Wat je even kwijt wil #55

Omg ben je gehackt?

5 likes

Ik heb zin om in bad te gaan maar ik ben ook gesloopt en weet niet of ik de energie heb om hem ook weer leeg te laten en op te ruimen. En er loopt een was die ik dan moet pauzeren of wachten tot ie klaar is en dan in bad. Maar dan lig ik ws weer te laat in bed.

Denk dat ik het maar niet moet doen maar ik weet niet wanneer de eerstvolgende mogelijkheid is om in bad te gaan!! Ughhh

Sorry voor deze post

2 likes

Uhhhh ik zie een interessante vacature voorbij komen. Onder ā€˜wat bieden wij’ staat er: massages onder werktijd.

Ben ik gek? Ben ik dom? Is dit serieus wat ik denk dat het is?

De vacature heeft echt NIKS met masseren te makenšŸ˜‚

8 likes

Ik heb net superlastminute iemand op date gevraagd voor vanavond en nu reageert ie niet en nu ben ik teleurgesteld. Noujaaaaa dan ga ik zo maar naar de film.

2 likes

Ik heb ergens gewerkt waar je je kon inschrijven op stoelmassages! Superchill voor kantoorwerk

15 likes

Dit hebben wij ook op het werk. Dan komt er een keer per maand iemand om je te masseren. Preventie van rug- en nekklachten :crazy_face:

6 likes

@kleinmaargroot geniaal. Ik werk nu ook in een kantoor en hier heb ik nooit iemand over gehooršŸ˜…

1 like

Tijd om een balletje op te gooien :stuck_out_tongue: Het was zo fijn!! Ik deed het altijd einde vd middag, daarna lekker zen naar huis

Ik ging net zwemmen en toen zat er echt zo’n guitige oudere vrouw achter de kassa die zo heel duidelijk verlegen om een praatje zat (het was uitgestorven daar), dus ik deed een beetje leuk tegen haar en toen hadden we het over
:heart: Omroep Max :heart: en toen mocht ik van haar naar binnen voor de prijs van een 65+er

SCORE

111 likes

Dit ga ik serieus morgen met mijn manager besprekenšŸ˜‚

Volgens mij is het een hele business :stuck_out_tongue:

Net als bedrijfsyoga maar dat lijkt me veel te actief

1 like

Niet doen alsof dat niet jouw echte leeftijd is.

5 likes

Ik moet morgen half zes opstaan en kijk er nu al tegenop :sob:

1 like

Geloof me jullie zijn de eersten, maar dat kreng is nog altijd onvindbaar :weary:

2 likes

Tussen de boodschappen? Voorraadkast? In een fietstas en dan onder dat plastic plaatje, in de wc, medicijnkastje, ondergoedla, tv kast, achter een bloempot, in de rommella, achter/onder een stapel papier, aanrecht, fruitschaal?

Ik kom mijn sleutels altijd op de gekste plekken tegen. Vaak ergens gedachteloos neergelegd. Maar je hebt vast je dag al terug gelopen. Super frustrerend joh. Succes met zoeken nog!

2 likes

In de fiets zelf?

1 like

Nope, allemaal niet @Marquez. Niet in, onder, op of tussen de fiets, ook de keukenkastjes, snack- en ondergoedla en onder en achter alle kasten en meubels niet. De supermarkt heb ik gebeld en die heeft hem ook niet. Ik geloof eigenlijk niet meer dat hij nog ergens hier in huis kan zijn… Misschien toch in de fiets laten zitten en dat een van de buren hem eruit heeft gehaald om veilig te bewaren? Heb een briefje opgehangen in de hal dus dat is mijn laatste hoop. En dan kom ik hem volgend jaar als ik ga verhuizen ofzo waarschijnlijk ergens tegen, maar goed.

3 likes

heb je in je brievenbus gekeken? misschien heeft een van je buren hem daarin gegooid?!

In de koelkast? Heb daar ooit mijn portemonnee teruggevonden. Verder ben ik heel normaal hoor

1 like

Ja al 2 keer, maar ga vanavond nog een keertje kijken!

@doperwtje nee ook al 2x gekeken, incl. vriezer