Tussen de kussens van je bank? Daar heb ik m’n sleutels wel eens teruggevonden.
Ik hoop dat het vandaag beter gaat
Ja ook al 2x overhoop gehaald!
Haha vind het wel cute hoe invested jullie allemaal zijn in mijn verloren sleutel, maar ik denk dat er echt geen plek meer is waar ik niet al minimaal 2x heb gekeken
En dan zie je morgenochtend dat het op je nachtkastje ligt
Vraag het ff aan je moeder, mijn moeder kan altijd alles terugvinden zonder moeite.
Kan het proberen maar ze is een hoarder en nog chaotischer dan ik dus heb ernstige twijfels over haar vindcapaciteiten
Mijn werk biedt 3 keer per week online yoga aan, waarvan 1 keer stoelyoga. Is echt super rustig en ontspannen op je werkdag.
Oké laatste poging. Tussen je hoeslaken en je matras in? Daar vond ik ooit spullen onder terug 🥲
Ik praat met iemand via bumble. Hij vraagt wat ik voor werk doe, dus ik vertel mijn functie en had ook al eerder verteld dat ik nog studeer. Zegt hij ‘oh mag jij jezelf al - insert functie (bijvoorbeeld: bioloog) - noemen dan?’
Ehhhh ik denk dat ik zelf wel weet hoe ik mijn eigen functie aan moet duiden of niet? ben al gelijk helemaal petty en klaar met datingapps voor vandaag
Sporten terwijl je een scheet inhoud is echt een uitdaging.
Mijn vriend is echt heel saai vanavond dus ben hem maar allerlei nudes aan het sturen en dan hoop ik dat ie dan eens wakker wordt voor ik ga slapen
Ik had hier zo vaak last van toen ik nog yogalessen deed. Of dat mijn buik helemaal tekeer gaat
Lol ik zat net met de afstandsbediening voor de TV te richten op de lamp die hier staat op de grond omdat ik hem uit wil zetten!!? Ik klik op het uitknopje van die afstandsbediening en na 5 keer besef ik me wtf ik aan het doen ben. Dat licht werkt niet eens met een afstandsbediening ofzo, gewoon een koordje waar ik aan moet trekken.
Ik ga nu expres in mijn nieuwe mooie ondergoed lezen in bed met een kopje tijm thee, even de zelfliefde laten stromen hoor. Fuck alle mannen.
Ik zie het probleem niet. Is een veelgebruikt Hollands woord
Ik heb ooit na heel lang zoeken mijn telefoon teruggevonden in de zak van mijn badjas, Voor een sleutel geen logische plek, maar wie weet?
In een broek in de wasmand?
Ugh ik ben de laatste week ofzo de hele tijd al onrustig en chagrijnig of boos en dat was sowieso al irritant maar inmiddels moet ik echt dingen gaan doen voor m’n studie en het lukt gewoon niet omdat ik boos ben? Maar ik heb geen flauw idee waarom of waarop dus weet ook niet zo goed wat ik er aan moet doen