Ja dat geforceerd afspreken herken ik op dit moment zo erg… We doen veel “verplichte” dingen uit gewoonte samen zoals kerst&nieuwjaar. Voelt zo dubbel want ik vind het ook verdrietig, juist omdat we zoveel herinneringen hebben samen. Tegelijkertijd kost het me energie.
Ik moet altijd lachen om zulke officiële aanwijzingen van google maps. Alsof iemand op straat je de weg probeert uit te leggen.
“Busier than usual” hoe weet de app dat?
Omdat mensen 24/7 hun locatiegegevens delen met Google op hun smartphone
Het internet houd je in de gate
Scary place
Ja google weet alles, er staat ook bij de winkel waar ik heen navigeer bij hoe druk het per uur is en dat mensen er gemiddeld 15 minuten binnen zijn
Hahaha ja ik ook. Als ik bij de drive thru zit te wachten zeg ik altijd tegen mijzelf fresh a voca do
Wat een dag vandaag zeg. Echt een rollercoaster weer. Denk dat ik de helft van de middag niet eens heb zitten werken maar weer allerlei dingen heb zitten regelen.
Tot nu toe heb ik alles zowat alleen geregeld en of met financieel adviseur. Had vanmiddag even het idee dat ik ging instorten maar na twee uur chillen op de bank, toch weer wat dingen ingepakt. Alle borduurspullen moeten wel met prio ingepakt worden natuurlijk. (Zucht mijn brein)
Lig nu nog te malen in bed, niet goed op schema gegeten, klemmen met de kaken. Nu net valeriaan genomen in de hoop dat ik slaap zo. Hoofd blijft maar bezit.
Oke bekhouden en slapen. Daaag.
Vanmiddig mijn voortgansgesprek gehad en het was echt zo’n fijn en goed gesprek. Echt fijn
Ik zit aso met m’n telefoon in het zwembad, en er was een jong meisje met een jongen van een jaar of 14 aan het spelen. Dichterbij zei hij tegen haar, kijk uit dat haar telefoon niet nat word!
Waarop ik zei dat die gewoon waterdicht is en dat demonstreerde
Die jongen z’n mond vol open van wauw
En mijne ook een beetje want ik vond het heel netjes en ook bijzonder dat hij waterdichte telefoons niet doodgewoon vond.
En natuurlijk vind ik dat als ie dat niet is je maar niet in het zwembad moet zitten er mee, kids moeten lekker kunnen spelen.
Waarom kan ik niet slapen?!
Ik ging vandaag op tijd naar bed, rond 22/22:30 maar werd weer wakker om 2:30u. Nu is het al bijna 4u alweer. Hopelijk val ik zo weer in slaap tot 7/8.
Allemaal leuk en aardig dat ik prettig in slaap val met één EarPod in, maar nu ben ik ‘m voor de zoveelste keer kwijt snachts.
Ik heb echt 1 uur geslapen vannacht door seksende mensen, kotsende mensen, thuiskomende mensen. Had net zo goed mee kunnen gaan met de kroegentocht. Moest om kwart voor 5 op. Toen kwam ik beneden in m’n hostel een jongen tegen die dezelfde vlucht moest hebben dus hebben we samen de taxi genomen. Hij is 18 en heel cute en ik heb hem net op een Monster getrakteerd want hij vond het te duur
Goede vlucht!
Ik ben wakker, ga ik zo hardlopen voor een dag kantoor?
Gewoon doen! Lekker begin van de dag.