Wat je even kwijt wil #55

Nog nergens!!! FDAGHADJTGHQ£$%U" Ik hou jullie op de hoogte. Het moet uiteindelijk wel echt een of andere teringdomme plek zijn die nergens op slaat, want ik heb volgens mij echt alles al gehad nu. Maar ik waardeer alle suggesties!

2 likes

Voor mijn scriptie ga ik participanten sprekers laten beoordelen, maar nu moet ik dus zinnen bedenken die ik die sprekers kan laten zeggen en het is een stuk lastiger dan ik dacht :sweat_smile:

1 like

Ook al gecheckt (en ernaast, erachter, in de afvoerbuis), net als alle andere suggesties. Niet in de fiets, onder de afwas, bij het oud papier, in de vriezer, toch in die jas of tas, zelfs de prullenbak doorgegraven maar allemaal nog zonder resultaat. Maar we geven niet op!!

In je schoen, of een laars etd

Heb ik ook al allemaal 2 keer gecheckt :frowning: Haha dit kant och gewoon niet meer, volgens mij heb ik een Bermuda driehoek in huis.

1 like

Daarom heb ik mijn sleutel aan de sleutelbos met huissleutels :see_no_evil:

Oh ik wilde nog prullenbak noemen want daar heb ik m een keer in teruggevonden. Wat gek joh.

Ja, ik ben geen cultuurbarbaar en ken m’n klassiekers.

4 likes

bij je voordeur, buiten rondom je fiets, wc?

1 like

Heb je een andere jas aan gehad?

Ik lig ziek op de bank en ben begonnen met temptations VIP’s. Nog nooit gekeken dus ga me hier maar mee vermaken :sweat_smile:

3 likes

Op een richeltje in de hal?

1 like

Ik logeer bij vrienden (in het buitenland) en heb na 3 dagen al zo’n behoefte aan me-time en privacy. Ben echt een verwend nest, maar ben ook goed gezelschap voor mezelf, waar ik dan weer trots op ben.

6 likes

Ik had op vinted perongeluk een verkeerd pakket punt aan geklikt. Maar deze was zo leuk. Die man zong helemaal mn naam enzo haha.

21 likes

Ben er net achtergekomen dat mijn vader bitcoins heeft. Waarom :weary:

Vanwaar de :tired_face:?

2 likes

Ik ben vandaag ongegeneerd mijn muziek naar allemaal belangrijke mensen en labels aan het sturen, ik vind het doooodeng en tegelijkertijd voelt het zo goed dat ik schijt heb en het gewoon doe. Maar elke keer op verstuur klikken is een soort hartverzakking.

47 likes

Omdat ik bitcoins stom speculatief ongereguleerd spul vindt, waar je alleen rijk van wordt met pumping and dumping

12 likes

Ahh dacht even dat hij stinkend rijk was en je een hele slechte band met hem had oid :joy:

3 likes

Ik zag toevallig een elektrische plaid liggen bij mijn Hema en vraag me nu af of ik het ook nodig heb door al dit enthousiasme.

3 likes