Ik ben ff in dit topic aan t teruglezen en zie irritatie over de wachtrijen voor kaarten voor opposites en vval. I feel you! Ik zat vandaag stipt om 12u paraat voor kaarten voor een voetbalwedstrijd, maar dat systeem was een groot drama gvd. Dus ik ben nog steeds mateloos geïrriteerd dat ik geen kaarten heb.
En morgen ga ik mezelf weer opnieuw deze frustratie aandoen, alleen dan voor schoenen 
@anon50301661 ga je ook voor de blauwe waves?
Neeee, liep weer een muis langs. Is toch twee maanden goed gegaan. Zal blij zijn als ik verhuisd ben over vier maanden, die beesten hier in huis zal ik iig niet missen.
Ik ben voor mijn werk gevraagd om deel te nemen aan een programma voor toekomstige carrièrevrouwen waarbij wekelijks afspraken zijn, veelal online. Toen ik akkoord ging met inschrijving was aangegeven dat de wekelijkse belasting twee uren zou zijn. Ik heb 1 meeting gemist omdat dit op locatie was, voor mij in totaal vier uur reizen+2 uur meeting (ik zit middenin mijn afstuderen dus dit heb ik er nu niet voor over). En nu heb ik aangegeven dat ik de volgende meeting op locatie ook niet bijwoon vanwege reistijd en nu heb ik te horen gekregen dat ze overweegt om mij uit het programma te zetten omdat mijn input niet voldoende is.
Maandag heb ik een vervolgafspraak met haar en dan wil ze horen hoe ik verder wil. Ik vind het zo zonde van mijn tijd om die vier uur te reizen terwijl de meeting online kan, dus ik houd voet bij stuk. Dan regel ik mijn eigen carrière wel😆
Ik ben nu, dankzij de kringloop topic, helemaal in een novelty teapot rabbithole beland
Deze passen wel bij je forumnaam.

Ik ga voor halloween verkleed als kat en had vandaag mijn hele make-up al geoefend. Ook de haarband met oortjes al in mijn haar gedaan. Was volgens mij goed gelukt, want mijn kat keek mij heel raar aan. Hij bleef ook maar kijken met hele grote ogen, hij hield me helemaal in de gaten haha
Count me in!
Die maand gratis Amazon Prime kreeg ik ook aangeboden. Nu zijn we 2 jaar verder en heb ik nog steeds Prime 
Kut Jeffrey!
Mijn telefoon maakte sinds een paar dagen ineens een geluidje wanneer ik hem ontgrendelde. Onwijs irritant, echt alles geprobeerd, alle instellingen doorgespit, updates gedownload enz.
Blijkt dus dat ik het pasje van de afvalcontainer in mijn telefoonhoesje had gestopt, en daar zit een chip in die dat geluid veroorzaakt
Wtf!
Ik kijk een 2doc “alleen met jenever” maar wat een overeenkomst met mijn vroegere kindertijd.
Santa, ik wil deze.
Morgen eindelijk mijn gordijnen ophalen voor de woonkamer. Ik ben bang dat ze een miskoop zullen zijn. 
Godver ik wil nu een theepot en ik drink niet eens thee
Misschien moet ik maar een carrière als theepot influencer beginnen
.
Ik ook niet. Gelukkig is een zebraprintwaterkoker te gebruiken voor meerdere doeleinden.
Haha ja dan kunnen jullie twinnen als het je weer lukt!
Een zebraprint theepot vind ik inmiddels te basic nu ik een verwarming met kat en een espresso machine theepot heb gezien.
En een dolfijnenwafelijzer.
Ik moet nog een fancy wafelijzer.
Hoezo miskoop?