Ik heb vandaag TV opnames, (en nee ik ga nog niet zeggen waarvoor) en nu begin ik toch wel zenuwachtig te worden
Ook omdat ik zondag op vakantie ga en er nog zoveel werk te doen is en gisteren werd ineens bedacht dat ik nog een klus moet doen
Ik heb vandaag TV opnames, (en nee ik ga nog niet zeggen waarvoor) en nu begin ik toch wel zenuwachtig te worden
Ook omdat ik zondag op vakantie ga en er nog zoveel werk te doen is en gisteren werd ineens bedacht dat ik nog een klus moet doen
Jij hebt de smaak lekker te pakken. Bepaalde programma’s kunnen iig afgestreepte worden. Veel succes / plezier
Gatverdamme, wordt misselijk wakker, koppijn en maagzuur. Zo’n kut gevoel. Misschien was meneer toch ziek en heb ik het nu ook? Komt echt niet uit wilde heel graag sporten.
Misschien karma gekregen omdat ik m een beetje belachelijk heb gemaakt.
Iemand die het woord ‘snottie’ gebruikt mag je gewoon belachelijk maken
Maar beterschap, hopelijk knap je snel op!
Did it!
Ik mag niet naar kantoor omdat mijn vriend klachten heeft, drie keer raden wie er wel naar kantoor mag
Fietste net achter een meisje (tussen de 10-12 jaar), die heel zachtjes Let it go aan het zingen was. Dat Frozen nog steeds een hit is
Overigens vind ik Let it go een draak van een lied. Ik luister liever naar Mother knows best van Rapunzel
Ik ben vandaag zo onrustig in mijn hoofd dat ik na een lesvoorbereiding buiten 20 minuten ben gaan wandelen. Ik begin weer onrustig te worden op mijn werk en voel me opgesloten en dan is een beroep waar ik geacht wordt op vaste tijden in een lokaal door te brengen niet de beste match. Maar in vergelijking met een kantoorbaan kan ik nu nog iig rond lopen. De ideale baan voor wandelende deze orkaan zal wel niet bestaan.
Voor werk sporten of een andere inspanning verrichten maakt niet het verschil.
De elektrische snuggle plaid van hema was er weer online! Meteen besteld
Thanks voor deze tip, heb er ook meteen een besteld
JA!!! Rapunzel is echt mijn favoriete film
Van Lang Leve de Liefde naar Ex on the Beach
Iemand die ik ken gaat ook meedoen aan lldl en dankzij jou had ik al allemaal Intel over de telefoon die je van de productie krijgt en de contact personen (en uiteraard word ik er 1 van hehe)
Oh en ik ga volgende week ook meedoen als achtergrond eter bij First Dates dus mijn tv carrière gaat ook als een speer
Haha dit kan zo op je CV!
Er waren er net nog 4 misschien wel allemaal FF’ers. Volgens mij dezelfde kleur als mijn bank
Bij mij waren er nog 7 haha! Ik ga ‘m over m’n bureaustoel draperen en dan waan ik me in een auto met stoelverwarming hopelijk
Ik had het verkeerde gekopieerd en nu heb ik per ongeluk iemand een foto gestuurd van een vriend van mij. Die foto was bedoeld voor mij en nu heeft een boomerman een random foto ontvangen van een sexy man
Ben echt blij dat de hond morgen naar huis gaat. Bitch heeft me gisteren 3 keer gebeten
Wil ook weer tv kijken zonder dat dat beest naar het scherm blaft.
Mijn energiemaatschappij is failliet gegaan dus ik betaal straks de hoofdprijs. Dat gaat een hele koude winter worden voor mij. Ik kan wel janken.