Wat je even kwijt wil #55

Ik ben al flink aan het opruimen en heb een gezonde soep gekocht die ik ga combineren met tosti, en dan opeten in bad. Moet goedkomen :blush:

5 likes

Bewaren in huis voor een noodgeval, altijd goed om cash te hebben.

1 like

Ik heb de laatste tijd de hele tijd random kroepoek cravings. En ELKE keer als ik in de supermarkt ben vergeet ik het weer omg. En mn vriend weetniet wat het is en heb geen zin dat hij met iets totaal anders terugkomt. Ik denk ook dat het komt dat ik het telkens vergeet omdat die kroepoek niet bij de chipsafdeling ligt. En ik wil het eigenlijk het het liefst van de Chinees maar om alleen maar kroepoek daar te halen is wel heel sad haha. Kan denk ik niet eens.

Pfff ik had me voorbereid op pijn, maar alsnog heb ik het onderschat. Ik druppel me suf maar de pijn blijft zo sterk. Ook al 36 uur niet geslapen, zelfs niet na melatonine. Hoop echt dat dit het straks allemaal waard is

1 like

Ik ben vanochtend ziek naar huis gegaan nadat ik mijn taken af had en heb serieus de hele middag geslapen. Ben nu ook nog steeds heel moe dus vanavond naar de sportschool gaan lukt niet… begint lekker…

Ja, @Luzarl

19 likes

Wow oké, brb ff een officiële waarschuwing typen voor vissen naar drugs.

7 likes

Ik merk dat ik sommige vriendinnen wat “ontgroeit” ben, al een vriendengroep sinds de middelbare school maar nu “matcht” het niet meer zo. Vind ik zoo lastig de laatste tijd, we zijn wel al zo lang vriendinnen…

3 likes

Ik zit denk ik een beetje in een quarterlife crisis. Tot een half jaar geleden werd mijn leven vooral gevormd door het doen van een deeltijd studie icm werken in het werkveld. Nu ben ik afgestudeerd en werk ik op een plek wat ik jarenlang ambieerde en nu heb ik opeens allerlei gedachtenkronkels over reizen, kinderen, emigreren, door studeren etc etc

Een heel rusteloos gevoel

8 likes

Oh god nu hangt hij zielig aan de lijn met zijn moeder dat hij zo ziek is. En zij loopt hem te baby-en aan de telefoon dat ie snottie is en na te vragen of ik hem goed verzorg :unamused:

3 likes

Kan hij dan niet lekker naar zijn moeder gaan. Die wilt vast zijn soep in zak in de magnetron gooien

5 likes

Heel herkenbaar, het woord rusteloos is perfect. Vervelende emotie. Hug!

2 likes

Praten die mensen echt zo en kan je hierna ooit nog seks met je vriend hebben?

19 likes

Wordt het woord ‘snottie’ letterlijk gebruikt? :weary: hoe dan ook sterkte

1 like

Het woord snottie wordt gebruikt, ik sterf van binnen. Heb mezelf verplaatst naar een andere ruimte omdat ik de verklein woordjes niet aan kon die gebruikt worden naar een volwassen vent van 30.

8 likes

Ik heb vandaag voor het eerst gekookt in mijn eigen huurhuisje. Voor mij best een grote stap want ik haat koken, had tot op heden niet echt de energie om dat na een werkdag te doen en raakte al in paniek bij het zien van het aantal knopjes in de keuken. :sweat_smile:

En direct bij thuiskomst een wasje in de machine gegooid en opgeruimd. Misschien word ik toch een keer volwasen.

57 likes

Wat een irritant mannetje die buddy vedder

10 likes

Heb ik ook gehad, en ik denk met mij zoveel meer. Ik ga het niet forceren. Soms gebeurd dat gewoon. Wik niet zeggen dat het misschien wel ff rot kan voelen. En wij gingen dan eerst nog altijd gefoceerd moeite doen om met z’n 10en weer samen te zijn maar nee. Heb nog wel contact met zo ongeveer de helft, maar soms pas je niet meer in elkaars leven. Spreek je ze nog vaak?

1 like

Hahaha ik kon net van een groepsgesprek met iemand mee rijden omdat hij in de buurt woonde. Hij zei dat ik hem bekent voor kwam ik dacht ohja zal wel. Hebben we de hele rit het over zn vriendin gehad enzo maar er ging maar geen belletje rinkelen. Stap ik uit is hij net 2 sec weg denk ik omg ik ken hem. Is het de vriend van een oud klasgenootje ik heb hem zelfs een paar x gezien ook…

1 like

De draaidop van mijn waterkruik brak paar dagen geleden af terwijl er nog water in zat. Heb nog geen nieuwe kunnen kopen maar heb het ook zo koud in bed steeds. Nu heb ik het ding in de magnetron gedaan op 700watt in de hoop dat het water toch opwarmt. Hij is van kunststof of rubber denk ik en heeft een fleece.

Heb al geprobeerd te googlen of dit kwaad kan, maar word niet wijzer van de resultaten, dus fingers crossed :upside_down_face:

Update: het leek heel even te werken! Had zelfs het gevoel dat ie net zo heet was geworden als wanneer ik er kokend heet water in gooi. Maar heb een gaatje ontdekt en denk dat het materiaal gesmolten is? Ik ruik niks, maar er komt wel rook van de kruik af en ik denk dat er een beetje water lekt.

Daar gaat mijn puike plan :sweat_smile: