen ik als een kluizenaar leefde.

3 likes

Ik had net gewoon nog een mug naast me zitten, het is bijna november??

3 likes

Heb ik zojuist weer een impulsaankoop gedaan?Jazeker.

2 likes

Hier heb ik laatst ook mijn ‘verdwenen’ pinpas in terug gevonden. Nadat ik 2 dagen ervoor al een nieuwe aangevraagd had :laughing:

1 like

Ik heb morgen een gezichtsbehandeling en nu ben ik bang dat ze me allemaal cremes gaat aansmeren (terwijl ik 0 aan gezichtsroutine doe) en dus ineens 200,- lichter ben. Ik haat dat ik moeilijk nee kan zeggen tegen mensen.

Ook wil ik stoppen met mijn PT omdat ik letterlijk 0 zweet tijdens trainingen en het voor mij niet werkt. Maar ik mag haar zo graag dat ik het supermoeilijk vind om het te zeggen en dus maar 4x per maand ga omdat ik dan wel moet. Ik sport dus heel weinig maar ben wel 174 euro kwijt ben. Soms haat ik mezelf :confounded:

Is het erg als je niet zweet?? Serieuze vraag. Sport is toch sport?

1 like

Gek eigenlijk hoe je soms zomaar dingen van oud-klasgenoten kan herinneren. Zo zag ik voor het laatst weer voor me hoe een klasgenootje haar 10 (voor een 15-jarige dure) mascara’s liet zien die ze iedere dag opdeed. De ene was voor lengte, de andere voor kleur, dan volume etc.
Ben benieuwd of ze nog steeds wimpers heeft.

10 likes