Er komt een extra concert dus morgen weer een kans!
Oeeh, ik ga voor je duimen 
Ik weet eindelijk als wat ik ga voor Halloween! Ik heb eerst een concert dus ik kon niet echt lekker all out met sfx make-up enzo, maar ik heb gisteren een stuk van m’n haar paars geverfd dus nu ga ik als Reggie Rocket! En m’n vriend als Eddy, Prins van de Onderwereld
Feestje is zaterdag al dus lekker last minute alles regelen nog, maar ik heb er helemaal zin in
Iedere dag vraag ik mij af waarom ik in het onderwijs werk. Ik heb echt het gevoel dat ik dagelijks water naar de zee draag. Dan ontvang je een verslag en werkelijk iedere zin bevat een of meerdere fouten. Jammer dat de overheid niet inziet dat alles radicaal anders moet om het tij te keren. Het is heel verleidelijk om weer terug te gaan naar het bedrijfsleven.
Je werkt op het mbo toch? Dat is wel jammer 2ant je hebt niet echt veel verschillende soorten schooltypes zoals bij basisscholen of wel? Anders is het misschien een overweging waard om te zoeken naar een school met een andere filosofie dan ‘normale’ scholen hebben. Er zijn best veel die al heel wat dingen radicaal anders doen.
Je hebt wel verschillende onderwijsconcepten, ook het beroepsonderwijs is in beweging. Sommige scholen hanteren nog allerlei losse vakken, terwijl elders geïntegreerd projectonderwijs wordt gegeven. Dit is ook een van de redenen dat ik afgelopen schooljaar geswitcht ben van werkgever.
Het probleem is de huidige aanpak van de overheid m.b.t de vluchtelingenproblematiek en het lerarentekort. Taalachterstanden, tekorten aan docenten etc. Ik ga niet het verschil maken en het zorgt alleen voor meer frustratie. Deze jongeren verdienen beter.
Ik heb zo een sollicitatiegesprek en ben echt een beetje gespannen. Het is ook nog eens online terwijl ik veel liever mensen irl zie. Er hangt voor mij best wel veel vanaf dus denk dat ik daarom zo nerveus ben, normaal ga ik onvoorbereid en chill dit soort dingen aan 
Ik heb echt zin om weer in bed te gaan liggen…maarja mooi weer enzo, moet je van genieten. Nou in bed geniet ik ook! #luiehond
ik ben vandaag voor het eerst in 55 dagen ongesteld en zo voelt het ook

Succes, je kunt het 

Ik voel mij slaapdronken, terwijl ik al een ruime te tijd wakker ben. Hoe dan?
Een snurkende hond in je buurt, helpt ook niet echt
Altijd zo fucking raar als je droomt dat je een kind hebt en je wordt wakker en je kind is er niet meer.
ik zie hem nog helemaal voor me. Maar bestaat dat kindje dan echt niet en heb ik die gecreëerd met mijn eigen fantasie?
Je kunt alleen dromen over mensen/gezichten die je al eens gezien hebt, je brein kan dat niet zelf fabriceren. Kan dus gewoon een baby zijn die je 5 seconden in de supermarkt hebt gezien
Is dat iets nieuws ofzo? Dat mensen dan zo’n groot mandje hebben (zo’n eentje die je kan rollen op de grond) en hem dan en hem daar gewoon midden in het gangpad laten staan? Moet ik mijn nek breken ofzo, gvd fucking aso.
Oké gelukkig had ik me goed voorbereid. Had daardoor een goed gevoel over het gesprek en werd binnen vijf minuten al gebeld dat ze met me verder willen 
Wat goed! Gefeliciteerd 
Attentie, iedereen kan weer door met zijn leven - de fietssleutel zat net in de brievenbus!!!
Door een anonieme vinder.
Maar hoe wist die persoon waar de eigenaar van de sleutel woont?
Ik had een briefje in de algemene hal opgehangen met mijn huisnummer erbij! Dus het zal 1 van mijn buren geweest zijn die dat heeft gezien en de sleutel had gevonden. Geen idee welke van de 50 alleen.
De wonderen zijn de wereld nog niet uit