Eind goed, al goed
Ben naar de albums van Wham aan het luisteren, best te pruimen en lekker vrolijk
We gaan nu eerst nog temptation proberen en als we dat niet overleven staat ex on the beach zeker op de planning!
Van de week viel me telefoon ineens uit en deed niets meer, een iphone trouwens. Word net gebeld door de apple store dat het moederboord helemaal kapot is. Dit komt dus door nep opladers.
Was hiervoor helemaal niets aan de hand met die telefoon, werkte prima.
Ik wist niet dat nepopladers een storing konden geven en heel je telefoon naar de klote kon helpen
Had bijna een kerstornament in de vorm van een knoflookbol gekocht. Slechte smaak is te koop. Vond hem alleen te duur
Vandaag digitaal cursus volgen. Toch last van mijn buik gekregen. Mijn halve sportteam ligt op bed met buikgriep. Toch nog een staartje van mee kunnen maken.
Digitaal training volgen is killing.
Waaar kan een fietssleutel nou helemaal heengaan, ik word helemaal leip. Maandagavond fiets voor de deur op slot gezet en nu is die sleutel weg. Ver kan hij dus nooit zijn, maar heb het hele huis al 5x ondersteboven gekeerd, in de keukenkastjes, koelkast, wasmand, achter de wasmachine gekeken, onder en achter alle meubels, de schuur het trappenhuis alle jaszakken en broekzakken AAAAHHHH waar kan zoān kreng nou heenvliegen, fucking hinderlijk dit. En het is niet eens mijn eigen sleutel dus voel me ook nog vet schuldig
Ik heb het weleens gehoord, dus ik gebruik alleen officieel spul of spul dat Apple zelf verkoopt. Wel ontzettend kut.
Zometeen een belangrijke balafspraak en ik vind bellen dus echt zo kut.
Zit You te kijken, en natuurlijk is er net een sex scene op, de bel gaat hier en staat een service monteur onaangekondigd aan de deur. Awkwaaaard!
Haha, weet je wel zeker dat hij het is? Voordat je straks het verzoek krijgt om geld over te maken
In het vriesvak
Een weinig gebruikte prullenbak
In de voorraadkast
Achter een kast
Gevallen tussen een tafel en een kast
Mensen noemen elkaar steeds āsmikkelbeerā. Is dat hip? Ben ik ouderwets?
Ik: lever dit dit en dat in via het online systeem
iemand anders: hier heb je alles per e-mail
ik heb hem wel eens onder een stapel vieze afwas gevonden. Of inderdaad in de tas die ik al honderd keer gecheckt had (maar dan net in een zijvakje)
Niet toch in de fiets?
wajooo, wisten jullie dat Careless Whisper een hele intro heeft??? mind is blown
Tussen de kussens van de bank?
Haha ja dit inderdaad, was hem van de week ook wƩƩr kwijt en zat ie daar gewoon in, terwijl ik die jas elke dag draag maar ik er niet aan gedacht had. En dat elke keer weer. Of dat ie gewoon nog in mijn fiets zit
Ik was vanmorgen met mijn moeder aan het bellen en toen knalde er ineens een fles champagne uit elkaar? Hij stond een aantal maanden boven op mijn kast en was ongeopend. Zo bizar, mijn hele kamer zat onder. Overal glassplinters etc Het was zo raar, ik was er niet langs gelopen, de kast stabiel en hij stond echt in het midden. Mijn moeder hoorde de knal en mij daarna roepen : āohhhh mijn goood, oh mijn godā dus die schrok zich ook rot. Vraag me echt af hoe zoiets mogelijk is.
Warmte!
Ik ben helemaal invested in je probleem en ben zo benieuwd waar je nou uiteindelijk de sleutel gevonden hebt ? Ik heb ook echt een keer uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuren gezocht, afspraken gemist etc en bleek mijn fietsleutel in mijn kontzak te zitten van een broek die onderin de wasmand lag
Wat vreemd dat dat zich dan nu uit! Mijn kamer is namelijk enorm koud (zat met een trui en vest aan ) Het had me in de zomer logischer gelegen, maar wellicht!