Ik leef gelukkig niet in een telanovela
Sorry moest hier echt even hardop om lachen
Haha, ja, en ik zie het nu pas. Overigens ook al de tweede keer dat ie deze autocorrect doet en ik het te laat zie Was overigens wel een goede bElafspraak, haha
Waarom laat ik mezelf toch zo vaak verleiden tot het kopen van snoep bij het tankstation. Zoân zakje blijft wel 10 minuten in mijn bureaula liggen en daarna gaan we los.
Toch chill dat je jezelf zo goed gezelschap vind? Kan je niet even wandelen in je eentje of naar de bios oid?
@Fenayi ik heb gewoon de laatste incasso gestorneerd, ook al zeggen ze dat het niet hoeft etc. Ben bang dat je anders echt naar je geld kan fluiten en wij hebben iets van 280 euro te veel betaalt, exclusief welkomstkorting. Ze verekenen dit bedrag maar met ons voorschot. Volgens mij kan je verder niets doen. Staat wel veel informatie over in een topic op tweakers.
Ik kan je volgende week vertellen of het zo fijn is als iedereen zegt XD
Thanks voor de tip van tweakers. Wat een gigantische kutzooi. Gaat echt zo veel geld kosten allemaal
Ik heb me voorgenomen om voortaan op woensdagavonden schoon te maken. Vorige week gedaan en ik vond het vet chill dat ik in het weekend niks hoefde wat dat betreft. Maar nu is het weer woensdag en ik wil niet. đ„Č
Ik heb zojuist kleding van mijn overleden ouder afgegeven bij een kledingbank voor mensen in armoede die daar gratis kleding mogen uitzoeken.
Dat was al heel emotioneel op zich (hebben ook dingen en kleren bewaard als herinnering) , maar het idee dat mijn ouder ons daar vroeger ook mee naartoe nam omdat we ook arm waren en gratis kleding moesten hebben, brak echt mijn hart in nog kleinere stukken, ik weet zeker dat mijn ouder ook had gewild dat die kleding daar terecht zou komen.
Haha ik liep net door de stad, tegenover de McDonaldâs, roept er ineens een kindje keihard:
DOEI MACCIE
I LOVE YOU MACCIE
Nee die zou er bij huilen
Ah er is hier een jongen verkleed als struik op t station. En hij zegt tegen iedereen âMaak je geen zorgen het is voor een halloween feestâ
Nou ga als struik
Hier is jullie wekelijkse reminder dat de Grote kleine treinencompetitie vanavond erop is
Hopelijk ga ik zo/straks in slaap vallen met paracetamol en valeriaan in de mik.
Heb geen zin in nog een nacht van 4,5 uur slaap.
Ik heb net gesport bel iemand om me te reanimeren plz
Moeten we een mentale gezondheidscheck uitvoeren?